FREEDOM BAR proudly presents MARCEL DETTMANN & BEN KLOCK (DE) !!! 24.8.2008 @ Helsinki

66 posts, 4 pages, 9,985 views

Vteich

Posts: 187

#61 • • Edited Vteich

leenuliinu, 27.8.2008 11:32:
Kyllä tuolla on selvästikin ihan tarpeeksi/liikaa sitä kähmintää ja pataanvetoakin nähty/kuultu. Toivottavasti saadaan jotenkin vähenemään, muutoinhan mesta ja meininki on mitä mainioin!



No tietysti joka paikassa, jossa jengiä on kännissä, sattuu kaikennäköistä, mutta pointit nyt olikin, että "vähemmän mitään sekalaista känniääliöjengiä on kuin missä tahansa keskustan keskivertojunttilassa" ja "95%:lla ihmisistä on pääasiassa hauskaa ja osaavat käyttäytyä".

Itse en joka tapauksessa ole Kutosella nähnyt kertaakaan mitään epäasiallista kähmintää tai tappeluita, vaikka aika monta kertaa siellä on tullut käytyä.
leenuliinu

Posts: 1,022

#62 • • leenuliinu Kenen kaveri

Vteich, 27.8.2008 12:00:
---
leenuliinu, 27.8.2008 11:32:
Kyllä tuolla on selvästikin ihan tarpeeksi/liikaa sitä kähmintää ja pataanvetoakin nähty/kuultu. Toivottavasti saadaan jotenkin vähenemään, muutoinhan mesta ja meininki on mitä mainioin!

---


No tietysti joka paikassa, jossa jengiä on kännissä, sattuu kaikennäköistä, mutta pointit nyt olikin, että "vähemmän mitään sekalaista känniääliöjengiä on kuin missä tahansa keskustan keskivertojunttilassa" ja "95%:lla ihmisistä on pääasiassa hauskaa ja osaavat käyttäytyä".

Itse en joka tapauksessa ole Kutosella nähnyt kertaakaan mitään epäasiallista kähmintää tai tappeluita, vaikka aika monta kertaa siellä on tullut käytyä.



Tottahan tämä, ja asiaan vaikuttaa tietysti myös se, että kyseessa taitaa olla aika pitkälti Kallion ainoa neljään asti avoinna oleva anniskeluravintola.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Lupu

Posts: 317

#63 • • Lupu Supersaha

Vteich, 27.8.2008 10:11:
No enpä voi kyllä tähän yhtyä aika monta kertaa Kutosella pyörittyäni sen avaamisesta lähtien. Kyllähän tuolla vähemmän mitään sekalaista känniääliöjengiä on kuin missä tahansa keskustan keskivertojunttilassa. Ylipäänsä nämä Kutosen, Redrumin ja Rose Gardenin kaltaiset paikat on niin piristäviä poikkeuksia muuhun massaan, kun 95%:lla ihmisistä on pääasiassa hauskaa ja osaavat käyttäytyä, eikä kukaan juntti ole haastamassa riitaa tai kähmimässä naisia.


Kaikki puhumme toki omista kokemuksistamme ja hyvä että ne ovat kohdallasi olleet myönteisiä. Olen tietysti aivan samaa mieltä siitä, että nämä kyseiset paikat ovat huomattavasti rauhallisempia kuin mikä tahansa keskivertojunttila. Mutta ehkä näin erityyppisten mestojen vertailu keskenään on kuin vertaisi "appelsiineja omenoihin".

Kutosella, Rosessa, Redrumissa, jne. on yleensä sellainen aika mukava PLUR fiilis ja näin olettaa ainakin suurinpiirtein jatkuvan koko illan ajan. Sitten kun yhtäkkiä ihan puun takaa joku alkaakin haastamaan riitaa (itselleni Kutosella), kähimimään (todistanut useampaan kertaan Kutosella) tai vetämään turpaan (kaveria Kutosella) niin se siitä hyvästä fiiliksestä.

Nuo ovat siis vain omia kokemuksia enkä halua leimata kyseistä paikkaa yleisellä tasolla. Rose Gardenissa ja Redrumissa en ole tällaisiin ongelmiin kuitenkaan törmännyt. Niinkuin mainittu, varmaankin tuo Kutosen status Kallion ainoana jatkoaikapaikkana selittää paljon.

95% taso on jees, mutta itse toivoisin nollatoleranssin tavoittelua perseilylle kaikissa tämäntyyppisissä paikoissa. Se 5%:kin voi helposti pilata kaiken.

Meni muuten aika offtopiciksi, sorry.
Lil Tony

Posts: 775

#64 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

BigLupu, 26.8.2008 00:02:
Harmi että sade lannisti eikä viitsinyt lähteä pyöräilemään Larusta asti. Pitää varmaan paikata vahinko osallistumalla päättäjäisiin!


