Dj Viteli

33 posts, 2 pages, 19,724 views

pirpeli

Posts: 5,533

#21 • • pirpeli

Individual, 23.1.2008 09:36:
Ei ollut tällaista muka-hauskaa huumoria 5 sivuu ja muuta paskaa.



No joo, kyllä tossa mun ois pitänyt suoraan sanoa myös se, että kaikki, jotka jatkaa sitte sitä typeryyttä, on kanssa vähä heikoilla hangilla...Vois vaan jättää huomioimatta ne alotukset. Toisaalta varmaan aika monelle on tullut täälläkin sellanen "maine", että niiltä ikäänkuin vaaditaan jotain muka-hauskaa sanailua ja vastailua..Tiettyyn rajaan saakka se on jopa ihan hauskaa välillä, mutta tässä viime aikoina ei.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Juhgu

Posts: 7,921

#22 • • Juhgu Virnistelijä
Äänestin!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

cHRISSe

Posts: 463

#23 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT
Tai sitten lähinnä **tuttaa lukea topikkeja mistä ei saa hevon ***tuakaan selvää. Pieni skarppaus ulosannissa tekis monille poikaa.

--
ô_ô

¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#27 • • Equalizer Guest
voihan äly taas mis oot
Individual

Posts: 10,942

#31 • • Individual HYPNO!

Replying to Dj Viteli:

sts, 28.7.2009 10:36:
---
Individual, 27.7.2009 22:01:
-clips-

---


Olipas heikko, jopa sulta.


Joo-o, on se vittu kumma ku meiksi kommentoi tätä täällä vallitsevaa perseilyä, niin yks ja sama henkilö kaivaa mun kommentit vaikka puolen vuoden takaa ja alkaa heittämään jotain jeesustelu-maailmanparannusläppää. Sit ku siihen pistetään jotain takaisin, niin johan ollaan taas isketty vyön alle. Mut ehkä Noreville säästää harmaita hiuksia tässäkin. Suosittelen sulle samaa.
Jahas

Posts: 1,435

#33 • • Jahas

Replying to Dj Viteli:

Individual, 28.7.2009 10:41:
---
sts, 28.7.2009 10:36:
---
Individual, 27.7.2009 22:01:
-clips-

---


Olipas heikko, jopa sulta.

---

Joo-o, on se vittu kumma ku meiksi kommentoi tätä täällä vallitsevaa perseilyä, niin yks ja sama henkilö kaivaa mun kommentit vaikka puolen vuoden takaa ja alkaa heittämään jotain jeesustelu-maailmanparannusläppää. Sit ku siihen pistetään jotain takaisin, niin johan ollaan taas isketty vyön alle.



Jep, mut älä ota liian vakavasti :) Ei kai kukaan tosissaan tollasia jaksa urpoilla.