Xer - Bite me! (dnb mixtape)

27 posts, 2 pages, 8,210 views

Snaggo

Posts: 1,147

#21 • • Snaggo ;__;
Kuunnellanpas. Toi eka biisi on ihan killeri! miksei tommosia bassolinjoja enää väsätä?:D

--
bojoing.

FS

Posts: 414

#23 • • Edited FS
Pitäis varmaan sanoa jotain kun on kuunneltu alusta loppuun, mutta en tiedä mitä sanois, pää on niin tyhjä, ei jääny oikeen mitään.... tää kuulostaa vaan musiikilta, joka soi jossain autossa ihan vaan sen takii et kuljettaja on tottunu ajaa musiikin kanssa.... empty feeling


edit.
pari hyvää raitaa mukana, mä muuten tiedän mitä tää on... tää on työmusaa, tai jotain koulumusaa tai jotain lukemismusaa... mut ei bilemusaa

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Xer

Posts: 261

#24 • • Xer Bassosankaritar

FS, 27.3.2008 11:40:
edit.
pari hyvää raitaa mukana, mä muuten tiedän mitä tää on... tää on työmusaa, tai jotain koulumusaa tai jotain lukemismusaa... mut ei bilemusaa


Joo tää setti on aika sellasta easylistening vetoa, kiva kuunnella duunimatkal tai vaik kirjastossa *vink*.. Työstän paraikaa tälle sellasta vähän tummempisävyistä jälkkäriä, jonka olis tarkoitus painottaa hiukan rankempaan soundiin. Eli kandee pitää simmut auki *piis*
Duukkis

Posts: 627

#25 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Mä en taida olla tarpeeks rento ku jätin kuuntelematta äänenlaadun takia (en tarkoita bittivirtaa = 160 kbps) :/ Onko neuloissa vikaa, vai pistitkö mikserin liian koville? Ekan biisin kyllä kuuntelin loppuun ja se oli mahtava!
Xer

Posts: 261

#26 • • Edited Xer Bassosankaritar

Duukkis, 29.3.2008 23:09:
Mä en taida olla tarpeeks rento ku jätin kuuntelematta äänenlaadun takia (en tarkoita bittivirtaa = 160 kbps) :/ Onko neuloissa vikaa, vai pistitkö mikserin liian koville? Ekan biisin kyllä kuuntelin loppuun ja se oli mahtava!



jaa.. ei kyl huutanu punasella missään vaiheessa ja on noilla neuloilla tuonkin jälkeen soiteltu ja äänitelty ilman mitään huomattavaa onkhelmaa.. en tosin oo hifisti, enkä siis ihan hiffaa missä kohdin tossa on vikaa, mut kyselen neuvoa sit vaikka meidän luottohifistiltä ja palaan asiaan. *hymy*


EDIT.

Palaan jo nyt asiaan =) Levarin säädöt tarkastettu ja vähän löytyi korjailtavaakin, jotka osasin viel jopa korjatakkin *nauru* . En kyl meinaa enää tätä settiä uudelleen nauhoitella, mut viikon sisään meinasin jatkoa kuitenkin laittaa purkkiin. Sitä sit vaan kuuntelemaan ja toivottavasti soundit olis paremmat sit *piis*
zaler

Posts: 1,545

#27 • • Edited zaler e h k i s
tää oli kyl hyvä.
petyin kyl kun toi shy fx "jee jee jee jee"-biisi oli instrumental =/
ja toi yks biisi siinä jossain 10min kohalla kuulostaa ihan siltä kun se olis dr. dretä :D mut sihän siinä mitään.. tätä oli hyvä kuunnella salilla :D
mut hyvää menoa muuten, digagsin ihan sikana tosta 12min -> biisistä. just hyvä :) mut joo.. :D sekavaa palautetta. en huomannu kyl mitään mokia tms. hyvä oli! :DD

ja kiva pylly :D

edit: ai katos tuollahan on tracklist :D jee jee se on joku noista sit se hyvä biisi :D
sekoil..

:DD

--
let´s eat to the beat!