Tadyx - Teaser

12 posts, 1 page, 4,264 views

Jinx

Posts: 2,615

#2 • • Jinx Superfeminine
Tykkää tykkää *joo* *sydän*

--
Pyllykkä

kylian

Posts: 172

#3 • • kylian
samoin, tykkää paljon

--
Kylian [Ambrosia]

Skipi

Posts: 650

#4 • • Edited Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
AIVAN MAHTAVA Beverly Hills Cop II - Bassolinja



Eeeh eeeh eeh eeh eeeh eeeh..
Prime Number

Posts: 2,705

#6 • • Prime Number UG-///
No? Mitäs tää nyt on? 118 kuunnellut ja vain pari vastausta.
Oliks tää niin huono ettei o mitään hyvää sanottavaa mut ei vaan kehtaa haukkua vai oliks tää niin hyvä ettei o mitään pahaa sanottavaa?

--
Repikää siitä

nomic

Posts: 4,120

#7 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Kick ei ollut oikein omaan mieleen, mutta muuten biisi oli aika mukava.
Ehkä enemmän jotain kikkailua ja taustalle joku matto tukemaan koko hommaa.
Nyt jotenkin tuntui hieman tyhjältä, vaikka onkin kaukana minimaalisesta.
Jää kyllä koneelle, sillä melkoisen koukuttava tunnelma tässä on. *piis*
Jammailija

Posts: 3,224

#8 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tää ei ihan mun makuun oo, mut myönnettäköön että tää selkeesti plussan puolelle kipus. Bassolinja tekee koko ajan tehtäväänsä, suuret melodiset linjat toimii ja taustallakin löytyy kaikenlaista pikku säpinää. Tietty loppua kohden sitä kaipais jotain viel erilaista ja suurta pamauttavaa, mut eri asia on että mitä ja kannattaako sinne loppupeleistä tunkea enää lisää mitään. Toimiva paketti!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

anthocyan

Posts: 1,511

#9 • • anthocyan Kohti valoa...
En kamalasti enää kuuntele psykeä, mutta oli ihan jees biisi. *hymy* Tykkäsin lopusta, koska oli niin leijuva. Alun ja puolivälin paikkeilla oli jotain joka hämäsi. Musta jotkut soundit ei vaan sopinu yhteen. Mut ihan jees.

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

tomo

Posts: 286

#10 • • tomo ¤ motaOy ¤
aivan kauheeta psykelörinää, niinku osasin odottaakin. kemisti on mukava jätkä mutta musassa aivan tripeillä väärillä kamoilla.. hirveetä. sori mun raju kommentti, mut pakko olla rehellinen house/teknopuristi:)

p's

tomo
Prime Number

Posts: 2,705

#11 • • Prime Number UG-///

tomo, 10.4.2008 01:37:
aivan kauheeta psykelörinää, niinku osasin odottaakin. kemisti on mukava jätkä mutta musassa aivan tripeillä väärillä kamoilla.. hirveetä. sori mun raju kommentti, mut pakko olla rehellinen house/teknopuristi:)

p's

tomo



Enhän mä nyt ois muuten sua pyytäny kuuntelee, jos en ois halunnu sitä mitä löytyy.

Sit kun päästään niille linjoille, et tomollakaan ei o mitään valittamista, vaik ei liikutakkaan hauses eikä teknos, niin sit ollaan jäljillä.

--
Repikää siitä

tomo

Posts: 286

#12 • • tomo ¤ motaOy ¤
hihi;)
joo. mä tein teknoo ja vähän tekhousea.
tuli ihan kivoja. täytyy keksiä palvelin minne
ujuttaa ne tms... saat sit arvostella mua:D
kaikkea hyvää!!

tomo