mikä on (tulevassa) WAPUSSA parasta???

160 posts, 8 pages, 35,865 views

noena

Posts: 3,138

#141 • • noena first breath after coma

POSER, 30.4.2005 15:43:
---
noena, 30.4.2005 15:31:
--Clips--
--
Kuulosta ihan pirun tylsältä planilta. Kohta muuten takas kauppaan, kun ei noi viinakset näköjään sit riittänytkään tätä pidemmälle :)



No mun vappu meni sitten siinä että katselin kun kaverit kännäili ja menin himaan 12 paikkeilla ja nyt oon yhdeksästä asti aamulla ollu skumppa lasi kädessä et ei tää vappu mennykkään niin perseelleen mitä luulin *hihu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#142 • • tanja Guest
Ystävät...
sapeli

Posts: 11,768

#143 • • sapeli jokukukamikä?
Menneessä vapussa oli parasta se ettei juotu ollenkaan alkomaholia *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kilobitti

Posts: 2,419

#144 • • kilobitti 1-2-3 techno
Vapunpäivää juhlittu hillitysti
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101979348004
Julkaistu 17:35
Päivitetty 18:12

-klips-

Kuopiossakin puukotettiin, mutta reiteen kotonaan puukotettu mies hakeutui lääkärin sijaan puolen kilometrin päässä sijaitsevaan kantapubiinsa.

STT

Suomalaiset on vaan niin....suomalaisia...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

POSER

Posts: 800

#145 • • POSER Wimp and Poser

noena, 1.5.2005 19:44:
---
POSER, 30.4.2005 15:43:
---
noena, 30.4.2005 15:31:
--Clips--
--
Kuulosta ihan pirun tylsältä planilta. Kohta muuten takas kauppaan, kun ei noi viinakset näköjään sit riittänytkään tätä pidemmälle :)

---


No mun vappu meni sitten siinä että katselin kun kaverit kännäili ja menin himaan 12 paikkeilla ja nyt oon yhdeksästä asti aamulla ollu skumppa lasi kädessä et ei tää vappu mennykkään niin perseelleen mitä luulin *hihu*


Lucky you! Mulla tää sunnuntai aamusta asti kiusaava darra tuntuu jatkuvan harvinaisen itsepäisenä.

--
Keppiä Jehoville!

UnityF

Posts: 15,721

#146 • • Edited UnityF joo just se
Mun vappu meni oikeastaan aika loistavasti *sydän*

Ekana töihin ja siitä kodin kautta Tomin luo etkoilee josta juoksin säteisiin ja sitten kipitin Movementtiin jossa tanssin melkein koko illan ja jaoin flaikkuja. Siitä sitten mun vaimoke haki ja mentiin illuihin jossa tuli kans tansittua aika ihanan paljon ja sit "vähän" juotuu..
Siitä jatkoilemaan Suskille ja Pyrylle (*sydän*) jossa vaatteiden vaihton kautta niin lennettiin lintusina puun oksalle syömään talipalloja ja meniin r-kioskille hakee viel lisää juotavaa..
Loppujen lopuksi päästiin Entropy teltan luo ja neuvoin kavereita puhelimessa miten päästä kanssa paikanpäälle.. "kun tuijotat ursulaa niin et se on sun nokka eessä mee vasemalle..." *justjoo* Onneksi kaikki tajus aika pian et olin tarkoittanu oikeeta..
iltapäivän parasta antia oli *super**sydän*Jagu & Puistokemisti *super**sydän*
kotiinpäin mentäessä vain fiilis laski kun lehmän häntä kiitos siitä mun kahdelle "ystävälle" petyin todella paljon teihin. Kyyneleet simmuissa kotiin nukkumaan.

