nettitilaa

29 posts, 2 pages, 7,498 views

ezzy

Posts: 8,060

#21 • • ezzy Droid-pappa

Neko:
Ei ole hyvä, yksittäisen tiedoston (tai kuvista tuolla puhutaan) maksimikoko on 8 Mt *uuh*



tuo tarkoittaa vain valokuvia. muualle kuin /kuvat kansioon saa tallettaa haluamansa kokoisia tiedostoja.
Neko

Posts: 943

#22 • • Neko No äläpä kerro enempää

ezzy:
---
Neko:
Ei ole hyvä, yksittäisen tiedoston (tai kuvista tuolla puhutaan) maksimikoko on 8 Mt *uuh*

---
tuo tarkoittaa vain valokuvia. muualle kuin /kuvat kansioon saa tallettaa haluamansa kokoisia tiedostoja.


Minulla ainakin herjaa ihan missä tahansa hakemistossa, ihan juuressakin että "Huom: Lähetettävän tiedoston maksimikoko on 8 Mt." Näin siis HTTP:n kautta, FTP:llä en ole vielä kokeillut....
ezzy

Posts: 8,060

#23 • • ezzy Droid-pappa

Neko:
Minulla ainakin herjaa ihan missä tahansa hakemistossa, ihan juuressakin että "Huom: Lähetettävän tiedoston maksimikoko on 8 Mt." Näin siis HTTP:n kautta, FTP:llä en ole vielä kokeillut....



toi johtuu ihan php:n rajoituksesta tuon www-ftp-softan kohdalla. oikealla ftp:llä menee kyllä.
Neko

Posts: 943

#24 • • Neko No äläpä kerro enempää

ezzy:
toi johtuu ihan php:n rajoituksesta tuon www-ftp-softan kohdalla. oikealla ftp:llä menee kyllä.


Loistavaa, mun seteille on siis löytynyt koti *jiihaa* *iloinen*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#25 • • Aziz Combat Fighter

W:
Siis voi laittaa enemmän, mutta 5mb paketeissa! Laita niihin riveille 6 erillistä pakettia, jokainen 5mb



No toihan nyt on jo aika mielisairasta alkaa jakaa miksausta viiden megan paketeissa :D
ezzy

Posts: 8,060

#26 • • Edited ezzy Droid-pappa

Ana:
No toihan nyt on jo aika mielisairasta alkaa jakaa miksausta viiden megan paketeissa :D



samalla vois imuttaa ne biisit jo valmiiks mp3sina ja laittaa ne vaan suoraan tonne. Eiks ois jee :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#27 • • Aziz Combat Fighter

ezzy:
---
Ana:
No toihan nyt on jo aika mielisairasta alkaa jakaa miksausta viiden megan paketeissa :D

---


samalla vois imuttaa ne biisit jo valmiiks mp3sina ja laittaa ne vaan suoraan tonne. Eiks ois jee :)



Toisaalta, oon mäkin yhtä biisiä jakanu zipattuna, biiseiks pätkittynä. Mut silti, niinku. Jeah.
baty

Posts: 1,607

#28 • • Edited baty TranceConnection
mainos
Easylinehost, hinnat alkaen vajaa euron / kk ilman kuukausittaisia siirtorajoja. serverit suomessa ja nopeat yhteydet.

*piis*
Darkness

Posts: 518

#29 • • Darkness Spank~monkey
Miten tuolta easylinehostista saa sitten otettua sinne laittamansa tiedoston http osoitteen?
olen kokeillut jo jonkunaikaa mutta ei vaan onnistu.

--
There aint no party like an alcoholic party!