Halutaan vuokrata kalustettu asunto kesäksi pääkaupunkiseudulta

6 posts, 1 page, 5,334 views

Vexe

Posts: 1,016

#1 • • Edited Vexe
Asunto löytyi
Displacer

Posts: 1,828

#2 • • Displacer

Vexe, 31.3.2008 17:23:
Olen tulossa kesäksi töihin pääkaupunkiseudulle ja pitäisi löytää kämppä. Etsin kalustettua asuntoa 28.4 - 31.8(alustavasti) väliselle ajalle. Hyvät liikenneyhteydet julkisilla on pakollinen vaade. Myös nettiyhteys olisi hyvä olla tai vaihtoehtoisesti kaapelitv jonka kautta saan nettiyhteyden hommattua. Kalustuksen ei tarvitse olla täydellinen, mutta tarkoitus olisi ettei minun tarvitse kaikkia kalusteista kuljettaa täältä mukanani.

Olen savuton 24v IT-alan opiskelija. Luotettava ja rauhallinen tyyppi.

Loppuviikosta pitäisi selvitä työpaikkani sijainti, mutta alustavasti se on etelä-haagassa tai vantaalla.

Ilmoitelkaa myös vinkkejä jos tuttavapiirissänne joku on vuokraamassa asuntoaan kesäksi.



eipä ole tarjota asuntoa mutta katso vaikka tuolta linkistä mitä minulle tarjottiin kun etsin kämppää:

Helsingin yliopiston asuntoilmoitustori:
http://www.helsinki.fi/bin/phorum/list.php?f=7

Netin saa kätsysti myös langattomana laajakaistana lähes mihin vaan eikä maksa älyttömästi nykyään enää.
Vexe

Posts: 1,016

#3 • • Vexe

Displacer, 31.3.2008 17:26:

Netin saa kätsysti myös langattomana laajakaistana lähes mihin vaan eikä maksa älyttömästi nykyään enää.



Kiitos linkistä. Luin myös sinun hakuilmoituksen.

Ei varmaan yllätä että olen perillä myös tuosta langattomasta yhteydestä. Hyvä varayhteys, jos ei muu onnistu. 3g viiveet ovat vain aivan muuta kuin kiinteänyhteyksien, jonka takia kiinteä olisi plussaa.
Displacer

Posts: 1,828

#4 • • Edited Displacer

Vexe, 31.3.2008 17:41:
---
Displacer, 31.3.2008 17:26:

Netin saa kätsysti myös langattomana laajakaistana lähes mihin vaan eikä maksa älyttömästi nykyään enää.

---


Kiitos linkistä. Luin myös sinun hakuilmoituksen.

Ei varmaan yllätä että olen perillä myös tuosta langattomasta yhteydestä. Hyvä varayhteys, jos ei muu onnistu. 3g viiveet ovat vain aivan muuta kuin kiinteänyhteyksien, jonka takia kiinteä olisi plussaa.



Ai katsos, IT-alan opiskelija :D

Nojoo, mut ihan ok noi langattomat toimii jos ei tartte pelailla tai puhua netin kautta tjsp.
Vexe

Posts: 1,016

#5 • • Vexe
bump. vähän tarkennuksia ajan suhteen :)
tir

Posts: 951

#6 • • tir
jos oot opiskelija, niin myös Hoas vuokraa kämppiä kesän ajaksi. http://www.hoas.fi/ ja sieltä täytät kesäasuntohakemuksen..

voipi saada ihan kivaltakin paikalta suht edullisen (muuhun hintatasoon nähden..) kämpän.