Coldplay - "The Escapist" (Anton Fine's Bootleg Remix)

14 posts, 1 page, 3,982 views

genki

Posts: 872

#2 • • genki
ihan viehättävä kipale, vähän huonoilla soundeilla kuuntelin joten en osaa sanoa tuotannosta tai muusta teknisestä juuri mitään mut kyllä tosta hyvä fiilis tuli ja kuuntelis mielellään uudestaankin.

--
crop circles in the carpet

onni3mk

Posts: 3,973

#4 • • onni3mk Onni on.
Tykkäsin.

--
Onni on.

Andy

Posts: 1,019

#5 • • Andy
..stäkätyt fillit oli rumii..jälkimmäinen ei niin paha..muuten pehmensi mun kesäaivot oikein mainiosti :j

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

anton fine

Posts: 1,359

#6 • • anton fine myspace.com/finethedj

Andy Humble, 29.7.2008 14:59:
..stäkätyt fillit oli rumii..jälkimmäinen ei niin paha..muuten pehmensi mun kesäaivot oikein mainiosti :j



mikä on stäkätty filli? :D


kiitos palautteista
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Toimii!

Menee tämän päivän keikalle messiin *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

anton fine

Posts: 1,359

#8 • • anton fine myspace.com/finethedj

genki, 29.7.2008 14:34:
ihan viehättävä kipale, vähän huonoilla soundeilla kuuntelin joten en osaa sanoa tuotannosta tai muusta teknisestä juuri mitään mut kyllä tosta hyvä fiilis tuli ja kuuntelis mielellään uudestaankin.



btw toi on korvattu versio kakkosella!
NKID

Posts: 62

#9 • • Edited NKID
Hieno kipale! Underworld tyyppinen tatsi.
anton fine

Posts: 1,359

#10 • • anton fine myspace.com/finethedj

NKID, 1.8.2008 21:29:
Hieno kipale! Underworld tyyppinen tatsi.



kiitti

mä taas tunnen vähä filteheadzia tässä :)
miino

Posts: 60

#11 • • miino
rakastin tätä. hieno meininki!
anton fine

Posts: 1,359

#12 • • anton fine myspace.com/finethedj
mitä, näin paljon latauksia ja näin vähän juttua..? :)
sapeli

Posts: 11,768

#13 • • sapeli jokukukamikä?
Kyllä tää mun mielestä toimii. *hymy* Alku on vähän pökkelö, mutta eipä tuohon varmaankaan kiinnittäisi huomiota jos tämä tulisi setissä miksattuna. Noi kompastumiselta kuulostavat kikat oli enimmäkseen hauskoja, mutta siinä kohtaa missä vokaalit on alkamassa niin jotenkin menee ainakin oma rytmitaju vähän sekaisin - tanssilattialla tuo pysäyttäisi. Ehkä se oli tarkoituskin?

Mukavan rullaava ja vähäsen laahaava rytmi, sopii hyvin tuohon biisiin, ja kivasti ylläpitää positiivista vibeä koko biisin läpi. Alkua lukuunottamatta mun mielestä ihan Coldplayn arvoinen remixi! Kuuntelisin tätä oikein mielelläni muun Coldplayn seassa. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jää

Posts: 336

#14 • • Jää
tää on oikeasti tosi kiva hyvästä biisitä toimiva rmx! hypnoottinen