Sensation Black "vs." Qlimax 2008

9 posts, 1 page, 4,418 views

TiskiJukka

Posts: 42

#1 • • TiskiJukka
Tervehdys klubituslaiset !

Kysymys kaikessa lyhykäisyydessään, jos joutuisitte valitsemaan otsikossa mainittujen hardstyle tapahtumien väliltä, kumpaan menisitte? Päätös pitäisi tehdä että kumpaan sitä lähtisi, kun mitään kroisoksia ei tässä kuitenkaan olla. Käsittääkseni aikan samanlaisia tapahtumia, joten kummassa parempi meininki? Youtube -videoiden perusteella pidän Qlimaxia kovempana reivimestana, mutta aika hataraa päättää joidenkin pätkien perusteella kumpaan sitä osallistuisi.

Kertokaa te kokemuksia omaavat !
Saarre

Posts: 1,151

#2 • • Saarre
Qlimaxin DVD antaa rajumpia kliimakseja ku sensation black taltioinnit..
Showhun on panostettu helvetisti ja valopuoli on A-luokkaa.

--
*tähti* Full hearts cant lose

tws

Posts: 512

#3 • • tws
jos toinen pitää valita ni kyl se Qlimax on, sinne viel joskus! tarkotus ois koittaa tänä vuon lähtee, mut saas nyt nähä..

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

André

Posts: 457

#4 • • Edited André Madwave, Force
Jos haluaa kunnon show meininkiä, niin ehdottomasti Qlimax. Itse olen katsonut vuosien 2005 ja 2006 (2007 menee piakkoin tilaukseen) dvd:t ja kyllä ne vaan osaa. Ne välitarinat ennen jokaista dj:tä, dj:den asusteet ja oih se pinkki/moniväri-laser on niin vertaansa vailla että huh huh... Jos esiintyjiä pitää verrata niin eiköhän se Qlimax vie omalla kohdalla voiton siinäkin. Mutta omat kokemukset ovat tosiaankin vain digitaalisia molempien tapahtumien kohdalla, joten paikan päällä käyneet voivat sitten paremmin kertoa tunnelmasta, tilasta etc.

Mutta oma valintani on ehdottomasti Qlimax!
pete.p

Posts: 35

#5 • • pete.p
2007 Qlimax takana... aivan mahtavaa.. DVD:ltä näkee tosin paljon enempi ku mitä paikan päällä, mutta fiilis paikanpäällä vielä parempi kuin katsellessa DVD:tä. SAIRAAN KOVAT KEMUT *jiihaa*

black liput tilattu ja sen kokee vasta kun sinne pääsee...*nauru*
MRC

Posts: 1,346

#6 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

TiskiJukka, 28.3.2008 21:21:
Tervehdys klubituslaiset !

Kysymys kaikessa lyhykäisyydessään, jos joutuisitte valitsemaan otsikossa mainittujen hardstyle tapahtumien väliltä, kumpaan menisitte? Päätös pitäisi tehdä että kumpaan sitä lähtisi, kun mitään kroisoksia ei tässä kuitenkaan olla. Käsittääkseni aikan samanlaisia tapahtumia, joten kummassa parempi meininki? Youtube -videoiden perusteella pidän Qlimaxia kovempana reivimestana, mutta aika hataraa päättää joidenkin pätkien perusteella kumpaan sitä osallistuisi.

Kertokaa te kokemuksia omaavat !


Hmm itse olin viime vuonna kummassakin tapahtumassa ja IMO black oli visuaalisesti hienompi tapahtuma. Qlimaxin line up oli taas hieman parempi viime vuonna ku blackin. Tän vuden blackin line up on taas sit viel astetta kovempi ku Qlimaxin ja Blackin line upit viime vuonna. Ja vaikka Blackis on noin 10 tuhatta ihmistä enemmän ku Qlimaxis niin silti siel oli tosi mukavasti tilaa tanssii. Qlimaxis oli tosi ahdasta. Vaikka kumpaaki olen taas menossa niin jos olis pakko valita niin kyl BLACK voittais.

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

yertle

Posts: 421

#7 • • Edited yertle
Kyl Black voittaa. Qlimaxin DVDt on vaa hienommin tehty, jos Blackistä on ees DVDtä tehty. Ite kävin kans viime vuonna molemmissa, ja kyl se Blackin show voitti Qlimaxin. Blackissa on kanssa mun mielestä huomattavasti mukavempaa iha vaa jo sen takia, että se lava on siinä keskellä ja pyöree (ja pyörii) eli tilaa on enemmän lavan läheisyydessä, ku ei oo sellasta painetta siinä ihmismassassa mihinkää yhteen pisteeseen. Ja sillee myöski näkee kaikki paremmin ensinnäki DJ:n ja sitten kanssa ne oheistuotteet. Ja tosissaa. Blackin line up on tänä vuonna aikamoinen.
Zerathep

Posts: 297

#8 • • Edited Zerathep MINDCORE CREW
Itse menen Black:iin ensimmäistä kertaa tänä vuonna mutta mitä aikaisemmista liveseteistä voi päätellä.. sanon et Qlimax on jyllää musiikin kanssa paremmin kuin Black.

Show ja puoli ei ehkä ole "niin" hiano kuin Blackissä, mutta Qlimaxissa on paljon enemmän sitä aitoa Hardstyle meininkiä ja oma tarinansa + Qlimaxeja on järjestetty jo Hardstylen kulta ajoista lähtien.

Itse on tultu 2006 ja 2007 malleissa käytyä ja 2008 on edesssä..

Vaikea sanoa että Qlimaxeja hakkaa mikään.
Ne järjestetään juuri hyvään aikaan vuodesta, liput ei ole liian kalliita + kyseisissä bileissä ei sallita huumeiden käyttöä, show on ollut joka vuosi omasta mielestä upea ja lineup sitäkin parempi. ;)

Qlimaxien pahin kilpailija on omastani mielestä Defqon 1 ne on kyllä sellasta nannaa et huh huh
tws

Posts: 512

#9 • • tws
Koska se tän vuoden lineup julkastaa?

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-