PA-Laitteisto

6 posts, 1 page, 1,870 views

gRandEE

Posts: 27

#1 • • gRandEE
Oisko kellää halpaa/hyvää/käytettyy PA-Laitteistoo? budjettina ois joq 500-600e
Prime Number

Posts: 2,705

#2 • • Prime Number UG-///

gRandEE, 6.11.2008 20:53:
Oisko kellää halpaa/hyvää/käytettyy PA-Laitteistoo? budjettina ois joq 500-600e



600 eskolla saa kyllä halpaa ja käytettyä mutta kovin hyvää sillä ei viellä saa.
Lisäksi olisi hyvä jos kertoisit miten suureen tilaan sen PA:n pitää riittää.

--
Repikää siitä

UzU

Posts: 2,361

#3 • • UzU [33100]

gRandEE, 6.11.2008 20:53:
Oisko kellää halpaa/hyvää/käytettyy PA-Laitteistoo? budjettina ois joq 500-600e



Pitäskö sillä saada ns. kaikki = kaapit, prossu, päätteet ja piuhat vai pelkät kaapit itsessään?
gRandEE

Posts: 27

#4 • • gRandEE
no mitä ny yleensä tarttee perkele ku mikseri ja cd pesät on + levarit, vissii kaapit ja päätevahvistin? mikä lie alottelija oon ni en noist PA-Laitteistoista tiiä nii paljo. et kuopion kaupungil oon töis et käyn heittää jotai discoja pitkin kaupunkii, kuha 18 täyttäs ni vois käydä vähä jossai muuallaki
Vertigo

Posts: 589

#5 • • Vertigo

gRandEE, 6.11.2008 20:53:
Oisko kellää halpaa/hyvää/käytettyy PA-Laitteistoo? budjettina ois joq 500-600e



säästä 400e lisää ja hanki esim rcf:än aktiivikaapit.
UzU

Posts: 2,361

#6 • • UzU [33100]

gRandEE, 11.11.2008 15:54:
no mitä ny yleensä tarttee perkele ku mikseri ja cd pesät on + levarit, vissii kaapit ja päätevahvistin? mikä lie alottelija oon ni en noist PA-Laitteistoista tiiä nii paljo. et kuopion kaupungil oon töis et käyn heittää jotai discoja pitkin kaupunkii, kuha 18 täyttäs ni vois käydä vähä jossai muuallaki



no perkele tarttis vähän tietää mihin tarkoitukseen sitä pa:ta olis tarkoitus käyttää.

- kuin isolle jengille
- minkälaiseen tilaan
- kiinteään asennukseen vai liikuteltavaksi
- mitä musaa

Aktiivikaiuttumissa on vahvistin itsessään, joten silloin et tarviis sitä erikseen. Hyvää et saa mitään tuohon rahaan ja kovin paljoa et saa huonompaakaan.