Halutaan vuokrata kaksio Helsingistä

15 posts, 1 page, 3,574 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#1 • • MiMoSa
Eli hakusessa olis kaksio Helsingistä ens vuoden alusta alkaen. Neliöitä kämpässä sais olla vähintään 40 ja vuokra maksimissaan 750e. Parveke olis myös hyvä löytyä ja vessaan pitäis mahtua pesukone. Mun työt tulee sijoittumaan niin, että parhaiten pääsisin kulkemaan Länsi-Helsingistä ja tietty myös kantakaupungin alueelta. Muuttamassa olis mun lisäksi kiltti ja sisäsiisti kissa. Jos jollain on jotain tietoa, niin yhteydenotot profiiliin. :)

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

josbe

Posts: 1,982

#2 • • josbe suomalainen juhlakinkku

MiMoSa, 13.11.2008 10:55:
Eli hakusessa olis kaksio Helsingistä ens vuoden alusta alkaen. Neliöitä kämpässä sais olla vähintään 40 ja vuokra maksimissaan 750e. Parveke olis myös hyvä löytyä...


Ikävä kyllä saattaa olla aika niheetä noilla vaatimuksilla, ainakin kantakaupungissa. (Mutta sen jo varmaan tiesitkin, jos olet tutustunut esim. etuovi.com-tarjontaan.)
MiMoSa

Posts: 1,664

#3 • • MiMoSa

josbe, 13.11.2008 12:09:
---
MiMoSa, 13.11.2008 10:55:
Eli hakusessa olis kaksio Helsingistä ens vuoden alusta alkaen. Neliöitä kämpässä sais olla vähintään 40 ja vuokra maksimissaan 750e. Parveke olis myös hyvä löytyä...
---

Ikävä kyllä saattaa olla aika niheetä noilla vaatimuksilla, ainakin kantakaupungissa. (Mutta sen jo varmaan tiesitkin, jos olet tutustunut esim. etuovi.com-tarjontaan.)


Juu, tiedossa on. Lähinnä mulla onkin kiikarissa toi Länsi-Helsinki, mistä noilla vaatimuksilla jo löytyykin paljon paremmin. Oikotiestä (etuovessa on paljon nihkeemmin, vinkkinä vaan muillekin) mä oon lähinnä tähän mennessä katellut ja on ihan kivoja löytynytkin, mut ei vielä sitä oikeeta. :)

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

yertle

Posts: 421

#4 • • yertle

MiMoSa, 13.11.2008 12:20:
Juu, tiedossa on. Lähinnä mulla onkin kiikarissa toi Länsi-Helsinki, mistä noilla vaatimuksilla jo löytyykin paljon paremmin. Oikotiestä (etuovessa on paljon nihkeemmin, vinkkinä vaan muillekin) mä oon lähinnä tähän mennessä katellut ja on ihan kivoja löytynytkin, mut ei vielä sitä oikeeta. :)



Iha vaan silleen, et jos asunto on vähänkään kivempi ni sil on sit kans vientii ihan kauheesti länsi-Helsingissä päin. Oltiin eilen kattoo poikaystävän kaa yhtä tosi kivaa kaksioo tost pitäjänmäestä, ja siellä oli meiän lisäks jokun 30-40 ihmistä haluumassa sitä asuntoo kans. Nopeesti meni toivo sen saannista :D
MiMoSa

Posts: 1,664

#5 • • MiMoSa

yertle, 13.11.2008 12:26:
Iha vaan silleen, et jos asunto on vähänkään kivempi ni sil on sit kans vientii ihan kauheesti länsi-Helsingissä päin. Oltiin eilen kattoo poikaystävän kaa yhtä tosi kivaa kaksioo tost pitäjänmäestä, ja siellä oli meiän lisäks jokun 30-40 ihmistä haluumassa sitä asuntoo kans. Nopeesti meni toivo sen saannista :D


Joo, no tuokin on tiedossa ja siks mä oonkin nyt ilmotellut vähän joka puolella tästä.*hih* Kyllä se jossain vaiheessa jostain tärppää, kun on tarpeeks sinnikäs.*joo* Ja mulla nyt ei oo hirvee hätä ton asian kanssa, kun mulla löytyy kyllä useampiakin majoituspaikkoja sieltä, jos en ihan heti vuoden alussa kämppää saa. Olishan se tietty paras vaihtoehto päästä heti omaan kämppään, mut maailma ei kaadu, jos en pääsekään.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Samu81

