Genki Drowned In Sound

26 posts, 2 pages, 7,650 views

rec

Posts: 2,923

#21 • • Edited rec

nomic, 15.2.2008 13:49:
Iskee kuin härkä perseeseen. Pari ekaa biisiä ei oikein saanut innostumaan, mutta sitten lähti ja pyöri, kaatui ja on kuin teräs koittaisi maatua. Toimii. *joo*



Oon varmaan liian vaativa, mut tää setti oli kyl aika mitäänsanomaton. 3 biisii kolahti. *piis*
Avatar
#22 • • niomic Guest

Real Charly, 15.2.2008 14:57:
---
nomic, 15.2.2008 13:49:
Iskee kuin härkä perseeseen. Pari ekaa biisiä ei oikein saanut innostumaan, mutta sitten lähti ja pyöri, kaatui ja on kuin teräs koittaisi maatua. Toimii. *joo*

---


Oon varmaan liian vaativa, mut tää setti oli kyl aika mitäänsanomaton. 3 biisii kolahti. *piis*



Sitä kutsutaan paskaks mauks >;P :D
rec

Posts: 2,923

#23 • • rec

niomic, 15.2.2008 17:44:
---
Real Charly, 15.2.2008 14:57:
---
nomic, 15.2.2008 13:49:
Iskee kuin härkä perseeseen. Pari ekaa biisiä ei oikein saanut innostumaan, mutta sitten lähti ja pyöri, kaatui ja on kuin teräs koittaisi maatua. Toimii. *joo*

---


Oon varmaan liian vaativa, mut tää setti oli kyl aika mitäänsanomaton. 3 biisii kolahti. *piis*

---


Sitä kutsutaan paskaks mauks >;P :D



Tai sitte vaan siksi, et diggaa vähän erilaisemmasta. ;)
genki

Posts: 872

#24 • • genki

Real Charly, 15.2.2008 17:56:
---
niomic, 15.2.2008 17:44:
---
Real Charly, 15.2.2008 14:57:
---
nomic, 15.2.2008 13:49:
Iskee kuin härkä perseeseen. Pari ekaa biisiä ei oikein saanut innostumaan, mutta sitten lähti ja pyöri, kaatui ja on kuin teräs koittaisi maatua. Toimii. *joo*

---


Oon varmaan liian vaativa, mut tää setti oli kyl aika mitäänsanomaton. 3 biisii kolahti. *piis*

---


Sitä kutsutaan paskaks mauks >;P :D

---


Tai sitte vaan siksi, et diggaa vähän erilaisemmasta. ;)



toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä! jotkut ottais molemmat, koska tiedetään et omena ei puusta kauas putoa. :]

--
crop circles in the carpet

Viltsu

Posts: 2,010

#25 • • Edited Viltsu noname

genki, 13.2.2008 12:07:
minkälaisia odotuksia jengillä yleensä on dubstep settien suhteen? tai sen soundin suhteen ylipäätään?

ihan out-of-interest..



Syy miks saundi ylipäätään aikoinan Basson taajuuksilta aivoihin porautu oli biisien älytön dynamiikka ja innovatiivisuus. (..no joo ehkä pikkasen ne beislainitki ;D)

Nykyään eniten rakkautta menee kyl Hotflush puskemaan saundiin, käsitttämättömän monipuolista matskuu tullut/tulossa ulos. Eli tulossa oleva Scuban albumia kuola valuen odottamassa, käy niomic tsekkaan maistiaisia (huhtikuussa tulee albumi) http://dubstepforum.com/viewtopic.php?t=32196 topikissa olevasta radio miksauksesta, Tell her on parhautta just nYT... ----<3

Ja sit puskista iskevä timantinkova suomisaundi edustaa maata paremmin kuin mikään maajoukkue ikinä... desto, clouds, late, tes la rok...
.
.
.

Itse miksauksesta.... propsit, viikon imutetuin miksaus klubituksessa dubsteppiä.. hyvää mainosta myös slam it / alas klubeille ;)

Maistuu mulle paljon paremmin kuin edellinen exit dub miksaus, eheämpi paketti tjtn.
Setin progressio ihan killeri, ei puolivälin ja lopun saundi paljon massiivisemmaksi voi mennä, tässä on just sitä dynamiikkaa ja mikä muhun iskee.. (Sen kyl kuulee selektiossa että takana on enemmän kokemusta musiikista kuin 2v. junoclippien kuuntelua ;))

ps. eikös 1. raita oo Vex'd remix, biisille tuli ton remixin myötä munat, eikä mitkään PIENET...

eli summa summarum: tuun ekalle slam it keikalle ;))

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Infinitee

Posts: 272

#26 • • Infinitee
Hmmm... tsekataas. En oo kovin moneen dubstep miksaukseen törmänny tällä foorumilla...