Chisu - Tämä rakkaus (Will Karlson bootleg mix)

10 posts, 1 page, 3,149 views

The Ville

Posts: 94

#1 • • The Ville WK9 music
252px-Chisu_alkovi_cover.jpg

Tässä annos housea, arvon herrasväki.

Kuten sanasta "bootleg" voi päätellä, tämä on hyvin uskollinen alkuperäiselle. Tarkoituksena oli tehdä miksattava ja klubisoittoon soveltuva versio.

bpm 128
house, jotain

lisätiedot - kuuntele
plink

Posts: 1,405

#2 • • plink team paska
ihan jees tanssibiititetty versio hyvästä biisistä ja käyttötarkoitukseesi voisin kuvitella sopivan erinomaisesti. itekin oon joskus meinannut tehdä bootlegin tästä, mut en oo jaksanut.

ps. varaudu replyihin, joissa huudetaan et "täs ei oo muuta sun omaa ku biitti!" :P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

patis

Posts: 1,158

#3 • • patis 10
Tää oli aika jees. Vähän tunkkanen soundi.

Joutuupa etsimään jostain alkuperäisen versionkin.
rewind

Posts: 129

#4 • • rewind
Oli tässä jotain hyvääkin, mutta kokonaisuus jäi vähän köyhäksi. Haitsu rupesi ottamaan päähän parin minuutin jälkeen ja biisin yleinenkin laatu oli hieman niin ja näin (samplet napsui, pientä epärytmiä yms). Ja oliko toi lofi-tunnelma tarkoituksellista?
The Ville

Posts: 94

#5 • • The Ville WK9 music
Kiitokset ensimmäisistä ja rakentavista kommenteista =)

Vaihdoin latauslinkin Zsharesta mikseri.nettiin, laadukkaampi lataus, olkaa hyvät =)
onni3mk

Posts: 3,973

#6 • • onni3mk Onni on.
Mä tykkäsin. Paitsi. Haitsu rupes ärsyttää jo heti alussa. Se oli jotenkin liian kuuluva koko ajan. Basso oli jotenkin ontto mun makuun.

Mun mielestä ehkä kaipais pientä hienosäätöö vielä. Tosi hyvää tässä oli just se et tää on uskollinen alkuperäselle versiolle. *hihu*

--
Onni on.

Tommy Court

Posts: 851

#7 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS
Jep. Oli kyllä ihan menevä *hihu* Ei hirveesti uppoo toi alkuperänen mut tää lisäs biisiin ihan eri ilmeen. Basso sais olla vähän tiukempi, toi oli jotenki aika vaatimaton... Muuten kyllä uppos ihan loistavasti! paljon alkuperästä, paljon hyvää, vähän parannettavaa.. kokeileppa jotain vielä lisätä tohon *joo*
patis

Posts: 1,158

#8 • • patis 10
Hmm.. kuuntelin alkuperäisen viisun ja diggasin. Sen jälkeen tää remixi kuulostikin tökeröltä sekä äänenlaadulta, että ideoiltansa.
The Ville

Posts: 94

#9 • • The Ville WK9 music
100 ylittynyt :D

Kiitokset kaikille lataajille ja kommentoijille ;).

Arvostelut ja ehdotukset on luettu huolella ja laitettu korvan taakse. =)