Club Barcelona (BCN) 11.10.2008 @ Helsinki

14 posts, 1 page, 2,250 views

Avatar
#1 • • Equalizer Guest
i am here*iloinen*
alex kunnari

Posts: 604

#2 • • Edited alex kunnari
Moikka,

juuri kokoilen settiä valmiiksi lauantain keikkaa varten ja samanlaista on luvassa kuin Colors Festivaaleillakin.. paitsi nyt en ole lämmittelijän roolissa.. : ) Soitan 0100 - 0330 ja lämmittelyt hoitaa itse Jay Mellin joten ei muutakuin tervetuloa.. Ibiza vs Barcelona.. : ) Kannattaa tulla ajoissa.. ; )
jay mellin

Posts: 68

#3 • • jay mellin
Joo tänään FC Barcelona pelaa kahdella kärjellä joilla on kokemusta - tosin mulla alkaa jo olla Litmasen ongelmia ku ei tahdo enää kuulo eikä järki toimia. Mutta ekan puoliajan vanha jaksaa lämpätä Alex "Rolando" Kunnaria. Löysin itsekin parit mielenkiintoiset Houzet pakkiin.

FC = Fun Club ... mitä sä oikein mietit ... eeei mitää fudista ei ei ... paitsi että lempijoukkueitani:)
Avatar
#4 • • Equalizer Guest
vanhat pierut*nauru*
Avatar
#6 • • Equalizer Guest
kai se on sit tultava
remotion

Posts: 5,283

#7 • • remotion nostatus guru

alex kunnari, 9.10.2008 18:06:
Moikka,

juuri kokoilen settiä valmiiksi lauantain keikkaa varten ja samanlaista on luvassa kuin Colors Festivaaleillakin.. paitsi nyt en ole lämmittelijän roolissa.. : ) Soitan 0100 - 0330 ja lämmittelyt hoitaa itse Jay Mellin joten ei muutakuin tervetuloa.. Ibiza vs Barcelona.. : ) Kannattaa tulla ajoissa.. ; )



perkulefetto, siis full on tranaako jopa?!?
Ripzu

Posts: 202

#8 • • Ripzu
Suunta tänne *jiihaa*
remotion

Posts: 5,283

#9 • • remotion nostatus guru
Olipas kivaa sitten loppujen lopuksi
Meinas ruveta syömään miestä kun 3 varttia seisoo 30 hengen jonossa. onneks sitten lopulta päästiin kumminkin (puolityhjään, kuten arvelinkin) clubiin sisään ja juomat tassuun ja sitten kunnari hyppäsikin sopivasti puikkoihin.
Tanssimisesta ei meinannu tulla aluks mitään kun kyljet ihan paskan treeneistä, mutta kyllä se oli vaan pakko sitten ruveta jorailee vaikkakin irvistellen.. ja tappiin asti mentiin tällä linjalla.

Joten kiitos Kunnarille ja ilosilla fiiliksillä kaikki näytti olevan liikenteessä.
Presidentin ovipolitiikka on edelleen huonoin mihin oon stadissa törmännyt mutta sillehän ei voi mitään...
Ripzu

Posts: 202

#10 • • Ripzu

remotion, 12.10.2008 04:30:

Meinas ruveta syömään miestä kun 3 varttia seisoo 30 hengen jonossa.
Presidentin ovipolitiikka on edelleen huonoin mihin oon stadissa törmännyt mutta sillehän ei voi mitään...



ensimmäistä kertaa pressassa, ihan siisti mesta.
tosiaan jono oli aika levoton siinä 12 maissa, mutta ei siinä jonossa tarvitse seisoa.
Kävelee hotelliin sisään ja menee respan kautta klubiin :) ei tarvitse pahemmin jonotella.


Oli huippu ilta :)
Kiitos...
Roope Ankka

Posts: 343

#11 • • Roope Ankka
Itse jonottelin 10 hengen jonossa 20-30 minuuttia, aika säälittävää... Porukkaa tosin oli ehkä sellaiset 70-80% kapasiteetista eli ehkä 400-600, mutta poken "yli tuhat henkeä" kommentit lähinnä säälittivät. Turha siinä on selitellä, jos Sedu pistää pataan suuremmassa osassa Suomea S-ryhmälle. Tanssilattia oli kyllä täysi. Hypen aikaan ei ollut jonoja ja jos oli jonoja, niin sille oli ihan oikea syykin eli paikka oli täpötäysi.

Olen tosin positiiivisesti yllättynyt, että Club BCN on onnistunut saamaan porukkaa paikalle noinkin usein. Itse ajattelin, että klubi voisi menestyä kuukausittaisena klubina, mutta tuonne on saatu vähän mainstream-puoleltakin asiakkaita eikä pelkkiä ug-hörhömenninkäisiä. Onnittelut siitä.*aplodit*

Mutta ilta oli ihan muuten loistava musiikillisesti. Harmi, että tuli lähdettyä vähän myöhään liikkeelle.
Avatar
#12 • • Equalizer Guest
helposti pääs sisään ku lampsi ennen 22 sisään, ovi oli jo silloin auki!!!*pepsodent*. Ihan hyvä ilta tämäkin*hymy*
blackpeka

Posts: 40

#13 • • blackpeka
hupii oli kiitti kaikille o/
or_neon

Posts: 598

#14 • • or_neon mr2090
Jees... ei valittamista *iloinen* Kiitos! ens kerral uusiks *joo**jiihaa*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]