SASH! 8.10.2008 @ Kotka

31 posts, 2 pages, 5,262 views

Dementation

Posts: 2,892

#21 • • Dementation wednesday?
Oli ainakin sillon keikan alun aikaan mukavasti väkeä paikalla ja tuntu olevan kohtuu hyvä meno päällä. Kauheesti tuli kyllä semmosia biisejä, joita kuulee lähes viikottain baarissa, ei sit oikeen jaksanut iskeä, tuli nähtyä sash, oltua hetki ja jatkettua sitten matkaa.

Hienoa että tämmösiäkin artisteja tuodaan Kotkaan *joo*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

CluBBaH

Posts: 59

#22 • • CluBBaH
Vähän samoilla linjolla dementationin kanssa , tuli tietysti monia hyviä biisejä.
Mutta joku dj ötzi tai sommartider ei iske. Varsinkaan höystettynä KELEEN PILLILLÄ!!!!11!!!!1!!

Porukkaa silti yllättävän hyvin paikalla ja meno pääsääntösesti oli varsin mukava :)

--
Trance is not just a music , Its a state of mind

C-Hill

Posts: 1,141

#23 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
SASH! nyt kuitenkin tekee töitä nykyisin esim. Tauskin & Virpin kanssa (Check :
), joten parit hutivalinnat odotettavissa.

Ysäripopdancetrancelle kuiteski aina paikka mun sydämes ja jos oikein tuubassa olen, niin spiikkaileva DJ:kin on ok.
-Alex-

Posts: 706

#24 • • -Alex- Dj
Melkosta junttidiscoa oli kyl koko setti ja ne spiikit ois voinu jättää kans pois *eiei* Pari hyvää rankempaa remiksiä tuli jätkän omista biiseistä, mut kokonaisuutena ei kovin vakuuttavaa menoa.
V3|cr4x

Posts: 46

#25 • • V3|cr4x
Meiksi oli ihan liekeis!!!!*pahis*
Caro²

Posts: 5,301

#26 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ei jaksa ymmärtää mikä ihmisillä on spiikkausta vastaan. Toimiva lisä, ihan vaikka klubi-bileissäkin.

Ainoa asia mikä itseäni häiritsi ko. kemuissa oli lauma paikallisia juntti-idiootteja joista yksi yritti epätoivoisesti haastaa omalla idioottikäytöksellään riitaa - tai sitten vaan itsesuojeluvaisto oli kadonnut tuulen mukana kaveriporukan kasvamisen myötä.

Pillit pitäs imho kieltää lailla, ainakin siinä vaiheessa kun pillistä tulee ulos enemmän räkää kuin ääntä.
Meke

Posts: 2,083

#27 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records

Caro², 9.10.2008 20:04:
Ei jaksa ymmärtää mikä ihmisillä on spiikkausta vastaan. Toimiva lisä, ihan vaikka klubi-bileissäkin.



Totta...toimii. Testattu on by minä ja Jinkso...Proteuskin mikkiin puhellut dj settinsä aikana. Nyt ei heti muita tiskijukkia tule mieleen jotka ovat settiensä aikana läppää heittäneet (siis klubi keikoilla).

http://klubitus.org/kuva.php?id=38889

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Caro²

Posts: 5,301

#28 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Meke, 9.10.2008 20:11:
Totta...toimii. Testattu on by minä ja Jinkso...Proteuskin mikkiin puhellut dj settinsä aikana. Nyt ei heti muita tiskijukkia tule mieleen jotka ovat settiensä aikana läppää heittäneet (siis klubi keikoilla).

http://klubitus.org/kuva.php?id=38889


Orkideakin on todistettavasti spiikannut. Goom-risteily, klubi-osasto paatin aulassa, herra tokaisi mikrofoniin: "hei".. *iloinen*

Urmaz myös spiikkasi joskus taannoin Madeiran bileissä ilman mikrofonia. Veti liu'un alas ja ilmoitti pontevasti: "haistakaa vittu"
Individual

Posts: 10,942

#29 • • Individual HYPNO!

Caro², 9.10.2008 20:04:
Ainoa asia mikä itseäni häiritsi ko. kemuissa oli lauma paikallisia juntti-idiootteja joista yksi yritti epätoivoisesti haastaa omalla idioottikäytöksellään riitaa - tai sitten vaan itsesuojeluvaisto oli kadonnut tuulen mukana kaveriporukan kasvamisen myötä.


Junttius- ehtymätön luonnonvara. *eiei*
ValaX

Posts: 3,891

#30 • • ValaX
Eiti toimi spiikkaukset mun korvaan ei...
SESSIONS2

Posts: 532

#31 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
SASH! on tour!

I'm propably going to get a lot "WTF" comments because of this gallery. It is almost all about SASH! and the warm up DJ. This is more or less a fan-art gallery about one of the biggest eurotrance producer of the late '90s.

The first two CD-singles I ever bought were DJ Quicksilvers Bellissima/I Have A Dream, and SASH!'s Encore Une Fois - which by the way rocks hard (escpesially Merlyn & Chuck Mellows remix)! So, for me, this was a kind of a "must photograph"-evening. Just have to release two skeletors from my closet: I also got his autograph on my two 12" SASH! single covers: Ecuador & Stay.

But hey! Enjoy the photos! There are couple of art-photos in the gallery, just to piss you off ;)

- Karo


Photos can be found from: SESSIONS2

IMG_4755-Edit.jpg