O: 3 kpl Flow pe-la-lippuja

17 posts, 1 page, 4,235 views

dj upi

Posts: 1,835

#1 • • Edited dj upi
Meni kyllä ihan ohi että on loppuunvarattuja nuo pe-la-liput Flowhun. Eli jos joltain löytyy niin tänne yhteydenottoa! Tai [email protected]
dj upi

Posts: 1,835

#2 • • dj upi
up
Avatar
#3 • • niomic Guest
*bump* ;)

Piti vaan mainita et kerrankin oli järjestäjäkin asiallisesti ilmoittanut, että lippu kannattaa hankkia ASAP, koska niitä menee huolella ja tämä oli 2-3 viikkoa sitten, eikä näköjään mitään hypetystä :P

Ottakaa pe-su -liput, ni ei hävii ku 15e ja voi olla et sunnuntailta löytyykin jotain hotsittavaa (näin tein itse)
tomii

Posts: 3,594

#4 • • tomii kallion herttua
Joo jäi itelläkin vaan perjantai-setiks, kun havahduttiin mimmin kans vähän liian myöhään. No, onneks oon nähnyt Robert Hoodin jo ennestään :)

--
reivaan kunnes kuolen

samlainio

Posts: 1,264

#5 • • samlainio
ai onks nää jo loppu!!?? Voi VEE!!! No sitte mullekin lippua, jos joku myy
tomii

Posts: 3,594

#6 • • Edited tomii kallion herttua

samlainio, 1.8.2008 11:22:
ai onks nää jo loppu!!?? Voi VEE!!! No sitte mullekin lippua, jos joku myy



Joo noi pe+la-yhdistelmäliput on kuulema loppu. Yksittäisille päiville ja pe+su-yhdistelmää kait vielä on. Pe+la+su-setistä en tiiä, kait noi voi varmistaa Tiketin saitilta. Eilen just ostin ite pe-lipun.

Edit: joo näin näyttäis tosiaan olevan: http://www.tiketti.fi/tapahtuma/2583

--
reivaan kunnes kuolen

samlainio

Posts: 1,264

#7 • • samlainio
Voishan tuolta tietty ostaa erikseen perjantain lipun ja sit la-su, mut tulee vähän kalliiks :) Täytyy miettii, taitaa olla viimänen oljenkorsi :D
Avatar
#8 • • niomic Guest
Sori floodit, mut jumaleissön et kävi hyvä munkki, eilen vasta muistin ite et "ainiin, flowin lippujen kans oli vitun kiire pari viikkoo sit, saisko viel". No eilen vielä sai 3pv, mut näköjään aika hilkulla ollut :F
Nuspirit Helsinki

Posts: 61

#9 • • Nuspirit Helsinki
Joo varotella yritettiin :)

Anyway voisin wink wink muistuttaa, että loppuunvarattu on tosiaan vielä eri asia kuin loppuunmyyty. Eli toivoa on siihen asti kunnes myyjä ilmoittaa lipputyypin olevan loppuunmyyty. Ihmiset varailee noita lippuja ja unohtaa lunastaa ajoissa... tänäänkin Tikettiin vapautuu mainitusta syystä kymmeniä pe+la 2pvän sekä joitakin pe+la+su 3pvän lippua.

Kandee soitella heti klo 12 sinne siis. Sieltä niitä taas saa. Vähän aikaa...
tomii

Posts: 3,594

#12 • • tomii kallion herttua
No voehan vitura! Eipä tullut tosiaan tajuttua tota, että noi ei meinaa sama asiaa... olis kyl toi pe-la maistunut, mut eipä voi enää minkään, kun tosiaan se pe-lippu jo ns. taskussa. :P

--
reivaan kunnes kuolen

juicyboy

Posts: 3

#13 • • juicyboy
itse sain 3 päivän lipun soittamalla tikettiin viime lauantai aamuna, vaikka nettisivut sanoivatkin, että tapahtuma on loppuunvarattu.

kannattaa heti aamusta soitella, jos joku olisi unohtanut hakea varaamansa lipun.
Verano

Posts: 4,649

#14 • • Edited Verano Merituuli

annabel, 6.8.2008 10:19:
Pääseekö joku läpi tuonne tikettiin?



Mä oon sinne täs viime viikkoina soitellut muutaman kerran kun olen kavereillekin varannut lippuja. Viimeksi eilen aamulla soitin heti kybän jälkeen ja pääsin läpi kuudessa minuutissa. Sinänsä niillä on vähän pöljä systeemi kun ei voi jonottaa vaan pitää soittaa uudestaan. Aina kyllä muutenkin päässyt nopeasti sinne läpi. Eilen tosiaan varasin kavereille kaksi la-lippua, joita oli vapautunut oltuaan ensin loppuunvarattuja. Sama oli viime viikol la-pe -lippujen kans.

Ed. siellä ei näköjään ole vielä mikään lipputyyppi loppuunmyyty ja osa ei edes loppuunvarattu. Nyt vapautuvat liput tarttee hakea seuraavana päivänä ja tässä vaiheessa vapautuvia lippuja tuskin kovin montaa jätetään hakematta. Toki toivoa on :)
dj upi

Posts: 1,835

#15 • • dj upi
Voisin myydä 2x pe-lippuja. Muuttui mieli sunnuntain suhteen ja pitäis seki nyt sit käydä katselemassa, eli ostan sen yhdistelmälipun sit edullisemmin kaupasta. Myyntihinta 40,50/lippu, eli se mitä jouduin maksamaan itsekin varausmaksun kanssa...
Juhgu

Posts: 7,921

#16 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Minuakin kiinnostaisi 1kpl mitä tahansa lippuvaihtoehtoa, johon sisältyy lauantai. 0503825401.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Pekiz

Posts: 40

#17 • • Edited Pekiz
-