Mikis Mau - MACAMBA Merirosvomix (house/proge/psy/trance)

5 posts, 1 page, 1,747 views

mikis mau

Posts: 126

#1 • • mikis mau MACAMBA
mikis_mau-macamba-bucanero_cover1.gif

Setti alkaa progressiovaikutteisella housella, jonka jälkeen nostamme tempoa hieman, jolloin on suotavaa myös ottaa tanssiaskelia. Pakettiin on heitetty ripaus psykedeelistä äänimaailmaa ja loppua kohti homma menee ihan tranceksi, jolloin pata hakkaa jopa 140 bpm tietämillä.

Kyllähän tuohon 80 minsan nauhaan saa mahtumaan kaikenlaista jännää kuuntelijan iloksi, sellasta mitä ei osaa odottaa.. (itse olen huomannut että kun alan varta vasten kuunnella miksinauhaa, niin monesti se jää taustalle ja menee ohi korvien.. vaikka soitto kulkee ja kappaleet on hyviä. Setithän on kokonaisuus, alusta loppuun tai sit ei ollenkaan :)

Tanssilattialla tilanne on tietty eri kuten myös se jos omistaudutaan tietylle tyylisuunnalle, ja väärä saundi saa heti hylkimisreaktion päälle, mutta kokeilin/yritin soittaa tällä kertaa monipuolisemmin... On siinä vähän haastetta jos haluaa rakenteen pysyvän mielekkäänä ja trackkien sopivan toisiinsa ja muutenkin punaisen langan säilyvän etenkään kun sitä soundia jossa on jotain omaa, löytyy satunnaisesti eikä vanhoja levyjä ole läheskään niin kiva soittaa kuin uusia. Pakko vähän sopeutua tai alkaa tekee omat musiikit. Tekeeköhän liika miettiminen mitä-ne-muutkin-nyt-ajattelee -tyyliin seteistä toistensa kopioita... voi olla. Itse en tunnusta paljon huoranneeni paitsi baareissa.

Kikkailua löytyy tästä tuotteesta vähäsen, sekin on toisinaan kiva mauste, etenkin livenä kunnon put-your-hands-up-in-the-air -tyylinen liekitys niin, että namiskat irtoo soittimista. Se on hauskaa mikserin molemmin puolin. No tällä kertaa ei tainnu karata kontrollista kuitenkaan mikään eikä kukaan, vaikka tunteella mentiin.

Mut jos joku on samaa mieltä tai ei läheskään oon en varmaan oon tajuun tai sanaakaan mun selostuksesta niin nostaa käden pystyyn, tai kohottaa maljan tai silittää koiraa tai pesee lattiat. Mut sitten kun lataa ton miksauksen, niin pitää palautetta antaa. Ei tarvi tehdä syvältä luotaavaa analyysiä, ihan rasti ruutuun riittää :) Levyjensoittaja eli tiski Jukka on ikuisesti oppiva ihminen, eli jos olet samaa mieltä ja tämä setti on jotain ihan muuta kuin mistä olen selittänyt tai juuri sitä niin kynä käteen ja kortti postiin! Kiitos arvokkaasta ajastasi :)

--
Mikis Mau
house, progressive, psy, trance

tracklist:
Leoni & Andrew K - Next To Me (Steve Mill Remix) [Anjunadeep]
Faces - Sunset Drive (Tarkan & V-Sag Remix) [No Smoking Recordings]
Hernan Cerbello - Disconauta (Emjae's Disconautious Mix) [Add2Basket Records]
Audionova - Higher (Jay Lumen Remix) [Baroque]
Matt Rowan & Jaytech - Holding On [Red Seven Records]
Jaytech - Pepe's Garden (Original) [Anjunadeep]
Matt Rowan - Her Strength (D:Fuse & Mike Hiratzka Remix) [Rapid Response Recordings]
Eddie Amador - Shake It (Dean Coleman Respekt Dub) [Yoshitoshi Recordings]
Island 9 - Daybreak (Matt Rowan Mix) [Aphrodisio Recordings]
Duca - Sold Out [Candyflip Records]
Freq - Generator [Iboga Denmark]
Vibrasphere - Floating Free (Aerospace Remix) [Spintwist Germany]
Alex Kunnari - Lifter (Original Mix) [In Trance We Trust]

lisätiedot - kuuntele
Crash

Posts: 17

#4 • • Crash
Jokasella oma maku, mut nyt on jääny päälle haku.
Jotain jäi nyt uupumaan.
Mut katotaan mitä tuleva vie ja menevä antaa *täh*

--
En resa som ingen annan...
Tupakalla naapurin mummoa taluttavan koiran kanssa...