Boner: Autobots (UK) & Unbalanced Jack (UK) 2.2.2008 @ helsinki

27 posts, 2 pages, 3,425 views

Femi

Posts: 651

#21 • • Femi

jaywink, 3.2.2008 15:33:
---
Timmo, 3.2.2008 15:25:
Kiitos suomiräbäjäbät kun pilasitte autobotin setin ja ajoitte mut kotiin mahtavilla läpillänne: "te vitun äpärät tääl rosiksessss vittuu kädet ilmaan..."

---


voi luoja :D ton ONNEKSI oon missannu.

plz (vetoomus), älkää sotkeko suomiräbäystä tähän musaan, jooko? just don't do it



mä olin ihan fiiliksis! tuli sellanen kiva energia-sykäys kun kaveri heitti läppää eikä se mun mielestä menny yhtään yli. bileet oli muutenkin jees ja jack ja autobots heitti loistosetit. ainoo asia mist voisin valittaa oli se et jengi oli aika laiskasti messis kun mc yritti nostattaa/huudattaa.
elysion

Posts: 1,036

#22 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Femi, 3.2.2008 15:50:
---
jaywink, 3.2.2008 15:33:
---
Timmo, 3.2.2008 15:25:
Kiitos suomiräbäjäbät kun pilasitte autobotin setin ja ajoitte mut kotiin mahtavilla läpillänne: "te vitun äpärät tääl rosiksessss vittuu kädet ilmaan..."

---


voi luoja :D ton ONNEKSI oon missannu.

plz (vetoomus), älkää sotkeko suomiräbäystä tähän musaan, jooko? just don't do it

---


mä olin ihan fiiliksis! tuli sellanen kiva energia-sykäys kun kaveri heitti läppää eikä se mun mielestä menny yhtään yli. bileet oli muutenkin jees ja jack ja autobots heitti loistosetit. ainoo asia mist voisin valittaa oli se et jengi oli aika laiskasti messis kun mc yritti nostattaa/huudattaa.



Ehkä emsiin nostatukset ois toiminu paremmin, jos se ois ees sekunnin kattonu yleisöön päin ku huuteli jotai :D. Mut siis ei toi suomiräbä mun mielestä ollu siis laisinkaan niin hirveen kuulosta ton breikin päälle mitä vois kuvitella. Tuppas vaan käymään niin, että määrä korvas laadun. Muutamien biisien kohdalla toi mölinä rupes kyl äryttää ihan tosissaan. Ei Flesheateria saa mennä pilaamaan millään huutelulla :(.
Avatar
#23 • • niomic Guest

Femi, 3.2.2008 15:50:
---
jaywink, 3.2.2008 15:33:
---
Timmo, 3.2.2008 15:25:
Kiitos suomiräbäjäbät kun pilasitte autobotin setin ja ajoitte mut kotiin mahtavilla läpillänne: "te vitun äpärät tääl rosiksessss vittuu kädet ilmaan..."

---


voi luoja :D ton ONNEKSI oon missannu.

plz (vetoomus), älkää sotkeko suomiräbäystä tähän musaan, jooko? just don't do it

---


mä olin ihan fiiliksis! tuli sellanen kiva energia-sykäys kun kaveri heitti läppää eikä se mun mielestä menny yhtään yli. bileet oli muutenkin jees ja jack ja autobots heitti loistosetit. ainoo asia mist voisin valittaa oli se et jengi oli aika laiskasti messis kun mc yritti nostattaa/huudattaa.



Eiks Suomes oo vähän enemmän semmonen kulttuuri tämmösis, että ollaan messis ja huutelemas sit ku tulee hävytöntä raitaa, eikä vain sen takia et mc niin pyytää - rehdimpää meininkiä. Tosin itse tuli oltua koko autobots ihan edessä niin liekeissä ettei mitään havaintoo loppupaikan menosta :D
wille-r

Posts: 555

#24 • • wille-r
Boh, oli kyl nasta ilta. Vieraat soitti hyvää matskuu niinkuin odotella saattoi. Dubstepit siellä välissä toimi ja sai lisää fiilistä aikaan. Mukavaa myös, että tuli vanhempiakin biisejä väliin. Mc kävi loppuillasta tosiaan snadisti ärsyttään, liika on liikaa tässäkin asiassa. Välillä tosiaan tuntui et yleisö ei ihan jaksanu lämmetä, pariin otteeseen ois sopinu sellainen totaali ryhmäsekoaminen *hymy*
Mut hyvät juhlat, jatkoa odotellessa.
leenuliinu

Posts: 1,022

#25 • • leenuliinu Kenen kaveri

jaywink
plz (vetoomus), älkää sotkeko suomiräbäystä tähän musaan, jooko? just don't do it



Täytyy kyl sanoa että oon täysin päinvastaista mieltä. Näissä bileissä en ollut enkä täten voi tietenkään kommentoida kuin yleisellä tasolla, mutta pitkään oon toivonu kuulevani lisää just laadukkaan kotimaisen räpin ja breiksin ja/tai bassohousen symbioosia.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Apo

Posts: 1,574

#26 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

leenuliinu, 4.2.2008 05:08:
Täytyy kyl sanoa että oon täysin päinvastaista mieltä. Näissä bileissä en ollut enkä täten voi tietenkään kommentoida kuin yleisellä tasolla, mutta pitkään oon toivonu kuulevani lisää just laadukkaan kotimaisen räpin ja breiksin ja/tai bassohousen symbioosia.



Ihan hyvältä se kuulosti silloin kun suomipojat pysyivät tahdissa ja riimit osuivat kohdilleen. BPM taisi olla vain vähän nopeampi kuin mihin jäbät tottuneet, ajoitus petti. Lyriikoissa oli myös hieman toivomisen varaa, elektronisen musiikin tanssilattialla ei välttämättä toimi samat jutut kuin hoppipiireissä.
Breaks.fi

Posts: 72

#27 • • Breaks.fi

jaywink, 3.2.2008 15:33:
---
Timmo, 3.2.2008 15:25:
Kiitos suomiräbäjäbät kun pilasitte autobotin setin ja ajoitte mut kotiin mahtavilla läpillänne: "te vitun äpärät tääl rosiksessss vittuu kädet ilmaan..."

---


voi luoja :D ton ONNEKSI oon missannu.

plz (vetoomus), älkää sotkeko suomiräbäystä tähän musaan, jooko? just don't do it



Ihan samaa mieltä. Elkää pilatko tätä hommaa. Pitää tietää mikä toimii ja mikä ei. Tietenkin kokemus on subjektiivinen, joku tykkää toinen ei, mut en mä todellakaan pitäny. Hyvähän se on, jos on MC ja heittää settiä, mutta laadunkin pitäisi jotenkin vastata artistia. Ei nää jannut mikään Nine Lives the Cat oo.