Posts: 1,224

#6 • • Edited Samu81 kokolihaa
En tiedä miten hyvin Omituinen Höpöttäjä tuntee pk-seutua, mutta riippuen työpaikkasi sijainnista (?), niin kyllä Espoosta / Vantaaltakin pääsee junalla / Espoosta bussilla Länäriä ihan fiksusti ja kiitettävän nopeasti Häslinkiin.
Ei Espoota tarvitse pelätä *hymy* *hihu* Tietty jos välttämättä haluaa tsadilaiseksi, niin :P

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Timce

Posts: 5,381

#7 • • Timce
Ja ainoa tapa saada itselleen vuokrakämppä stadista, on pistää ilmoitus hesariin aka. Helsingin sanomiin. Suurella todennäköisyydellä sulle tulee useitakin soittoja kämpistä, joita voit sitte käydä katsomassa ja valikoimassa parhaan päältä. Trust me on this one. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

MiMoSa

Posts: 1,664

#8 • • MiMoSa

Samu*, 13.11.2008 12:33:
En tiedä miten hyvin Omituinen Höpöttäjä tuntee pk-seutua, mutta riippuen työpaikkasi sijainnista (?), niin kyllä Espoosta / Vantaaltakin pääsee junalla / Espoosta bussilla Länäriä ihan fiksusti ja kiitettävän nopeasti Häslinkiin.
Ei Espoota tarvitse pelätä *hymy* *hihu* Tietty jos välttämättä haluaa tsadilaiseksi, niin :P


Mun työpaikka sijaitsee 2 eri osoitteessa ja niihin molempiin pääsis kaikista kätevimmin Länsi-Helsingistä. Sen takia olis Länsi-Helsinki se ykkösvaihtoehto.*hymy*

Timce, 13.11.2008 12:38:
Ja ainoa tapa saada itselleen vuokrakämppä stadista, on pistää ilmoitus hesariin aka. Helsingin sanomiin. Suurella todennäköisyydellä sulle tulee useitakin soittoja kämpistä, joita voit sitte käydä katsomassa ja valikoimassa parhaan päältä. Trust me on this one. :)


Ja juu, ilmoituskin on laitettu menemään.*vink*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Vexe

Posts: 1,016

#9 • • Edited Vexe
Pk seudun vuokramarkkinat kaksioiden kohdalla on niin ylikuumentuneet, että kannattaa myös harkita olisko rahkeita omistusasuntoon.

Edit: Mulla alkaa kanssa työt vuoden vaihteessa helsingissä.
MiMoSa

Posts: 1,664

#10 • • MiMoSa

Vexe, 13.11.2008 12:49:
Pk seudun vuokramarkkinat kaksioiden kohdalla on niin ylikuumentuneet, että kannattaa myös harkita olisko rahkeita omistusasuntoon.

Edit: Mulla alkaa kanssa työt vuoden vaihteessa helsingissä.


Noh, mulla on jo yks omistusasunto täällä jkl:ssä, joten tuskin antavat lainaa mulle enää.*hih* Enkä mä tätä mun kämppää täältä halua nyt myydä, eikä oo järkevääkään tähän aikaan. Mut varmasti kyllä harkitsisin vakavasti ostamista, jos ei jo yhtä tähän mennessä olis.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Zapa

Posts: 1,393

#11 • • Zapa Mr Wrangler
Kiinnostaako kolmio Tikkurilasta/Hiekkaharjusta, pitkäaikainen vuokrasopimus. 72m2 3h+k+iso lasitettu parveke+täysin uusittu sauna/kph. Vuokraa pitäisi saada joku yli tonnin, riippuen tuleeko kalusteita joita mahdollisuus saada jos tarvetta. Sopii myös kimppakämpäksi, kaksi selkeää erillistä makuuhuonetta omilla sisäovilla.
MiMoSa

Posts: 1,664

#15 • • MiMoSa

Syce, 13.11.2008 14:03:
Kappas.. sulla olikin tuo 750e maksimi. Jotenkin jäi päähän 850e *ding* tuossa meinaa olisi tuo ensimmäinen ollut varmaan ihan passeli


Joo, muutenhan tuo olis just hyvä, mut hieman liian kallis yksin maksettavaks.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*