neonvärisiä kankaita

9 posts, 1 page, 4,204 views

DJ-Juri

Posts: 38

#1 • • DJ-Juri
ilmoittaisitteko mistä sais ostettuu neon värisiä kankaita? =)

eli UV- valossa loistavia.
Holle

Posts: 793

#2 • • Holle Beach X Member
Jumala antaa värejänsä niille, ketkä niitä todella tarvitsevat. He keidenusko on vääärä, heikko tai kieroutunut, eivät ansaitse saada kuin kahta väriä: Mustaa ja valkoista. Harmaata-aluetta ei ole olemassakaan, sillä ei ole merkitysty, se halutaan unohtaa, mutta se toiminta-ala on kaikkein kehittynein tässa tilanteessa.

Elämä helpottuu, koska ei tavitse välittää väreillä mitään tumtemuksiaan, koska käytössä on vain musta, tai valkoinen. Ei tavitse huolia väliväreistä, koska niillä ei ole mitään merkitystä.
ELI Vain päävärit ovat turvallisia, kunhan ne eivät sekoitu muiden päävärien kanssa. Jumala ei hyväsyä värien sekoamista, koska silloin asit olisivat jotain muuta, kuinmustaa ja valkoista.
Janisa

Posts: 2,226

#3 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Sita en valitettavasti voi sulle ilmoittaa, mutta tan ma voin sulle kertoa;

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=16170;sivu=1

Ens kerralla tonne sitten, kiitos, niin ei tarvitse uusia topikkeja pystyyn pistella. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jocular

Posts: 1,359

#4 • • Jocular Janni
Mun mielestä näistä bilevaatteiden tekemisestä oli ihan oma topiccinsakin mut en millään saa päähäni topicin nimeä, nimenosaa enkä osaa tolla haulla aivoituksiani kohdistaa.

Mut ku kaikki vastaa niin näsästi ni jos mä sit kerron et ainaki semmosesta paikasta saa paaaaaaljon 56miljoonaa eri kangasta ku Eurokangas. Lienee sivutkin netissä..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

DJ-Juri

Posts: 38

#5 • • DJ-Juri

Holle, 7.6.2008 02:50:
Jumala antaa värejänsä niille, ketkä niitä todella tarvitsevat. He keidenusko on vääärä, heikko tai kieroutunut, eivät ansaitse saada kuin kahta väriä: Mustaa ja valkoista. Harmaata-aluetta ei ole olemassakaan, sillä ei ole merkitysty, se halutaan unohtaa, mutta se toiminta-ala on kaikkein kehittynein tässa tilanteessa.

Elämä helpottuu, koska ei tavitse välittää väreillä mitään tumtemuksiaan, koska käytössä on vain musta, tai valkoinen. Ei tavitse huolia väliväreistä, koska niillä ei ole mitään merkitystä.
ELI Vain päävärit ovat turvallisia, kunhan ne eivät sekoitu muiden päävärien kanssa. Jumala ei hyväsyä värien sekoamista, koska silloin asit olisivat jotain muuta, kuinmustaa ja valkoista.



Naurettavaa pään aukomista!=)
DJ-Juri

Posts: 38

#6 • • DJ-Juri

Jocular, 7.6.2008 10:37:
Mun mielestä näistä bilevaatteiden tekemisestä oli ihan oma topiccinsakin mut en millään saa päähäni topicin nimeä, nimenosaa enkä osaa tolla haulla aivoituksiani kohdistaa.

Mut ku kaikki vastaa niin näsästi ni jos mä sit kerron et ainaki semmosesta paikasta saa paaaaaaljon 56miljoonaa eri kangasta ku Eurokangas. Lienee sivutkin netissä..



kiitos tiedosta!=)
viimenen kosmonautti

Posts: 106

#7 • • viimenen kosmonautti
mulla on läjä kotona , toin balilta ja mullaon kans absinttii gwaaaaarrrghg
niitä saa tekemällä



kyl uv värei löytyy ku kuuklaa ja kankaita kirppareita

sit on tiesti spacetribet balilla ymssit






joo kalsarit
tbo

Posts: 935

#8 • • tbo budhisattva

DJ-Juri, 6.6.2008 18:06:
ilmoittaisitteko mistä sais ostettuu neon värisiä kankaita? =)

eli UV- valossa loistavia.



NEWSFLASH: Tuolla kotioven ulkopuolella on sellasia mestoja jotka vaihtaa rahaa (niitä värillisiä paperinpaloja joita saa vastineeks esim. jostain mitä sanotaan "työksi" tai "duuniksi") esineisiin tai tavaroihin. Niitä sanotaan KAUPOIKSI. Niitä kauppoja on aika paljon erilaisia, ja jotkut niistä on erikoistunu ihan pelkkiin kankaisiin. Sellasia voi olla jopa Keravalla. Ajatella.

Tää nyt ei liity suhun sinällään, mut oon täs vuosien saatossa tullu siihen tulokseen että intter veppi tekee ihmisistä a) laiskoja ja b) tyhmiä.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

turquoise

Posts: 732

#9 • • turquoise e-ra2co
(Vähä off-topicin tynkää, mutta nettinhän mahtuu)

PLUR-ALERT!

Tampereen Tammelan Bonuskirppiksellä on myytävänä:

- Pinkit kiksukarvasäärystimet 3e (ei näytä edes paljon tampatuilta)
- Pinkit kiksukarvarannejutskat á 0,5 e
- Pinkki-musta tekohiusklipsi (näyttää tosi hyvälle tummassa tukassa) 2e
- Tummanpinkkiä hiussävytettä Cybershopista, avaamaton, 2 e
- Neonkeltaista UV-hiussprayta, toimii _ehkä_ vaaleissa hiuksissa, 1e

T: Allekirjoittanut, pöytä # 64

*jiihaa**piis**plur*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.