---
pinkki, 25.8.2008 21:17:
Mutta ihmiset kyllä eivät todellakaan! Onko liikaa pyydetty, ettei joka toinen tuntematon sekiksissä oleva kaveri tulis nykkiin, repiin, tökkiin ja hiplaileen niinkuin olisin joku saakelin nukke näyteikkunassa kaikkien läträtä miten mielii?? Oikeasti jotain rajaa ja käytöstapoja ihmiset!! Olin lopulta niin raivoissani jengin käytöksestä kun pääsin mestasta ulos, että vieläkin kihisee savua korvista! Ei nyt joka ilta jaksais vetää mitään suojakänniäkään päälle että kestäis ihmisten ääliöintejä *dissaa*

---

Kuulostaa tutulta. Kutonen ei ole paikka johon veisin mielelläni naispuolista seuraa. Viikko sitten Flown jatkoilla nelikymppinen (?) vahvasti piristetyn oloinen bodari kierteli tanssilattiaa ja kävi kourimassa joka toista mimmiä. Näin esimerkkinä. Tämä ei ollut todellakaan ainoa kerta kun Kutosella näkee tällaista menoa. Kyllähän se sieltä käsittääkeni pihalle saatiin jossain vaiheessa, mutta mietin silti voisiko poket katsoa vähän tarkemmin ketä otetaan sisään ja mitä yläkerrassa tapahtuu kun nämä samat ongelmat tuntuu toistuvan viikonlopusta toiseen.



Ootko käynnyt Berghaimisa :) sile ei kannata viedä miespuolisia ystäviä. btw. poke paikalle jos joku urpoilee liika tai sanomaa mulle dj koppiin, paiskaan mielellään urpot pihalle saman tien.

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

Posts: 775

#65 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

BigLupu, 26.8.2008 00:02:
Harmi että sade lannisti eikä viitsinyt lähteä pyöräilemään Larusta asti. Pitää varmaan paikata vahinko osallistumalla päättäjäisiin!


---
pinkki, 25.8.2008 21:17:
Mutta ihmiset kyllä eivät todellakaan! Onko liikaa pyydetty, ettei joka toinen tuntematon sekiksissä oleva kaveri tulis nykkiin, repiin, tökkiin ja hiplaileen niinkuin olisin joku saakelin nukke näyteikkunassa kaikkien läträtä miten mielii?? Oikeasti jotain rajaa ja käytöstapoja ihmiset!! Olin lopulta niin raivoissani jengin käytöksestä kun pääsin mestasta ulos, että vieläkin kihisee savua korvista! Ei nyt joka ilta jaksais vetää mitään suojakänniäkään päälle että kestäis ihmisten ääliöintejä *dissaa*

---

Kuulostaa tutulta. Kutonen ei ole paikka johon veisin mielelläni naispuolista seuraa. Viikko sitten Flown jatkoilla nelikymppinen (?) vahvasti piristetyn oloinen bodari kierteli tanssilattiaa ja kävi kourimassa joka toista mimmiä. Näin esimerkkinä. Tämä ei ollut todellakaan ainoa kerta kun Kutosella näkee tällaista menoa. Kyllähän se sieltä käsittääkeni pihalle saatiin jossain vaiheessa, mutta mietin silti voisiko poket katsoa vähän tarkemmin ketä otetaan sisään ja mitä yläkerrassa tapahtuu kun nämä samat ongelmat tuntuu toistuvan viikonlopusta toiseen.



Ootko käynnyt Berghaimisa :) sinne ei kannata viedä miespuolisia ystäviä. btw. poke paikalle jos joku urpoilee liika tai sanomaa mulle dj koppiin, paiskaan mielellään urpot pihalle saman tien.

--
Jazz Is a Teacher

Lupu

Posts: 317

#66 • • Lupu Supersaha

liltony, 28.8.2008 07:46:
---
BigLupu, 26.8.2008 00:02:
Kuulostaa tutulta. Kutonen ei ole paikka johon veisin mielelläni naispuolista seuraa. Viikko sitten Flown jatkoilla nelikymppinen (?) vahvasti piristetyn oloinen bodari kierteli tanssilattiaa ja kävi kourimassa joka toista mimmiä. Näin esimerkkinä. Tämä ei ollut todellakaan ainoa kerta kun Kutosella näkee tällaista menoa. Kyllähän se sieltä käsittääkeni pihalle saatiin jossain vaiheessa, mutta mietin silti voisiko poket katsoa vähän tarkemmin ketä otetaan sisään ja mitä yläkerrassa tapahtuu kun nämä samat ongelmat tuntuu toistuvan viikonlopusta toiseen.

---

Ootko käynnyt Berghaimisa :) sinne ei kannata viedä miespuolisia ystäviä.


Olen ja tiedän mistä puhut.. :D

btw. poke paikalle jos joku urpoilee liika tai sanomaa mulle dj koppiin, paiskaan mielellään urpot pihalle saman tien.


Jees, näin tehdään! *piis*