Mut kaikesta huolimatta 2,5 jellonaa + mitä lie kaikkea muutakin juoneena niin ihan jees wappu. .
Jutu

Posts: 3,054

#147 • • Jutu Blondi
Oli joo vappu. En ollut hetkeäkään paikalla, ja tutustuin uusiin ja "vanhoihin" ihmisiin *hihu* Selvinpäin mentiin ja otin kyllä kaiken ilon irti. Parasta vapussa oli hyvä fiilis ja meininki. Sai kyllä nauraa välillä ihan vedet silmissä *nauru* Jeps, kettu kuittaa *yessir*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

helluli

Posts: 381

#148 • • helluli pupunen / hababambi
ei vappufiilistä ollu ollenkaa, mutta hauskaa oli silti... oli taas niin "filosofisii" keskusteluja ihmisten kanssa sen viinin helmeiltyy päähän saakka. *blush* *joo*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

op-

Posts: 197

#149 • • Edited op- Negis
Joo... Olipas kaikinpuolin viihdyttävä kolmipäiväinen Vappu joka huipentui Entropyn open-air setteihin Ulliksella. Iso kiitos kaikille soittajille sekä erityisesti roudaajille jotka jaksoivat herätä aikaisin (+Kaenpoika, joka taisi olla ainoa ajokuntoinen purkuvaiheessa).

Tosin homma meinasi loppua hieman ikävästi kun mun takki ja lompsa pöllittiin DJ-pöydän alta purkuvaiheessa. Onneksi Maria pelastavana enkelinä sattui olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja sai napattua mun kamat takaisin.

Mikki ja Iida: En itse tunne teitä mutta kiinnostaisi tosiaan tietää mitä vittua teidän päässä liikkui kun otitte mun kamat. En tee tästä nyt poliisiasiaa mutta toivottavasti miettisitte edes vähän kuinka saatanan idioottimaista toimintanne oli. Ainakaan Entropyn tapahtumiin ette ole enää ikinä tervetulleita. *kivatsulle*
Apo

Posts: 1,574

#150 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

op-, 2.5.2005 23:41:
*kivatsulle*



Ei kyl näin. Itse pidin aikoinaan skeneä turvallisena alueena jossa uskalsi jättää tavaransa mihin tahansa, siihen saakka kunnes oma reppu pöllittiin.

Erittäin hienoa vielä jos joku vie järkkäriltä. *kivatsulle* kans täältä.
-P

Posts: 4,972

#151 • • Edited -P

op-, 2.5.2005 23:41:

-clip-




hear hear! toi takin pölliminen on kyllä mitä idiottimaisinta touhua ever ja ylipäätään toisen irtaimen omaisuuden anastaminen on ;).

toivottavasti teitä kahta ei ihan hetkeen näe missään.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UnityF

Posts: 15,721

#152 • • UnityF joo just se

op-, 2.5.2005 23:41:
-clip-



niih no tää juttu oli just mihin viittasin aikasemassa postauksessa et kaverit petti luottamuksen ja menin itkien kotiin.. Vähän mulla on pettyny olo ja oon ottanu siitä niin itteeni kun tollaista tapahtui. kyllä on nolottanu nytten ja ei oo mikään voittaja fiilis. Nyt on se hetki kun voin sanoo että häpeän tuntea tollaisia ihmisiä.
Onneksi sain takin & muun omaisuuden siulle takaisin. <3
Turan Palloseura

Posts: 562

#153 • • Turan Palloseura LU

op-, 2.5.2005 23:41:
Mikki ja Iida: En itse tunne teitä mutta kiinnostaisi tosiaan tietää mitä vittua teidän päässä liikkui kun otitte mun kamat. En tee tästä nyt poliisiasiaa mutta toivottavasti miettisitte edes vähän kuinka saatanan idioottimaista toimintanne oli.



no voi vitun teiniamatöörit. eikö kukaan ole opettanut, ettei yksityisiltä varasteta! onneks jäitte kiinni ja toivottavasti saatte riittävästi paskaa niskaanne tästä. bileissä varastelevilta ääliöiltä pitäis kaikilta katkasta käsi tai ehkä mielummin jopa pää.
Avatar
#154 • • fanatic Guest

