[aiheeton]

4 posts, 1 page, 2,206 views

m0nkei

Posts: 73

#1 • • m0nkei
Heips klubbarikansa, olen menossa sunnuntaina colorssiin ja mietinkin saanko ottaa kameran mukaan? Onko noilla isoilla klubeilla kuvaamieskieltoa tjsp? Pitäisikö lupa pyytää etukäteen. Ihan vaan muistoja illasta itselle ja kavereille olisi tarkoitus napsia.
Peppi

Posts: 397

#2 • • Peppi Pepe The Journalist

m0nkei, 4.9.2008 23:25:
Heips klubbarikansa, olen menossa sunnuntaina colorssiin ja mietinkin saanko ottaa kameran mukaan? Onko noilla isoilla klubeilla kuvaamieskieltoa tjsp? Pitäisikö lupa pyytää etukäteen. Ihan vaan muistoja illasta itselle ja kavereille olisi tarkoitus napsia.


Kannattaa varmaan postata ko. bileiden topikkiin tai lukea sieltä, josko asiasta olisi mainintaa :)

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

Avatar
#3 • • astaroth Guest
colorsin sivulta: "jos on kysyttävää colorsia koskien, lähetä mailia osoitteeseen":

alex [at] alexkunnari [dot] com

ja varmaan vastaavat biletopikissakin helpommin tähän kysymykseen, kuin täällä


nyt mä haluun olla mode! *lukko*
m1kk3

Posts: 5,560

#4 • • m1kk3 no-life
Virallista infoa ei kai Colorsin ihmisiltä oo tullu mutta jos luet tota Colors-topikkia ni huomaat että jotkut asiaa järjestäjiltä kysyttyään ovat saaneet kieltävän vastauksen. Ja muutenkin hyvin usein tälläsissä isommissa tapahtumissa on kamerakielto.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti