IMPULSE 2008 15.11.2008 @ Lahti

235 posts, 12 pages, 59,963 views

antti83

#221 • • antti83
No olipas vallan mukava reissu Lahteen tälläkin kertaa. Saapuessani paikalle Anton Sonin & AMX soittelivat vallan mainiota musaa. Jossain siinä puolessavälissä settiä saundi muuttui yhtäkkiä aika tylsähköksi ja melodiaköyhäksi, mutta viimeinen varttitunti mentiinkin sitten todella mukavissa iloisissa ja melodisissa tunnelmissa. Kaksikon yhteispeli myöskin toimi mielestäni selvästi paremmin kuin aikaisemmat Antonin ja D.N.A:n b2b-setit jokin aika sitten, hyvä setti oli kyllä. Orion pistelikin sitten aivan takuuvarmaa tavaraa, erittäin laadukas ja korkeatasoinen setti kaikinpuolin. Yksi omista ehdottomista all time-suosikkideejiistäni Poliisi pisteli jälleen kerran illan parhaan setin. Edelleenkään en ole kuullut mieheltä yhtään huonoa settiä ikinä :) Myöskin Alek Szahalan live kuulosti mukavalta. Sitten tulikin jo lähdettyä pois kotia kohti varsin iloisilla mielin, erittäin mukava ilta oli kyllä.

Miinuksena voisi sanoa suureen ihmismäärään nähden aika pieneksi illan aikana käyneen tanssilattian, monesti illan aikana halusin mennä tanssimaan, mutta en päässyt kun kaikkialla oli niin kauhea tungos. Aina kun löytyi sopiva pieni paikka, siihen tuli joku ylimielinen tyyppi tönimään pois tieltä, mitään ongelmia en ikinä aiheuta ja käyttäydyn esimerkillisesti. Kerran tarvitsi vähän hermostua kun sellainen vähän yli-ikäinen rouvashenkilö tuli aivan täysin päissään kaatuilemaan ja läikyttelemään juomiaan minne sattuu sinne keskelle lattiaa.

Mutta ihan positiivinen maku jäi tapahtumasta, seuraavia Impulseja odotellessa...*hymy*
*minttu*

#223 • • *minttu*

Jone, 17.11.2008 11:14:
---

Mä en uskalla ottaa puolen tunnin Z-junailua pohjoiseen nyt kyllä ihan hetkeen. Muuten homma menee täydeksi vapaapudotukseksi ja kadotan itseni kaupunkiinne.

Hei jos ootat sen aikaa et saan duunattuu sen Lahti-Kerava-Lahti -sanakirjan? Ni päästään jatkos heti yhteisymmärrykseen *lmao*
Jone

#224 • • Edited Jone Archibald Haddock

*minttu*, 17.11.2008 18:20:
Hei jos ootat sen aikaa et saan duunattuu sen Lahti-Kerava-Lahti -sanakirjan? Ni päästään jatkos heti yhteisymmärrykseen *lmao*

"Haista paska, ei missään tapauksessa."

=

"Hauska nähdä taas ja totta ihmeessä."

*joo*
akir0

#225 • • akir0 idleRPG champion 2009

Jone, 17.11.2008 16:12:
About tunnin päästä luvassa siis kuvasetti, joka voi bileitä kuvaavina kuvina olla täysin pelkkää paskaa. Mä nimittäin otin lähes koko illan todella tiukkaan rajattuja bilepotretti-lähäreitä ihmisten pärstistä ja oon edelleen sitä mieltä, että se oli hyvä veto. *hihu*

Mun mielestäni kyl hyvä setti kuvia ja näis on tunnelmaa ja ihmisten ilmeet taltioitu! Kyllä se vanhaki vielä osaa ku saa viinaa koneeseen :)
Caro²

#227 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

VaLa, 17.11.2008 19:02:
http://www.sessions2.com/galleries.php?gallery_id=276&pic_id=6

Tämmönen menny ihan ohi... Mitä nää on...?

RGB-ledi -kannu. Lähes koko RGB-kartta käytössä.

Plussat: monta väriä. Miinukset: heikkoja, halpoja - ja vissiin ykskään "isompi valmistaja" ei pahemmin viel tee ammattitason led-laitteita. Tai jos tekee, niin ei ole kauaa ollu markkinoilla.
ValaX

#229 • • ValaX
Kiitoksia... Nyt opin taas uutta...
Adeshe

#231 • • Adeshe
Perkeles.. Nyt ketuttaa, syö, palaa käpy ja kaikkee muuta epämukavaa.. Aattelin just ruveta kuuntelee sitä saamaani Impulse levysysteemiä mutta eikö se sitten pamahtanut halki kun otin sen kotelosta pois.. Plaah... Kai se viel sit oli hyväkin levy??
_-_-_

#232 • • Edited _-_-_
Ai että näytti meno hyvältä kuvissa :p
ValaX

#233 • • ValaX
Itse kemuista... Viimenen puoltuntii jonka kuulin Orionin setistä olis uponnu muhun varmaan paremmin pari vuotta sitten, sen verran on musamaku muuttunu. Kun Paul Easy ei ollut soittamassa, niin salaa hiljaa mielessäni toivoin Poliisilta vävän diipimpää psykeä, mutta vähän turhan kädet ilmaan osastoahan se oli kyllä mun makuun. Alek taas, no toi tavara ei ole kolissu mulle enää ptkään aikaan. RX:n, Antonin & AMX:n sekä Bay City Stompersin missasin kokonaan, joista ainakin jälkimmäisellä olis saattanu olla jotain annettavaakin mulle. Oma moka, mitäs tulin niin myöhään paikalle...
Sinza

#234 • • Sinza
Kiitoksia *aplodit*! Tuntui tosiaan siltä että olis palannut muutaman vuoden taaksepäin ajassa *hymy*. Ainut huono, että aamulla oli suht aikainen lähtö, joten piti vetäytyä jo vähän aiemmin hotellihuoneeseen.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*