O: FW/USB2 Audiointerface (Motu / RME tms)

12 posts, 1 page, 2,523 views

kosmo

Posts: 759

#1 • • Edited kosmo TJH87
Powermacci hankittu, nyt tarvitaan vielä uusi audio interface OSX:lle.

eli Motu / RME (/ Apogee) -tason audio interface ja mieluiten FW. Erityisesti MK 828 ja UltraLite II/III kiinnostaa... myös usbeja voi kaupata.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#2 • • Lost-Soul los pallos
Mul löytyis Logitechin G5.. sitä en tiedä, että onko siinä tuplaydintä ja tuskin 3 gigaa keskusmuistiakaan se sisällä pitää.. kovalevykin on vähän heikko juttu, mutta kyl mä voin teipata siihen sen kiinni.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

kosmo

Posts: 759

#3 • • Edited kosmo TJH87

Lost-Soul, 22.8.2008 12:55:
Mul löytyis Logitechin G5.. sitä en tiedä, että onko siinä tuplaydintä ja tuskin 3 gigaa keskusmuistiakaan se sisällä pitää.. kovalevykin on vähän heikko juttu, mutta kyl mä voin teipata siihen sen kiinni.



hienosti saivarreltu, teippaa se kovalevy kiinni siihen ni katotaan sitten...

ps. en vaihda otsikkoa.
whispering

Posts: 871

#4 • • Edited whispering Super Juusto

kosmo, 22.8.2008 13:03:
ps. en vaihda otsikkoa.



ps. G5 on erittäin yleinen malli nimi. Jopa ihan Applen oman tuotemerkin sisällä, sen voisi käsittää useina eri tyyppisinä tietokoneina, mutta puhekielessä se tarkoittaa kyllä pelkästään prosessoria. Eli olet etsimässä uutta prosessoria, keskusmuistia ja kovalevyä?
kosmo

Posts: 759

#7 • • kosmo TJH87
bump, homppu auttoi pontiac G5:n ostoon mutta nyt tarvii vielä audio interfacen.
villelope

Posts: 2,846

#10 • • villelope Lope of Lope & Kantola

kosmo, 4.9.2008 20:52:
---
en usko, ei oo kokemusta m-audion dsp:stä/addasta enkä halua tässä tapauksessa lähteä tinkimään :)

luen vielä parit reviewit ja palaan asiaan jos muutan mieltäni.


Nappaanko mukaan Seinäjoelle 13.9. Mulla olis tossa pöydän kulmalla oma odottamassa.