STANDARD 2008 closing with Soulmatic (Viper), Muffler, Contour aka 501 and L.A.O.S. 10.10.2008 @ hel

18 posts, 1 page, 2,950 views

Abraham L.A.O.S.

Posts: 96

#1 • • Abraham L.A.O.S.
Jes eli Standard kiittää ja kumartaa! ja sulkee ovensa Rytinällä!



BOh!
Snaggo

Posts: 1,147

#2 • • Snaggo ;__;
Hey mitä vittua, no more STANDARD?

--
bojoing.

Abraham L.A.O.S.

Posts: 96

#3 • • Abraham L.A.O.S.
Jepulis toistaiseksi pistetään pillitpusiin. katotaan jos ehkä ensvuonna jatketaan samassa paikassa tai jossain muualla.
Mutta nyt vedetään ainakin täysillä tää vika kerta!
peikkolapsi

Posts: 1,180

#4 • • peikkolapsi miisa the maskotti
just päätin että lähdetääs nyt kuitenkin tänne... tulee tosin hieman kiire. ja hieman kivaa lauantaina tulla duuniin kun nukkumisaikaa jäänee vähä vajaa 4h. no on sitä ennenkin selvitty *igor*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

JaUHomAto

Posts: 395

#5 • • JaUHomAto väärä nimi
mites on, ku tuol lukee, et kestää vaa kolmeen, ni meneekö baariki sit samal kiinni vai vasta neljält??
DnB-Soldier

Posts: 188

#8 • • DnB-Soldier
Todaaayyyyyyyyyy!!))))) jey jey jey!) *plur**piis*

--
Time to Drum n Bass!!!

Infinitee

Posts: 272

#9 • • Infinitee
Pakkohan se on tulla juhlimaan vuoden vikoja standardeja.. *iloinen*
turha

Posts: 105

#11 • • turha
Täytyy kyl tulla taas! STANDARD!
DnB-Soldier

Posts: 188

#12 • • DnB-Soldier
ooohohoho!))) Oli kyllä hyvät kemut=))

--
Time to Drum n Bass!!!

peikkolapsi

Posts: 1,180

#13 • • peikkolapsi miisa the maskotti
kiitos nam *sydän*
tällä kertaa ei valittamisen sanaa. pari viikkoa sitten rosen 4v-bileistä oli niin paljon vinettävää itsellä, että... no tää reissu korvas kaikki epäkohdat! kuuma oli ku saunassa, tuuletus "hieman" huono, mutta ei se menoa haitannut. piti vaan aika-ajoin käydä pyyhkimässä hiki pinnasta.

musiikki oli ihan mieletöntä, tosi paljon hyviksiä uusia ja vanhoja *hihu*
panda style! ei ollu ees känniääliöitä juurikaan. tai eivät tällä kertaa ainakaan häirinneet liiaksi. jopas ihan mukaviakin tuttavuuksia oli. terveisiä yhdelle; seuraavaks on kyllä keksittävä parempi tuuletusväline kun se henkilökortti *tirsk* ja hymiö mikä sisältää hymykuopat.

juna lähti taas mukavasti 5.19; kotona siinä 6.30.
nukkua ehti rouheet 2,5h ja yhteentoista fillarilla sateessa duuniin *nalle*
aah! no ei onneks ollu kovin rankkaa ees. kahvitaukoja pidettiin enemmän ku tarpeeks, kaks kolmesta työntekijästä oli ollu niin myöhään viihteellä et meininki oli suhteellisen freesiä... *sars*

kysymys rose gardenille:
kun täällä mainitaan aina (no kai ainaki melkeen?), että lippu sisältää ilmaisen juoman ennen kello yhtätoista, niin siis se pääsylippu? vai siis mitä toi meinaa? millä lärpäkkeellä sieltä oikeesti saa juoman ilman maksua? joka kerta käyny kysymässä, mut ei tytöt oo tiskin takana koskaan kuulleetkaan, tai ny he sanoivat, että "ei pelkällä lipulla saa". oonko nyt liian blondi vai mikä tää juttu suomeksi on *ding*
ei sil sinänsä niin väliä, tuola tottunu ettei sitä saa, ja että häppäreitä ei ole vaikka on mainostettu, ja että he ei tiiä mikä on klubitus, ja jäämurska on loppu *tirsk*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

nuance

Posts: 1,963

#14 • • nuance cov ops, combat, sunrise

peikkolapsi, 11.10.2008 20:51:
ei ollu ees känniääliöitä juurikaan. tai eivät tällä kertaa ainakaan häirinneet liiaksi.



*ding* mä oon melko varma et mä olin näissä bileissä..
DnB-Soldier

Posts: 188

#15 • • DnB-Soldier
nuance *piis*

--
Time to Drum n Bass!!!

peikkolapsi

Posts: 1,180

#16 • • peikkolapsi miisa the maskotti

nuance, 11.10.2008 21:25:

*ding* mä oon melko varma et mä olin näissä bileissä..



*nauru*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

JaUHomAto

Posts: 395

#17 • • JaUHomAto väärä nimi
joo, peikkolapsi mainitsikin tuossa jo aika lailla sen mitä itsekkin olisin sanonut, kun kaksin liikenteessä oltiin. mut mut, jos sitä nyt jotain sanoisi. aivan mahtavat pippalot, ja musa todellakin, uuh mitä settiä, olis voinu hilluu siel tamppaamas koko illan *plur* ja joo tosiaan ilmastointi oli varmaan asennossa "low" kun viimeks ollessa puhallusta riitti kyllä.. noh, tuli tämäån seurauksena hilluttuu aika lail sivummal, vaikka hiki siellä nyt tuli jokatapaukses, pääs keerrankin veteleen kunnon muuvit *nauru* jees, iso kiitos vain kaikille, soittajille, järkkäreille, uusille tuttavuuksille *hihu*

niin ja tosiaan, selvennys tähän "ilmainenjuomalipulla systeemiin ja häppäreihin" olisi ihan kiva.
DnB-Soldier

Posts: 188

#18 • • DnB-Soldier
onks kuvii tulos? :o

--
Time to Drum n Bass!!!