Pioneer cdj-800mk2:n levylautasen jäykkyyden säädöstä

5 posts, 1 page, 2,518 views

remotion

Posts: 5,283

#1 • • remotion nostatus guru
Kuulin rootilta että Pioneerin CDJ-800mk2 levylautasta saisi säädettyä jostain potikasta tai nupista kun avaa kuoren soittimesta.

Onko kukaan tehnyt tälläistä, saako jostain DIY ohjetta, räjäytyskuvaa tai koko huoltomanuskaa tähän laitteeseen?
En halua lähteä summamutikassa purkamaan soittimia menee vain jotain rikki...

Intensiivinen googletus ei tuonut vastausta, mutta homma kiinnostaisi minua ja varmaan monia muita myös.

thänks etukäteen jo! *piis*
$

Posts: 1,802

#2 • • $ Destination weekend!

remotion, 25.5.2008 13:07:
Kuulin rootilta että Pioneerin CDJ-800mk2 levylautasta saisi säädettyä jostain potikasta tai nupista kun avaa kuoren soittimesta.

Onko kukaan tehnyt tälläistä, saako jostain DIY ohjetta, räjäytyskuvaa tai koko huoltomanuskaa tähän laitteeseen?
En halua lähteä summamutikassa purkamaan soittimia menee vain jotain rikki...

Intensiivinen googletus ei tuonut vastausta, mutta homma kiinnostaisi minua ja varmaan monia muita myös.

thänks etukäteen jo! *piis*



http://www.wavemusic.com/community/showthread.php?t=6951&highlight=platter
Johnson

Posts: 123

#4 • • Johnson RAF
Toi ohje on toimiva, testasin sitä huvin vuoksi, kyllä noi jogit tuli huomattavasti jäykemmäksi, ja voi huoletta laittaa sen palikan kaikkein jäykimmälle omasta mielestä, ei tule silti liian raskaaks käyttää.

Tota lattakaapelia en itse jaksanut irrottaa kun se on sen verran pitkä, että kun piuhan otat sen "kannattimen" takaa pois niin ton kuoren saa hyvin pohjan viereen.

Koko hommaan n.5 min, eikä mitään mennyt rikki