Small topic

99 posts, 5 pages, 18,663 views

Josssu

Posts: 506

#81 • • Josssu
Ei oo mun menetys *lmao*
Avatar
#82 • • Edited REivaaja Guest

Josssu, 14.9.2008 23:03:
Ei oo mun menetys *lmao*

Ei ookkaa. näät mun olemassa-olon silti *lmao*

Sun ois pitäny sanoo et se on sun menetykses *lmao*
.
Avatar
#83 • • Edited REivaaja Guest
Jännää muuten että n.80% tää topikkini on musta. Se voi kertoa a) teistä tai b) sitten musta.

Miettikääs sitä unohtamatta että tää on teitä varten perustettu..
Mitä yhteistä teillä on? Eli miten lokeroitte itseänne.
Ettei nyt vaan tule tehtyä sokeita valintoja?
Ei tietenkään. Te ootte oikeessa ja mä väärässä, mutta missä asiassa?
Perustelette kollektiivisella tasolla, mutta vasta kun kritiikki osuu omaan nilkkaan..
Vedätte muitten kanssa käydyt keskustelut perusteluiksi vaikka ette ole edes lukeneet niitä.
Tungette sanoja suuhun ja itkette siitä.
Te vaaditte enemmän hymiöitä ja kuvittelette mulla olevan huonot puheenlahjat kun vaan vittuilen niille joille puhun. Entäs jos mä en edes puhu heille?
- No kelles sitte muka?
Jaa'a...



Hassuinta etten edes tiennyt nickejänne silloin..

drumroll please

monkey see monkey do :DDDD

Mun pointti on selkee se ei vaan edes selittämällä kaikille aukee.

Mä oon 22v. Mikä on sun tekosyys?
Dementation

Posts: 2,892

#84 • • Dementation wednesday?

REivaaja, 14.9.2008 22:53:
Taidan muutaman nimettömän emopällin sinne änkeä kun luulee että heidän mielipiteensä on totuus ja eriävä mielipide on vittuilua.


Osoita kohta jossa mä pidän mielipidettä totuutena ja missä ei ole tekstissä huomattavissa että se on vain mun henk. koht. mielipide?


Saatana jos teillä on mielipiteitä niin on sitten parempi kanssa olla perustelut kun ne niin urpoja ja itsekeskeisiä on.



Osoita kohta jossa en ole perustellut mielipidettäni joko suoraan tai kun sitä on pyydetty.


Nämä nimettömät ovat siis caro2, josssu, dementation, Iso-D feat. Paskahousu, juhgu, riku ja kuhan muistan ketä muita kanstsis sinne änkee___________



Jos et osaa kirjoittaa ihmisten nimimerkkejä, niin älä lausu niitä julki.

ps. Musta aika moni noista edellä luetelluista on paljon useammin oikeassa kuin sinä, mutta se on ihan mun henk. koht. mielipide, totuudeksi en sitä voi osoittaa *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#85 • • REivaaja Guest

Dementation, 15.9.2008 23:48:
---
REivaaja, 14.9.2008 22:53:
Taidan muutaman nimettömän emopällin sinne änkeä kun luulee että heidän mielipiteensä on totuus ja eriävä mielipide on vittuilua.
---

Osoita kohta jossa mä pidän mielipidettä totuutena ja missä ei ole tekstissä huomattavissa että se on vain mun henk. koht. mielipide?

---

Saatana jos teillä on mielipiteitä niin on sitten parempi kanssa olla perustelut kun ne niin urpoja ja itsekeskeisiä on.
---


Osoita kohta jossa en ole perustellut mielipidettäni joko suoraan tai kun sitä on pyydetty.

---

Nämä nimettömät ovat siis caro2, josssu, dementation, Iso-D feat. Paskahousu, juhgu, riku ja kuhan muistan ketä muita kanstsis sinne änkee___________

---


Jos et osaa kirjoittaa ihmisten nimimerkkejä, niin älä lausu niitä julki.

ps. Musta aika moni noista edellä luetelluista on paljon useammin oikeassa kuin sinä, mutta se on ihan mun henk. koht. mielipide, totuudeksi en sitä voi osoittaa *vink*

ai nyt sä jätät noteeraamatta sanojani oikeinkirjoituksen vuoksi?

*tähän vitusti lainauksia aiheesta*

Joo et osaakkaan, mutta ne on silti totuuksia, vaikka et niille totuuksille snoja löydä. No, maailma ei tuhoutunut ja sä voit olla siitä onnellinen. Mulla ei varmaankaan ole hirveästi meriittejä sitä riistämään sulta?
Avatar
#86 • • Edited REivaaja Guest

Dementation, 15.9.2008 23:48:

Osoita kohta jossa mä pidän mielipidettä totuutena ja missä ei ole tekstissä huomattavissa että se on vain mun henk. koht. mielipide?

