M: DJ pöytä/levyhylly

9 posts, 1 page, 3,796 views

driven

Posts: 6

#1 • • Edited driven
Eli myynnissä olisi 15mm MDF levystä tehty DJ-pöytä. Levy 97cm korkeudella ja leveyttä on 140cm. Hyllyt vetää n. 400 levyä. Hyllyt on rakennettu siten että kestävät painoa. Mikäli pöytälevy on liian korkealla, on hyllyä mahdollista "säätää" ottamalla jalkojen alapäästä materiaalia pois...MDF:n ansiosta hylly ei tärise tai resonoi. Tästä hyvä pöytä kotiin tai studioon. Ostaja luonnollisestikin noutaa, nouto paikka Helsinki, Herttoniemi. HP 150€.
terraluna

Posts: 1,270

#2 • • terraluna Agentti
En oo ostamassa kun ei oo rahaa eikä dekkei, MUT paikkakunta mistä noudettavissa ois ehkä hyvä lisäys ilmoitukseen. ;)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Tyranoid

Posts: 1,552

#3 • • Tyranoid FINRG

terraluna, 7.8.2008 00:49:
paikkakunta mistä noudettavissa ois ehkä hyvä lisäys ilmoitukseen. ;)



99% näistä tapauksista kyseessä lienee pk-seutu. Meinaa joskus täällä asuvilta unohtua muun Suomen olemassaolo.
Baikonur

Posts: 759

#4 • • Baikonur -LUNA-
Terve. Mistäpäi semmosta täytyy hakeaa? Otko itse tehnyt sen?
driven

Posts: 6

#5 • • driven

Baikonur, 7.8.2008 06:51:
Terve. Mistäpäi semmosta täytyy hakeaa? Otko itse tehnyt sen?


Juu, no en kaikkea kunniaa voi itselle ottaa, puuseppä suunnitteli ja sahasi osat, kokosin kyllä itse. Ja Helsinki, Herttoniemi tarkemmin on mistä voi noutaa.
Baikonur

Posts: 759

#6 • • Baikonur -LUNA-
Jaahas! Stadill! Nyt täytyy mietti asiasta jonkku verran... ainakin 16.8 olen siellä teiän suunassa kiertelemässä.... Mahtuuko se henkilöauton takaluukkoon?
driven

Posts: 6

#7 • • Edited driven

Baikonur, 7.8.2008 19:59:
Mahtuuko se henkilöauton takaluukkoon?



No sehän riippuu millanen henkilöauto, ei se sedaniin ainakaan mee, farkkuun ehkä purettuna. Tai no kai se ihan osiksi purettuna menee sedaniinkin, olettaen että penkit kaatuu ja sellasta. Toi pöytälevy on kuiteskin melko pitkä (140cm). Saahan noita pakujakin meinaan vuokrattua? Koska ylivoimasesti helpoin ois kuljettaa se pakussa tai peräkärryssä kokonaisena. Itse viime muutossa kuljetin sen peräkärryssä jotta säästy purkamiselta ja kokoamiselta. Niin että jos autosta löytyy koukku niin ei kai noi kärryvuokrat isoja ole? Tsekkasin ja ainakin Shell vuokraa 30€ kärryjä...
Baikonur

Posts: 759

#8 • • Baikonur -LUNA-
Näytää ei hyvältä... en voi tulla peräkärryn kanssa. Ja paku tätä varteen vuokrataa.... sorry, ei tällä kerralla...:(
driven

Posts: 6

#9 • • driven
joo, ei mitään...sen haluaisin mainita että hylly on nyt sitten osissa...eli saattaa mennäkin henkilöautoon....tai siis meneekin. mä venailen vielä pari päivää josko muuttaisit mieles enneku kannan osat varastoon