Damien - Ascension

32 posts, 2 pages, 11,326 views

alphamagic

Posts: 3,628

#21 • • alphamagic

alphamagic, 25.10.2008 13:59:
lopun saksanarinat :) <3



Brain 31 - Tinnitus (Earcrash mix) *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

rec

Posts: 2,923

#22 • • rec
Vaikka livenä kuulin tän enkä silti käynyt lattialla kuin sen muutaman kerran, niin täytyy myöntää edelleenkin et "Piercedin" jälkeen en oo keltäkään muulta kuullu näin omaperäistä settii. Eikä tää vaan siks et Jussi oot mun kaveri/musakaveri, vaan et perkele ku on visioo ja taitoo. LVL sektori nyökyttää ja hakkaa sitä pientä peltiä tahdissa! :)
Damien

Posts: 2,882

#23 • • Edited Damien [tr3ox]
Eikä tää siks et oot mun kaveri / musakaveri, mut ihan vaan korjatakseni väärinkäsitystä. Tätä ei oo livenä duunattu, vaan on täysin studiossa mietitty, muutaman päivän levyjärjestelyiden ja yhden vaikuttavan kannabis- "ahaa irtioton" jälkeen, miksattu selvinpäin kuntoon.

Takana oli kyllä parit hyvät bileet putkeen, missä biisikärpänen pääs purasemaan pahasti, tästä sitten juonnettuna lopputulos ulos ja volat kaakkoon ;)

ps. se ei oo taiteilija joka ei oo välillä soosissa, tässäkin loosissa...

pps. lapset, eläkää mielikuvitusta käyttäen ja minun esimerkkiä välttäen.

edit:

On a third note, on ihanaa elää internjet -aikaa. Ennen muinoin piti ensin valmistaa miksaus, polttaa levyt, duunaa kannet, kiikuttaa ne striittiin tai vastaavaan ja odottaa viikkoja ennen kuin sata ihmistä oli sua kuullut. Puhumattakaan sadan levyn valmistusprosessista, kiesus.

Nyt on parissa päivässä sata kuuntelua ja antaa mennä vaan. Toivottavasti olette nauttineet, kommenteista näin voi myös päätellä. Minä kiitän.
rec

Posts: 2,923

#24 • • rec
Oolrait!

VÄITÄN EDELLEENKIN HUMALATILASSA ETTÄ TÄÄ ON SE "DEATH WISHIN" SETTI, jota mun piti oikeesti kommentoida. LOL! xDDD

En silti vedä sanoja takas, mate. :)
Jusuplussa

Posts: 1,293

#26 • • Edited Jusuplussa UG-///
Tää setti on valehtelematta soinu nyt koko ajan :-DDD ja nytkin soi parhaillaan...toivon et hiimännin linnassa tulee vastaavaa ;-))

ps. muistatko mut sieltä rushien ekoista bileistä, ku nähtiin ekan kerran..taisin ostaa sulta sen jonkun miksauksenkin :D ..olisko ollu 2002?

ps. pientä känniä puskee
Damien

Posts: 2,882

#27 • • Edited Damien [tr3ox]

yusuplus, 25.10.2008 21:57:
Tää setti on valehtelematta soinu nyt koko ajan :-DDD ja nytkin soi parhaillaan...toivon et hiimännin linnassa tulee vastaavaa ;-))

ps. muistatko mut sieltä rushien ekoista bileistä, ku nähtiin ekan kerran..taisin ostaa sulta sen jonkun miksauksenkin :D ..olisko ollu 2002?

ps. pientä känniä puskee



Kuus vuotta on aika vaikee muistaa satunaiseen kohtaamiseen. Mut kyllä mä jotku kemut muistan, missä kävin viskelee PromoCD miksausta. Oiskohan nää ne samat bileet? Taidettiin me jotain jauhaakin, vai oliko ne mun omia myyntipuheita? :)

edit:
Kiva kuulla et koukuttaa toi setti, kyll siihe meni taas palanen sielustain. Oon nimittäin joskus vuosia sitten yrittäny miksata jotain vastaavaa ja se kaatui silloin se projekti. Varmaankin suurempi oli sitä mieltä että kannattaa venailla vielä ja kannattihan se...
Damien

Posts: 2,882

#29 • • Damien [tr3ox]
Nyt kun suurin hässäkkä on takanapäin ja meininki tasaantunut, haluaisin kiittää kaikkia lataajia. Hyvin kipus listoille ja pystyttiin vähän aikaa oleekkin sielä. Kassellaan jatkossa, jos taass tulis joku jännä miksaus joku päivä...

:)
Caro²

Posts: 5,301

#30 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Eikait tästä sen suurempaa o sanottavaa, kuin, että nasta setti :)

Oli kiva kuunnella ja jää koneelle keikkumaan :)

Täs on kyl sitä jotain elektronisen musiikin meininkiä, mitä vois kuvitella hakevansa tanssilattialta (ellei kuuntele housea *iloinen*) - tai sanoisko niin, että tässä ON sitä elektronisen musiikin meininkiä, mitä itse aikoinaan haki tanssilattialta *joo*

Tää on jees *joo*
¡ Previous post a couple of years ago !
Gabbersparadise

Posts: 372

#32 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM

3. Mauro Picotto - Iguana (Megamind mix) [BxR]



Joo lataan ku pääsen kotiin :))))

--
I am lightning, the rain transformed