M: kahdet U.F.O. windpantsit XS

5 posts, 1 page, 1,553 views

C-Girl

Posts: 162

#1 • • C-Girl
Myydään kahdet U.F.O.t, punaiset ja limenvihreät. Molempia muutaman kerran käytetty, vihreitä pari kertaa enemmän.
Hyvässä kunnossa, ei mitään vikaa. Honestyssa näiden hinta aikoinaan oli (muistaakseni) 85e ja sitä halvemmalla niitä ei Suomesta ole saanutkaan! Tarjoa

Jos vaaditte kuvia, voin niitä ottaa :)

[email protected]
Rivakka

Posts: 593

#2 • • Rivakka T2xikerien

C-Girl, 4.7.2008 20:51:
Myydään kahdet U.F.O.t, punaiset ja limenvihreät. Molempia muutaman kerran käytetty, vihreitä pari kertaa enemmän.
Hyvässä kunnossa, ei mitään vikaa. Honestyssa näiden hinta aikoinaan oli (muistaakseni) 85e ja sitä halvemmalla niitä ei Suomesta ole saanutkaan! Tarjoa

Jos vaaditte kuvia, voin niitä ottaa :)

[email protected]


Heitin tos kuukaus sit mm. tollaset punaset UFFin laatikkoon*hymy*
C-Girl

Posts: 162

#3 • • C-Girl

Rivakka, 4.7.2008 20:54:

Heitin tos kuukaus sit mm. tollaset punaset UFFin laatikkoon*hymy*



Aijaa, mä oon sit ihan out ilmeisesti :> On silti parhaat bilehousut ikinä!
Metz^^

Posts: 264

#4 • • Metz^^
Mitä persettä, ootte kaikki tollasia pikkusia, oon itekki sopusolakka mutta levee lantio niin ei todellakaan xs mahdu! muuten ostaisin vaikka heti!

ja kyllä saa suomesta nykyään halvemmalla, huuto.netissä on pari vakkari myyjää jotka niitä myy about 65e hintaan

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

C-Girl

Posts: 162

#5 • • C-Girl

Metz^^, 6.7.2008 13:21:
Mitä persettä, ootte kaikki tollasia pikkusia, oon itekki sopusolakka mutta levee lantio niin ei todellakaan xs mahdu! muuten ostaisin vaikka heti!

ja kyllä saa suomesta nykyään halvemmalla, huuto.netissä on pari vakkari myyjää jotka niitä myy about 65e hintaan



En mä kyllä oo ees kovin laiha, hoikan rajoilla normaalipainonen *iloinen*
Siksi myyn nämä, kun haluaisin pidemmät -> Isompi koko