Morning Blues (Dubstep mix)

13 posts, 1 page, 3,317 views

Femi

Posts: 651

#1 • • Edited Femi
Tänään aamulla nauhoitettu dubstep-miksaus. Saundia, mitä oon viime aikoina fiilistelly enemmän kuin mitään muuta. <3
breaks, deep, garage, jotain

tracklist:
1.Skream -Morning Blues
2.Mala -Lean Forward
3.Chimpo -Lockoff
4.Intoccabile -Per Aspera Ad Astra
5.2562 -Circulate
6.Hatcha & Benga -Progression
7.Rogue State -Very Dangerous
8.Dj Distance -Traffic
9.Tes La Rok -Lickshot
10.Stenchman -Fat Bloated Idiot
11.Emalkay -The Rogue
12.Quark, Quantum Soul, Ruckspin & Planas -Captain Hawkeye
13.Intoccabile -Darkside Bass
14.Stenchman -What The Future Holds
15.High Rankin -Assault Weapon Religion
16.Distance -My Demons

lisätiedot - kuuntele
Femi

Posts: 651

#2 • • Edited Femi
Argh, paris kohtaa särkee pikkasen -tais olla bassot liian kovil :(
edit: stop the press! huomen tulee uutta versioo pöytään!
samlainio

Posts: 1,264

#4 • • samlainio
jesh jesh!! Tää on kyl mainioo! Just sellasii hyvii "bassotjyräävittuturvalle" biisejä. Ja nyt kuulosti ainakin mun koneelta ihan hyvältä toi nauhotus =)
Jinx

Posts: 2,615

#5 • • Jinx Superfeminine
Maino! Bassoa juuri sopivasti. *iloinen*

--
Pyllykkä

Femi

Posts: 651

#6 • • Femi
No niin, nyt pitäs olla siisti versio langoil. :)

Elysion -Jeps, oon täs vuoden mittaan fiilistelly dubsteppii himas yksinäni ja ajattelin et nyt ois ehkä aika tulla kaapista ulos. Yes, I love BASS.


"bassotjyräävittuturvalle"



U got that right! :D
wille-r

Posts: 555

#7 • • wille-r
Aika hyvin muuten jytisee. Loppupään biisit toimi mulle parhaiten. Laitoin tän mun ämpeekolomesoittimeen ni voin kohta testaa miten toimii tuolla kylillä.
Femi

Posts: 651

#8 • • Femi
Kiva kuulla :)
Femi

Posts: 651

#9 • • Femi
bumpsista.
jusqu

Posts: 762

#10 • • jusqu pilipalipilotti
Melkein koko setti kahlattu nyt läpi tälleen puolella korvalla, kun osa keskittymisestä on mennyt siihen että yrittää näyttää mahd ahkeralta duunissa *pepsodent* Vaihdot mitä nyt oon koittanu kuunnella on kuulostanu erittäin hyviltä ja muzakki on *slurps* Kaikin puolin siis ensiluokkanen setti!

"...his imperial majesty, emperor Haile Selassie!"

--
*pupu**piis*

paji

Posts: 18

#11 • • paji Viidakkorumpali
Lopussa basso alko olla liioteltua ja vaihdot kusi vähäsen. Mut ekat 40 minuuttia aivan loistavaa! Vähän jäi harmittaan kun toi stenchin kipale meni niiden bassojen takia aika mössöks :/
Femi

Posts: 651

#12 • • Femi

cheesy, 18.3.2008 15:26:
Lopussa basso alko olla liioteltua ja vaihdot kusi vähäsen. Mut ekat 40 minuuttia aivan loistavaa! Vähän jäi harmittaan kun toi stenchin kipale meni niiden bassojen takia aika mössöks :/



Damn, nauhotin ton setin kahteen kertaan minidisciltä koneelle ja yritin saada sen suht siistiks kun ne loppupään bassot tosiaan tuuttas vähän liian kovaa. Himas kun ite kuuntelin niin ei kuulostanu pahalta. Mut iso kiitos palautteesta. :) Parit vaihdot ois joo voinu mennä vähän skarpimmin ja ens kerral bassoille jotain rotia. :D


Ja kiitos Juuco kans, kiva kuulla että on maistunu :)