Balance 014: Joris Voorn

26 posts, 2 pages, 8,506 views

Paperino

Posts: 458

#23 • • Paperino Sam-El
Tämä tuli eilen postissa, ja pakkohan tässä on viisi tähteä antaa. Hintaakin oli Playsta ostettuna vain 15,5 €. Jostain olin lukevinani, että Voorn käytti tämän tekemiseen viisi kuukautta, ja kyllähän se suunnittelussa kuuluu. Kaupallisten dj-mix -levyjen rima nousi mielestäni aimo harppauksen, on mielenkiintoista nähdä tuleeko lähiaikoina lisää tällaisella metodilla tehtyjä miksauksia. Minulle kyllä kelpaisi *hymy*
Cib

Posts: 188

#24 • • Cib the mind, body and soul
Täytyy sanoa että setti maustuu ja maistuu mainiosti näinkin pitkällä biisilistalla :) Suosittelen.
diskoeno

Posts: 673

#25 • • diskoeno
Helmi paketti jos diggaa Joriksen saundista. Erityisesti kakkos-cd klasarisiivuineen maistui.
djsoma

Posts: 116

#26 • • djsoma
On just ykkös cd kuuntelussa ekaa kertaa kunnolla. Tykkään paljon yleistunnelmasta, todella miellyttävää koti-oloihin. Hauskaa että joistain klassikoista on vain pieni pätkä mutta sen verran että ne tunnistaa. Olen aina tykännyt Minilogue : Ghost (Dub Mix), mutta yksinään se käy tylsäksi. Kuinka hyvin se toimikaan tässä miksauksessa.

Ja kivaa huomata että vanha matsku sulautuu näin pehmeästi uuteen. Jokaisella aikakaudella on omat mestarinsa :)