Sä luet musta tällä hetkellä heikkoutta ja yrität iskeä kun rauta on kuumaa, mutta vikaan meni. Mä en varsinaisesti suutu. Oikea sana on pettymys.

Ja mistä mä tiedän? Koska sut näkee onlinesta.
Dementation

Posts: 2,892

#87 • • Dementation wednesday?

REivaaja, 15.9.2008 23:57:
ai nyt sä jätät noteeraamatta sanojani oikeinkirjoituksen vuoksi?


En mä mitään jättänyt noteeraamatta, mainitsin vain että oikeinkirjoitus nimien kohdalla olis tosi jees, koska täällä on paljon samankaltaisia nimimerkkejä ja jatkuvasti tulee lisää.


*tähän vitusti lainauksia aiheesta*


Näkis vaan ja kuulis kolinaa *vink*


Joo et osaakkaan, mutta ne on silti totuuksia, vaikka et niille totuuksille snoja löydä. No, maailma ei tuhoutunut ja sä voit olla siitä onnellinen. Mulla ei varmaankaan ole hirveästi meriittejä sitä riistämään sulta?


Hienoa, osaat yhä hakea taustatietoa, onnea siitä. Olisko sulla jotain asiaan liittyvääkin, vai aiotko sä vaan kierrellä ja kaarrella kuin huonompikin poliitikko, joka yrittää pysyä virassaan kaiken mokailun jälkeen?


Sä luet musta tällä hetkellä heikkoutta ja yrität iskeä kun rauta on kuumaa, mutta vikaan meni. Mä en varsinaisesti suutu. Oikea sana on pettymys.


En mä halua että sä suutut, mä vaan halusin sun kertovan mulle taustat väitöstes takaata, mutta sulla ei taida olla siihen mahdollisuuksia, koska menit puhumaan ohi suusi.


Ja mistä mä tiedän? Koska sut näkee onlinesta.


Mulla ei ole mitään käryä siitä mitä tää tarkoittaa, joten saisko ens kerralla ratapalkista, oon vähän omasta mielestäni hidas, tai sit sulla on vaan mun mielelle liian hienot jutut... Mutta se on vaan siis mun mutu, ei hätää, ei muut sitä totuudeksi laske.

No joko sulta tulee oikeita vastauksia vai tunnustatko että puhuit ajattelematta minusta asioita jotka eivät ole totta?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#88 • • Edited REivaaja Guest

Dementation, 16.9.2008 00:11:
---
REivaaja, 15.9.2008 23:57:
ai nyt sä jätät noteeraamatta sanojani oikeinkirjoituksen vuoksi?

---

En mä mitään jättänyt noteeraamatta, mainitsin vain että oikeinkirjoitus nimien kohdalla olis tosi jees, koska täällä on paljon samankaltaisia nimimerkkejä ja jatkuvasti tulee lisää.

---

*tähän vitusti lainauksia aiheesta*

---

Näkis vaan ja kuulis kolinaa *vink*

---

Joo et osaakkaan, mutta ne on silti totuuksia, vaikka et niille totuuksille snoja löydä. No, maailma ei tuhoutunut ja sä voit olla siitä onnellinen. Mulla ei varmaankaan ole hirveästi meriittejä sitä riistämään sulta?

---

Hienoa, osaat yhä hakea taustatietoa, onnea siitä. Olisko sulla jotain asiaan liittyvääkin, vai aiotko sä vaan kierrellä ja kaarrella kuin huonompikin poliitikko, joka yrittää pysyä virassaan kaiken mokailun jälkeen?

---

Sä luet musta tällä hetkellä heikkoutta ja yrität iskeä kun rauta on kuumaa, mutta vikaan meni. Mä en varsinaisesti suutu. Oikea sana on pettymys.
---

En mä halua että sä suutut, mä vaan halusin sun kertovan mulle taustat väitöstes takaata, mutta sulla ei taida olla siihen mahdollisuuksia, koska menit puhumaan ohi suusi.

---

Ja mistä mä tiedän? Koska sut näkee onlinesta.
---

Mulla ei ole mitään käryä siitä mitä tää tarkoittaa, joten saisko ens kerralla ratapalkista, oon vähän omasta mielestäni hidas, tai sit sulla on vaan mun mielelle liian hienot jutut... Mutta se on vaan siis mun mutu, ei hätää, ei muut sitä totuudeksi laske.

