Trancentral, 4.7.2008, Åbo Diskotek, Turku

23 posts, 2 pages, 5,768 views

Tommy Court

Posts: 851

#21 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS

JussiS, 5.7.2008 16:45:
---
Tombba, 5.7.2008 14:38:
Ainiin! Sun uus oma biisi kuulosti ihan pirun kovalle! Ihan huippu *joo* Pystyykö kuuntelemaan jostain sitä lisää?

---

Yhtään täysin omaa ei tullut, mutta kolme remixiä: JPL - Forgetting what you were ja Allan O'Marshall - Time Bandit tulee molemmat ulos Alter Egolta varmaan muutaman kuukauden sisällä, masterit on jo lähetetty. Toi uusin biisi oli Partners Inc. - Sweetest Thing, joka tulee Finityltä jossain vaiheessa, tää on viel hiukan vaiheessa, mut about valmis. Varmaankin tota viimistä meinasit.

edit: niinjoo, soitinhan mä Massive remixinkin, sitä tuskin tulee mistään ulos...

Jep tais olla toi Sweetest thing joka nappas itelle *hymy*
Encoder

Posts: 310

#22 • • Encoder Kofeinisti
Appreciated! *joo*

Oli kyllä miellyttävä comeback Turkuun mulla. Tahmean alun jälkeen tuli kivaa trancea, Cosmic Dancer taisi olla taas illan huipennus. Muutkin tuntuivat tykkäävän. Hiukan enemmän techimpää trancea jäin kuitenkin kaipaamaan. Tosi kiva iltama kaiken kaikkiaan.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Radiac

Posts: 671

#23 • • Radiac Beach X Member

Tombba, 5.7.2008 18:34:
---
JussiS, 5.7.2008 16:45:
---
Tombba, 5.7.2008 14:38:
Ainiin! Sun uus oma biisi kuulosti ihan pirun kovalle! Ihan huippu *joo* Pystyykö kuuntelemaan jostain sitä lisää?

---

Yhtään täysin omaa ei tullut, mutta kolme remixiä: JPL - Forgetting what you were ja Allan O'Marshall - Time Bandit tulee molemmat ulos Alter Egolta varmaan muutaman kuukauden sisällä, masterit on jo lähetetty. Toi uusin biisi oli Partners Inc. - Sweetest Thing, joka tulee Finityltä jossain vaiheessa, tää on viel hiukan vaiheessa, mut about valmis. Varmaankin tota viimistä meinasit.

edit: niinjoo, soitinhan mä Massive remixinkin, sitä tuskin tulee mistään ulos...

---
Jep tais olla toi Sweetest thing joka nappas itelle *hymy*



tää biisi tulee ulos beach x . aliaksella finityltä loppukesästä..ollu vähä säätöö ton nimen kanssa mut toi on se lopullinen :)