Miau! 10v synttärit 29.11.2008 @ Klubi, Tampere

85 posts, 5 pages, 21,978 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#81 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tulin, näin, olin humalassa :D

Kiitos ja anteeksi. Ihanaa oli olla taas Tampereella ja pelot olivat aiheettomat, kyllä niitä ihmisiä vielä kummasti tunsi *plur* Oli kokonaisuudessaan superviikonloppu!

Paukut oli selkeästi liian halpoja. Kotimatkalla nukahdin taksiin, senkä ole ihan varma, mutta ihan kuin jotekin muistaisin oksentaneeni porukoitten pihalle, kuitenkin vielä taksissa istuen *ding*
Homegrove

Posts: 2,102

#82 • • Homegrove Further

Lyylikki, 2.12.2008 12:58:
asti tunsi *plur* Oli kokonaisuudessaan superviikonloppu!

Paukut oli selkeästi liian halpoja. Kotimatkalla nukahdin taksiin, senkä ole ihan varma, mutta ihan kuin jotekin muistaisin oksentaneeni porukoitten pihalle, kuitenkin vielä taksissa istuen *ding*



Joit kumminkin sitä boolia kanssa liikaa, kävelymatka Klubilta suunnilleen Kalevan kirkon nurkille oli aikamoinen urakka, on siinä matkaa kumminkin melkein jotakuinkin 500 metriä...

--
Forward thinking house music

ratas

Posts: 82

#85 • • ratas

Lyylikki, 2.12.2008 12:58:
Tulin, näin, olin humalassa :D

Kiitos ja anteeksi. Ihanaa oli olla taas Tampereella ja pelot olivat aiheettomat, kyllä niitä ihmisiä vielä kummasti tunsi *plur* Oli kokonaisuudessaan superviikonloppu!

Paukut oli selkeästi liian halpoja. Kotimatkalla nukahdin taksiin, senkä ole ihan varma, mutta ihan kuin jotekin muistaisin oksentaneeni porukoitten pihalle, kuitenkin vielä taksissa istuen *ding*


haha, Mä muistan sekä hehkutuksen paukkujen hinnoista tiskillä sekä melko huteran mutta päättäväisen siirtymisen taksiin tammelasta :)