No joko sulta tulee oikeita vastauksia vai tunnustatko että puhuit ajattelematta minusta asioita jotka eivät ole totta?

Mis vaihees mä oon mokaillu? Mä sentään yritän ymmärtää sua. Sä yrität päihittää mut. Mis on se yhteisöllinen nore kun tänääkin on näitä tullu 6kpl?
Dementation

Posts: 2,892

#89 • • Dementation wednesday?

REivaaja, 16.9.2008 00:21:
Mis vaihees mä oon mokaillu? Mä sentään yritän ymmärtää sua. Sä yrität päihittää mut. Mis on se yhteisöllinen nore kun tänääkin on näitä tullu 6kpl?



Mä en yritä ymmärtää sua, koska oon jo todennut että mun lahjat ei siihen riitä.
En myöskään pyri päihittämään sua, haluan vaan että myönnät puhuneesi minusta asioita, joita et voi osoittaa todeksi ja samalla toivon ettet toisten tee niin.

Mä tiedän kyllä että ihmiset saa nyt urakalla ja laskuun lukea sun tekstejä, mutta älä oleta että se on vahinko.

ps. Quotea voi vähän siivota, siitä tulee silleen nätimpi, ei tarvii laittaa tommosia 100 metrin quoteja, ellei aio kaikkeen kommentoida jotain erikseen.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#90 • • Edited REivaaja Guest

Dementation, 16.9.2008 00:31:

Mä en yritä ymmärtää sua, koska oon jo todennut että mun lahjat ei siihen riitä.
En myöskään pyri päihittämään sua, haluan vaan että myönnät puhuneesi minusta asioita, joita et voi osoittaa todeksi ja samalla toivon ettet toisten tee niin.



En taida. Sä agiroit ihmisiä mua vastaan, joka tekee susta mun vihamiehen. Sä oot sen itse valinnut. Näin mennään.


Mä tiedän kyllä että ihmiset saa nyt urakalla ja laskuun lukea sun tekstejä, mutta älä oleta että se on vahinko.


öö... hämmennyin mikrosekunniksi ja sitten lopetin ajattelemisen. Se kait olikin tarkoitus. ole hyvä.


ps. Quotea voi vähän siivota, siitä tulee silleen nätimpi, ei tarvii laittaa tommosia 100 metrin quoteja, ellei aio kaikkeen kommentoida jotain erikseen.

Hehe. Ei tähän pitäis vastaa, mutta koska sä selvästi ärsyynnyt siitä, jätän sen sua varten noin.

Äläkä sitten väitä että en ikinä tekis mitään sua varten.
Dementation

Posts: 2,892

#91 • • Dementation wednesday?

REivaaja, 16.9.2008 03:12:
En taida. Sä agiroit ihmisiä mua vastaan, joka tekee susta mun vihamiehen. Sä oot sen itse valinnut. Näin mennään.



Olet erehtynyt, en agiroi ketään sua vastaan, mä vain kuulin että monia harmittaa kun näkevät sun tekstit yhä, vaikka olet ignoressa (et ole mun ignoressa, etkä ole ollut mun ignoressa) ja halusin parantaa heidän valitsemansa polun tasaisuutta mainitsemalla että heitä voi auttaa, olemalla quottaamatta sinua... En sanonut että kaikkien pitäisi ignoorata sinut (en elä oppieni vastaisesti) enkä sanonut ettei sinua saa quotata... Kerroin vaan sen mitä kuulin ja mitä siitä keksin. Se että se tällä kertaa liittyi sinuun, oli ja on täysin sinun ja heidän välisensä asia...
Dont shoot the messenger *piis*


Hehe. Ei tähän pitäis vastaa, mutta koska sä selvästi ärsyynnyt siitä, jätän sen sua varten noin.


Mä oon pahoillani, muttet oo ihan tarpeeks rakas jotta saisit mut ärsyyntymään... Enemmän sä olet musta kummastuttava ja en tiedä pitäiskö sua sääliä vai sulle antaa aplodit, mutta siihen suurin syy on tuo piilottelu. Toisit itsesi esiin oikeasti, niin se korostaisi sanomaasi.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Caro²

Posts: 5,301

#92 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Täytyy nostaa hattua Demelle siitä, että se jaksaa vieläkin suoristella tuon purjeen laskijan toistuvaa tapaa taivutella muiden sanomisia ja tarkoituksia.
Josssu

Posts: 506

#93 • • Josssu

REivaaja, 14.9.2008 23:08:
Sun ois pitäny sanoo et se on sun menetykses *lmao*



Mun piti nimenomaan sanoa, että ei ole mun menetys. Mitä se on multa pois jos olen jonkun mun silmissä täysin nollan ignoressa? Pitäiskö sen tuntua jossain? *nauru*
Taitaa olla äijällä vähän suuret luulot itsestään.

