Pisin aika mitä olet valvonut yhtäjaksoisesti

16 posts, 1 page, 7,712 views

larpap

Posts: 402

#1 • • larpap UG
miten pitkään olet valvonut yhtäjaksoisesti.



Ilman mitään laittomia päihteitä käyttäen!!!
larpap

Posts: 402

#2 • • Edited larpap UG
Itse valvoin Assembly 06. 60h
ValaX

Posts: 3,891

#4 • • Edited ValaX
Muistaakseni n. 24-25 tuntia... Alkoholilla oli osuutta asiaan... Eli ei juuri mitään noihin muihin verrattuna...
Bio

Posts: 4,429

#5 • • Bio The Bullies / Pinky
Joskus armeijas n. 80h armeijassa, kun oli sissi-aukissa :D silloin alkoi näkee juttuja
larpap

Posts: 402

#6 • • larpap UG
Mä näen jo juttuja ku valvon jonkun 24-40h
tws

Posts: 512

#7 • • tws
oisko jotai 40-50h? no jotai sinne päi..

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

blastic

Posts: 930

#8 • • blastic ballistic ballstick
Joskus muinoin assemblyillä torstai-aamupäivästä sunnuntai-iltaan, sellainen pyöreät 80h ehkä siinä tais tulla. Kofeiinitabuja kului aika iso kasa ja pääkin kyllä pääsi nuokkumaan loppua kohden jonkun verran. Oli kyllä aika epätodellinen olo loppua kohden.
Verottaja

Posts: 1,174

#9 • • Verottaja no-life / luuviulu
63h

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Dementation

Posts: 2,892

#10 • • Edited Dementation wednesday?
108,5 tuntia.
Ilman mitään päihteitä, oli vaan elämässä todella paha vaihe menossa ja näin niin kamalia unia, etten uskaltanut nukahtaa, joten pidin itseni hereillä tekemällä koko ajan jotakin.

Ton jälkeen nukuinkin sit 26 tuntia, silleen että heräsin tasan kerran välissä käymään vessassa.

Ei tervettä, onneks nykyään oon paljon terveempi ja elämä on paljon mukavampaa.

Semmosen 48 tuntia pystyy olemaan helposti hereillä, 72 on muutaman kerran mennyt rikki jos on ollut muka liian kiire nukkua. Oon myös ihan operatiivinen vaikka olisin esim. 36 tuntia hereillä, en kikattele, en itke, en kiukuttele, ajatus kulkee yhä jne. Ilmeisesti keho on tottunut siihen tilaan vuosien univaikeuksien myötä.

Sit jos saa ummistaa silmät vaikka 15 minuutiksi välissä, eli ei tarvii olla absoluuttisesti koko aikaa hereillä, niin sit menee helpolla tuo 72 tuntiakin, vaikkapa kahdella tommosella 15 minuutin silmien sulkemishetkellä.

Myös semmonen rytmi on ihan jees, että joka toinen päivä nukkuu 12 - 16 tuntia.

Joo, oon vähän kumma, ollut aina ja tulen olemaan. *blush*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#11 • • REivaaja Guest
joku pari päivää. Oli siistiä kun kuuli Lab 4 candymania ilman kuulokkeita ihan selvästi bussissa.
T-mu

Posts: 2,980

#13 • • T-mu Läskimooses
52h palokuntaleirillä, vastuulla viitisenkymmentä 7-10 vuotiasta lasta. Elämäni hoocein kokemus. Vettä tuli 2 vuorokautta putkeen, teltat ja kaikki mahdollinen mikä voi kastua oli läpimärkänä.

Intissä oli kanssa jotain valvomista mut ne ei oo mitään verrattuna tohon.
aikkis

Posts: 102

#14 • • Edited aikkis
Pisin jakso, jonka olen valvonut, on 9 vuorokautta, tosin siitä tulikin sairaalareissu ambulanssilla. Ei liittynyt mitenkään päihteisiin, ei vaan kauheasti ollut mahdollisuuksia nukkua, kun yötäpäivää oli ohjelmaa :) Keuhkot vaan lysähti kasaan. Onneksi kaverit sai mut elvytettyä. Ei nuorempana paljon järki päätä pakottanut *justjoo*, tämä tapahtui jo yli viisi vuotta sitten Uppsalassa. Oli kyl hauska reissu muuten, voi mummona muistella <3

Sit tietty MPK:n metsäleirillä ei nukuttu 4 päivään. Tuossa vaiheessa kaikilla vastaantulijoilla, joilla oli jotain vihreää, näytti olevan maastopuku, tosin kohta tuli tankkejakin kadulle ja selvisi, että Hamina tattoo oli menossa :D
alphamagic

Posts: 3,628

#15 • • alphamagic
Veikkaisin jotain vajaa 70 tuntii. Nykyään jo vuorokausi riittää aiheuttamaan kaoottisia ajatuksia ja synkistelyä :D
Mikään ei voita nukkumista *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#16 • • astaroth Guest
about 72 tuntia (saattaa mennä hintsusti yläkanttiin), oisko ikää ollu joku 16-17. valvottiin kesälomalla ihan vaan huvikseen ja dokailtiin samalla.

eipä taida enää nykyään enää onnistua, mutta olipa noihin aikoihin arki kaukana siitä rasituksesta, mitä nykyisin