Kokemuksia Deecom.de

12 posts, 1 page, 6,272 views

Metz^^

Posts: 264

#1 • • Metz^^
Anteeksi kun vaivaan tekemällä tästä ihan oman topicin, mutta olen tilaamassa ensimmäistä kertaa noin kaukaa ja vieläpä vain puoliksi suomennettujen sivun kautta reivikuteita.

Olen kuullut, että paketit tulevat nopeasti yms, mutta miten tuo koko puoli? vastaako saksan koko 36 samaa kuin suomessa? jne. Kertokaa kaikki mitä mieleen tulee <:
Ja btw, jos Tampereelta joku innostuu myös niin kimppatilausta tässä väsätään ihan lähipäivien näkymiin ;)

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

AnderS

Posts: 470

#3 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Metz^^, 5.8.2008 15:06:
Anteeksi kun vaivaan tekemällä tästä ihan oman topicin, mutta olen tilaamassa ensimmäistä kertaa noin kaukaa ja vieläpä vain puoliksi suomennettujen sivun kautta reivikuteita.

Olen kuullut, että paketit tulevat nopeasti yms, mutta miten tuo koko puoli? vastaako saksan koko 36 samaa kuin suomessa? jne. Kertokaa kaikki mitä mieleen tulee <:
Ja btw, jos Tampereelta joku innostuu myös niin kimppatilausta tässä väsätään ihan lähipäivien näkymiin ;)



Mä oon tilannu deecomista varmaan joku 4 vuotta. Aika hyvin on koot natsannu. Housut on ehkä pikkuisen suuremmat mitä normaalisti ja paidat taas hintsusti pienempiä. jos koko 36 suomes menee niin pitäis mennä kyllä heittämällä deecomistakin. Paketit tulee yleensä noin viikossa.

Ainoa asia mikä joskus on *ituttanut, on ae että jotkut paidat on ihan paskasta materiaalista. Muutaman pesukerran jälkeen mulla on ollu kasa napapaitoja.
Metz^^

Posts: 264

#4 • • Edited Metz^^
Nokun mun ongelma suomalaisena naisena on levee lantio! niin usein jääny jotkut remmihousut kiinni siitä lantiosta että nyt en oo varma mitä kokoo kannattaa tilata :L tuolta tollaset valkoset reivihousut ois tarkotus hankkia kanssa ja niistä luki koosta ;

S = W30
M = W32
L = W34
XL = W36
XXL = W38

Että onko toi W sitten waist samaantapaan kun joissain farkuissa joissa mun koko on 31 vai onko toi niinkun suomessa eniten käytetään perus "36 " jne? o.o

edit: todella ärsyttää tuo puoli-suommennos kun en saksaa osaa paskaakaan ja puolet tekstistä on aina saksaksi :D

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Avatar
#5 • • REivaaja Guest

Metz^^, 5.8.2008 15:17:
Nokun mun ongelma suomalaisena naisena on levee lantio! niin usein jääny jotkut remmihousut kiinni siitä lantiosta että nyt en oo varma mitä kokoo kannattaa tilata :L tuolta tollaset valkoset reivihousut ois tarkotus hankkia kanssa ja niistä luki koosta ;

S = W30
M = W32
L = W34
XL = W36
XXL = W38

Että onko toi W sitten waist samaantapaan kun joissain farkuissa joissa mun koko on 31 vai onko toi niinkun suomessa eniten käytetään perus "36 " jne? o.o

edit: todella ärsyttää tuo puoli-suommennos kun en saksaa osaa paskaakaan ja puolet tekstistä on aina saksaksi :D

Är. äätlitäti osaa auttaa. Kysy vaikka foorumista.
Metz^^

Posts: 264

#6 • • Metz^^
Et tainnut noteerata topicin toista puolta ;)

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Avatar
#7 • • REivaaja Guest

Metz^^, 20.8.2008 00:34:
Et tainnut noteerata topicin toista puolta ;)

Pahoittelen ;)
AcidR

Posts: 521

#8 • • Edited AcidR Serine (Distortion)

Metz^^, 5.8.2008 15:06:
mutta miten tuo koko puoli? vastaako saksan koko 36 samaa kuin suomessa? jne. Kertokaa kaikki mitä mieleen tulee <:



Deecomin sivuilla on ihan kätevä "taulukko" kokojen muuntamista varten.

Miesten koot:
http://www.deecom.de/Dimension-Table-MEN-_-21.html?XTCsid=5900580cb78839dbee87ae25b8254f77
Naisten koot:
http://www.deecom.de/Dimension-Table-WOMEN-_-23.html?XTCsid=5900580cb78839dbee87ae25b8254f77

Itelläkin tosiaan tullu parin vuoden ajan tilailtua deecomilta ja hyvin on palvelu pelannu.
Toivottavasti oli avuksi. *hymy*
Avatar
#9 • • Edited REivaaja Guest
En kyllä osta mestasta josssa mallit poseeraa ihan naurettavissa asennoissa. Markkinoinnin voima nääs.......... ''Osta!''

699661_0.jpg


Enkä osta...
adix

Posts: 69

#10 • • adix
oon ostanu parit housut, hupparin ja hihattoman.. suomessa oon jotain W30 kokoa, tilasin kaikki nää koolla XS , huppari oli S .. mut mä oon aika pieni poika et ehkä normaaleille menis ne S housut ja M hupparit.. jos haluu löysän hupparin ni kannattaa ehkä ottaa L ku ne on suurinosa semmosii kireitä designiltään... tai mite se ny kirjotetaa XD

ne neonhiusvärit ja muut paskat on kivoja kans :D kannattaa ottaa mukaan kun kerran tilaa..

Sit tilasin boraksen kengät, nää on tosi hyvälaatuset, kestäny mun tamppailua helvetin kauan eikä kulunu mitenkään, kengät mulla ylensä kestää pari kuukautta..

Eli boraksen kenkiä suosittelen.

Sit ööö.. Joo nii ne kengät on täsmälleen samakokosia ku ne intin koot.. olin intissä 42 ja samankokone boraksen kenkä oli tasantarkkaan samankokonen..

eipä muuuta
geeni

Posts: 97

#11 • • geeni
Onko noi t-paidat yleensä miten slimmiä mallia? Epäilyttää vähän tilata S-kokoa, kun kotimaan kaupoistakin ostetut S:t on joskus vähän siinä ja siinä.

--
..endorfin.euphoria..

ValaX

Posts: 3,891

#12 • • ValaX

REivaaja, 20.8.2008 03:37:
En kyllä osta mestasta josssa mallit poseeraa ihan naurettavissa asennoissa. Markkinoinnin voima nääs.......... ''Osta!''

699661_0.jpg


Enkä osta...



mutta minkä näkönen malli...
ei paha...