Ps. toi sun hyökkäävyytesi on vaan surkea puolustuskeino, jolla yrität peitellä sun pahaa oloas. Niin ja hae apua.
Avatar
#94 • • REivaaja Guest

Josssu, 16.9.2008 12:04:
Ps. toi sun hyökkäävyytesi on vaan surkea puolustuskeino, jolla yrität peitellä sun pahaa oloas. Niin ja hae apua.

Siitä en mä tiedä, mutta panen kauniimpias.

Ps. Kannattais hoitsu olla hiljaa ja siivota niitä sorsia... Pari kirjaa kanyyleista ei tee susta lääkäriä.
Avatar
#95 • • REivaaja Guest

Caro², 16.9.2008 11:35:
Täytyy nostaa hattua Demelle siitä, että se jaksaa vieläkin suoristella tuon purjeen laskijan toistuvaa tapaa taivutella muiden sanomisia ja tarkoituksia.

Hienoa tarkkaavaisuutta. Ja jottei nyt se juttu jää kummastuttamaan niin tarkoitin sillä lauseella.
''Kai mä sen tuolla boxissa olen muutamaan otteeseen kertonut''

Että kyllä. joo, ta-daa, jeps.

Anteeksi epäselvyyteni :(
Josssu

Posts: 506

#96 • • Josssu

REivaaja, 16.9.2008 12:15:
Siitä en mä tiedä, mutta panen kauniimpias.



Sehän on hienoa, että sun sossurahas riittää myös maksullisiin naisiin.
Mutta nyt taas kerran riitti mun osalta kiitos hei.
Avatar
#97 • • REivaaja Guest

Josssu, 16.9.2008 12:27:
---
REivaaja, 16.9.2008 12:15:
Siitä en mä tiedä, mutta panen kauniimpias.


---


Sehän on hienoa, että sun sossurahas riittää myös maksullisiin naisiin.
Mutta nyt taas kerran riitti mun osalta kiitos hei.

*kainalopieru*

Oho et oo ihan niin tyhmä ku kelasin. Toi on jo aika hyvä.

Osaatko muitakin loukkauksia, vai lopetatko bravuuriisi?

Ei osunu. Toivottavasti sulle ei niitä neuloja anneta...
Avatar
#98 • • REivaaja Guest

Dementation, 16.9.2008 03:45:
---
REivaaja, 16.9.2008 03:12:
En taida. Sä agiroit ihmisiä mua vastaan, joka tekee susta mun vihamiehen. Sä oot sen itse valinnut. Näin mennään.

---


Olet erehtynyt, en agiroi ketään sua vastaan, mä vain kuulin että monia harmittaa kun näkevät sun tekstit yhä, vaikka olet ignoressa (et ole mun ignoressa, etkä ole ollut mun ignoressa) ja halusin parantaa heidän valitsemansa polun tasaisuutta mainitsemalla että heitä voi auttaa, olemalla quottaamatta sinua... En sanonut että kaikkien pitäisi ignoorata sinut (en elä oppieni vastaisesti) enkä sanonut ettei sinua saa quotata... Kerroin vaan sen mitä kuulin ja mitä siitä keksin. Se että se tällä kertaa liittyi sinuun, oli ja on täysin sinun ja heidän välisensä asia...
Dont shoot the messenger *piis*


---

Hehe. Ei tähän pitäis vastaa, mutta koska sä selvästi ärsyynnyt siitä, jätän sen sua varten noin.

---

Mä oon pahoillani, muttet oo ihan tarpeeks rakas jotta saisit mut ärsyyntymään... Enemmän sä olet musta kummastuttava ja en tiedä pitäiskö sua sääliä vai sulle antaa aplodit, mutta siihen suurin syy on tuo piilottelu. Toisit itsesi esiin oikeasti, niin se korostaisi sanomaasi.

Sä oot mauttomin jätkä kehen oon törmänny. Mut ei tapella, onhan toi ihan hyvä tapa elää.
Karski

Posts: 6,049

#99 • • Karski Pomon kätyri
Nyt ollaan menossa niin syvälel henkilökohtaisuuksiin
että jäähdytellään tätä topikkia hetken aikaa.

eli tälle topikille viikon lukko.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.