M: Koiran futis-pelipaitoja: Saksa, Italia, Englanti, Brazilia

27 posts, 2 pages, 8,135 views

RiD

Posts: 2,817

#21 • • RiD Nukemi

Juhgu, 6.6.2008 13:07:
hemuz, 6.6.2008 12:53:
---
Meijän koira häpes sadepukuaan.
---


Tokkopa ulkonäön takia kuitenkaan. Ehkä sillä oli siinä vaikeempi olla kuin turkissaan, ja tulkitsitte ilmeen häpeäksi?



Kyl mä väittäisin että koirasta näkee häpeän. Meidän hauvalle ostettiin vitsillä sellanen tonttulakki jouluks eikä se kehdannu nurkan takaata tulla pois ihmisten keskuuteen hetkeen. Siellä se istu ja aina välillä vaan kurkisteli ja oli tosi nyrpeen näkösenä. Heti kun hattu otettiin pois niin hauva kirmas innoissaan porukan sekaan ja oli oma itsensä.

Veikkaisin että kyl koiralla on noi perus tunteenkirjot siinä missä muillakin.

--
*super* *possu*

ezzy

Posts: 8,060

#22 • • Edited ezzy Droid-pappa

Anselmi, 6.6.2008 10:25:
---
jaywink, 6.6.2008 08:30:
http://apps.facebook.com/causes/14592

*grr*

no ei, ihan imho, nöyryyttäkää vain eläimiänne

---

Jasun kanssa samaa mieltä. Ostakaa barbeja tai tehkää kääpiöitä jos on pukemisviettiä.
Lemmikin kun ei pitäis olla lelu.



Mikäköhän lemmikki sitten on? :D

Norb, 6.6.2008 13:16:
---
Juhgu, 6.6.2008 13:07:
Ai meinaat et noita paitoja pidetään koirilla ensisijaisesti märkinä viilennystä varten? :D

---

Näin minä pitäisin ja useasti olen myös näin nähnyt.



Ehkä siihen löytyy vähän imukykyisempiäkin materiaaleja kuin pelipaita...

9ffa315f130a7facb9b346592060a483.jpg
Peppermint

Posts: 325

#23 • • Peppermint
Mut mitä sit jos mun sessellä on Brasilian paita ja joku doopermanni Italian paidassa tulee ja hakkaa sen? *iloinen*

Ihan hauskoja nämä paidat on, ja tosiaankin mun karvaisemmalla koiralla on sellainen froteetakki joka kastellaan kylmällä vedellä ja puetaan päälle helteellä, pitää todellakin koiran mukavan viileänä. Että ei oo ihan pelkkää leikkimistä sekään.

Mä en usko että koira tuntee häpeää, epämukavaa oloa vaatteiden takia kyllä varmasti!

--
Oldschool, baby

Skenemursu

Posts: 1,568

#24 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Peppermint, 6.6.2008 14:34:
Mut mitä sit jos mun sessellä on Brasilian paita ja joku doopermanni Italian paidassa tulee ja hakkaa sen? *iloinen*



ei se dopermanni italian paidassa mitään hakkaa... se ilkkuu ja nyrpistää nenää... ehkä vetää esiin jonku bannerin missä on ilkeitä lauseita brasiliasta.

mutta sitten tulee se tatuoitu Bulldog Englannin pelipaita päällä... ja tuhannen kännissä... huutelee jotain ihan käsittämätöntä ja hyökkää ylle heti kun tajuaa että se kelta-vihreä paita edustaa Brasiliaa...
Peppermint

Posts: 325

#25 • • Peppermint
^ *nauru*
Siitähän tulee sitten selkeesti tappelu Englanti-paitaisen bulldogin ja mun Walesia kannattavan terrierin välille! *senkin*

--
Oldschool, baby

Skenemursu

Posts: 1,568

#26 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Peppermint, 6.6.2008 14:54:
^ *nauru*
Siitähän tulee sitten selkeesti tappelu Englanti-paitaisen bulldogin ja mun Walesia kannattavan terrierin välille! *senkin*

eikös se noilla saarilla ole helppo tapa saada tappelu aikaseksi, kun vain laittaa jonkin pelipaidan päälle... ehkä joukkue pitää olla jossain määrin tunnistettavissa. Ypäjän Pallon harjoituspaita ei välttämättä vielä aiheuta nyrkkien heiluttamista.