UnityF, 2.5.2005 14:00:
Mun vappu meni oikeastaan aika loistavasti *sydän*

Ekana töihin ja siitä kodin kautta Tomin luo etkoilee josta juoksin säteisiin ja sitten kipitin Movementtiin jossa tanssin melkein koko illan ja jaoin flaikkuja. Siitä sitten mun vaimoke haki ja mentiin illuihin jossa tuli kans tansittua aika ihanan paljon ja sit "vähän" juotuu..
Siitä jatkoilemaan Suskille ja Pyrylle (*sydän*) jossa vaatteiden vaihton kautta niin lennettiin lintusina puun oksalle syömään talipalloja ja meniin r-kioskille hakee viel lisää juotavaa..
Loppujen lopuksi päästiin Entropy teltan luo ja neuvoin kavereita puhelimessa miten päästä kanssa paikanpäälle.. "kun tuijotat ursulaa niin et se on sun nokka eessä mee vasemalle..." *justjoo* Onneksi kaikki tajus aika pian et olin tarkoittanu oikeeta..
iltapäivän parasta antia oli *super**sydän*Jagu & Puistokemisti *super**sydän*
kotiinpäin mentäessä vain fiilis laski kun lehmän häntä kiitos siitä mun kahdelle "ystävälle" petyin todella paljon teihin. Kyyneleet simmuissa kotiin nukkumaan.

Mut kaikesta huolimatta 2,5 jellonaa + mitä lie kaikkea muutakin juoneena niin ihan jees wappu. .





Tujuja drinksuja teit*joo* koekaniinina tiedän*vink**nauru*
-elli-

Posts: 23

#155 • • -elli-

op-, 2.5.2005 23:41:
-clip-


Mikähän ihme saa ihmiset varastamaan? Tyhmä kyllä saa olla. Mikki totesi mulle äsken näin kun juttelin sen kanssa pihan puolella: otettii se takki kun se vaan pyöri siellä maassa, joku muuhan ois voinu ottaa sen ja ikinä sen takin omistaja ei ois saanu kamojansa takas.. taas on mikki ja iida ollu varsinaisia järjen jättiläisiä..
UnityF

Posts: 15,721

#156 • • UnityF joo just se

-elli-, 3.5.2005 01:09:
---
op-, 2.5.2005 23:41:
-clip-

---

Mikähän ihme saa ihmiset varastamaan? Tyhmä kyllä saa olla. Mikki totesi mulle äsken näin kun juttelin sen kanssa pihan puolella: otettii se takki kun se vaan pyöri siellä maassa, joku muuhan ois voinu ottaa sen ja ikinä sen takin omistaja ei ois saanu kamojansa takas.. taas on mikki ja iida ollu varsinaisia järjen jättiläisiä..



Silti toi ei mun mielestä oikeuta varastamaan "kun joku muu olisi voinu viedä" ja jos mä en olisi tajunnu niin tuskin ne olis sitä op:lle palauttaneet joten oli tuuria että op sai noi tavarat takaisin. No mut moralisaarnaan Mikille tästä seuraavan kerran kun nään sen niin kasvokkain ja anteeksi en anna ennen kuin ne molemmat pyytää anteeksi henkilökohtaisesti op:lta.

ja miten se mun ajatelma on aina menny... Anteeksi voi antaa mut en koskaan unohda.
Luottamus on kylläkin nyt täysin nollassa.
sts

Posts: 7,969

#157 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

UnityF, 3.5.2005 01:37:
--clips--



*dissaa* Mikille ja iidalle *dissaa*

Juurikin tollasella paskalle menee hyvin nopeasti jengiltä intoa järjestää jotain ilmaista kivaa.
Bellezaaa

Posts: 573

#158 • • Bellezaaa Afrodite*
Olihan WAPPU!
Laivalla kavereiden kanssa...itse melko *känni*:ssä muut sankarit erittäin *känni*:ssä
mutta täytyy sanoa että ihku *plur* *sydän* kivaa, hullunhauskaa oli
vois ottaa joskus uusiks *joo*
hrdkvr

Posts: 3,929

#159 • • hrdkvr KURGO
tulla raiskatuksi niin hyvin vartioidussa keskustassa..

miten voi olla mahdollista

--
-keep it hard-

Coon--

Posts: 640

#160 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Mitä... millon oli vappu *ding*

No joo *nauru* mä en pahemmin ollu mitenkään vappufiilareissa työuupumuksen ja sen takia että en vappuaattona raahannut persettäni mihinkään kemuihin (saatika ryystänyt edes simaa) Ehkä siinä vappupäivän piknikissä huurteista hengitystä ja jäätyneitä perskannikoita kirotessa tuli mieleen "miksi ei voinu olla lämpimämpi vappu" *hih*