MADWAVE // FILTERHEADZ ( BEL ) // 22.03.2008 // Klubi, Tampere

40 posts, 2 pages, 6,175 views

shkuroff

Posts: 583

#21 • • Edited shkuroff This is Spartaaaaaaaaaa!
Timetable :

21:00 - 22:00 - Meke
22:00 - 23:30 - Nemes
23:30 - 01:30 - Filterheadz
01:30 - 02:30 - Anton Sonin
02:30 - 03:30 - Sergei Shkuroff

--
Support your local madness dealer!

kemuttaja

Posts: 385

#22 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Joojoo!!Tänne näin *tanssittel*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

Jahas

Posts: 1,435

#23 • • Jahas
Tänne juu.
Pare ois Filterheadzin soittaa niitä klasari-helmei *ankka*
turquoise

Posts: 732

#24 • • turquoise e-ra2co
Ah, onneksi nämä on Klubilla! *jiihaa*
En tiedä mikä siinä on, mutta jou jou -talolla en kauheesti viihdy.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

André

Posts: 457

#25 • • André Madwave, Force

André(cosmo), 18.3.2008 18:58:

Mutta tänne siis, jos en saa työvuoroa vaihdettua niin sit vasta siinä puoli kahdeltatoista mut silti...



Eli nyt varmistui aamuvuoroksi, eli paikalla ollaan...
Lippe

Posts: 438

#27 • • Lippe
EN OLE TULOSSA EIKÄ HARMITA. *hellokitty*
shkuroff

Posts: 583

#30 • • shkuroff This is Spartaaaaaaaaaa!
Timetable update // Filterheadz set extended to 2 hours.


21:00 - 22:00 - Meke
22:00 - 23:30 - Nemes
23:30 - 01:30 - Filterheadz
01:30 - 02:30 - Anton Sonin
02:30 - 03:30 - Sergei Shkuroff

--
Support your local madness dealer!

André

Posts: 457

#32 • • André Madwave, Force
Saavuimme paikalle klo 22, melko hiljaista oli vielä silloin. Samoin musiikki oli melko hiljaisella, mikä ei tosin haitannut. Musiikin äänen voimakkuuden taso nousi mukavasti settien kehittyessä ja ihmisten mennessä tanssiin, joka toimi. Itse setit:

Nemes ei ihan sytyttänyt alussa, mutta setin kehittyessä pääsin jo melko hyvin itsekin vauhtiin.

Filterheadz: mitä tähän nyt sanoisi? Toimi! Aluksi ihmetytti pitkät nostot, mutta jo 10min jälkeen tamppasin kuin viimeistä päivää ja sama jatkui koko setin ajan. Todella positiivinen yllätys. En tiedä mikä siinä setissä kiehtoi, mutta kyllä se vaan toimi.

Anton Sonin setti taas ei sitten ollut yhtään omaan makuun menevä. Pari hyvää biisiä, mutta siihen se sitten jäi. Olisi saanut olla hiukan rankempaa musiikkia ton Filterheadzin jälkeen.

Sergei Shkuroff teki taas saman kuin aiemmin, eikä jättänyt ainakaan minua kylmäksi. Loistavat biisi valinnat ja loistava tempo koko ajan.

Parker: kyllä se mies vaan osaa hommansa, mitään valittamista ei ole. Pelkkää hymyä vaan...

Kääliöitä tuntui olevan taas hiukan liikkeellä, itseä eivät juuri haitanneet kun antoivat tanssia rauhassa. Pieniä "tasapaino" ongelmia tuntui olevan seteissä joidenkin osalta, mutta kokonaisuutena onnistuneet bileet. Kaikin puolin jäi erittäin hyvä fiilis ja kiitos siitä jälleen kaveri porukalle.

Ravec > Jone
Avangion > Teemu
Fafy > Riikka
Pax > Mikko
Heidi
Tällä porukalla toivottavasti jatkossakin. *plur* *jiihaa*

Kiitokset vielä järjestäjille ja muille kanssa bilettäjille.
ravec

Posts: 1,102

#33 • • ravec
Kiitos Sergei.
9+

Se on sitten wappuna next setit.



Nyt en tavanomaiseen tapaa speksaa vaan totean, että kaikki oli paikallaan.
Äänentoisto, valot, zhavukone, ilmastointi, ei tupakointia sisällä, juomien hintataso,
täysmarjamehujen naismyyjät ;)

Kiitos André, Pax, Avangion, Fafy, Sanye och Waasan mies och min systerna Haidi.

Ai niin ja PARKER... ihku plur ...eheheh
tigerrr

Posts: 6

#34 • • tigerrr
Vielä ei oo kertaakaan tarvinnu pettyä madwaveihin ja taas kerran oli mahtavat bileet. Aika vähän oli porukkaa liikenteessä mutta olipahan ainakin tilaa tanssia*jiihaa*
Miltzu

Posts: 188

#35 • • Miltzu
Oli kyllä hyvät bileet! Väkeä oli harmillisen vähän mutta toisaalta oli kyllä tilaa tanssia. Filterheadz aloitti niin järjettömällä volyymilla että minä en ollut ainoa joka piti sormia korvilla. Mutta kyllä se sitten taas siitä :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Emma

Posts: 54

#36 • • Emma
en kyllä muista koska oisin viimeks ollut noin paskoissa bileissä.oli kyl tosi pettymys! toivotaan et ens madwawet on jo sen arvoiset et kannattaaa maksaa 10e sisälle.
domi

Posts: 7,069

#37 • • domi Työn sankari.

Emma, 26.3.2008 20:05:
en kyllä muista koska oisin viimeks ollut noin paskoissa bileissä.oli kyl tosi pettymys! toivotaan et ens madwawet on jo sen arvoiset et kannattaaa maksaa 10e sisälle.


Kannattaisi perustella, miksi bileet eivät olleet kympin arvoiset. Itse olen täysin eri mieltä, vaikka ajoittain pääesiintyjän soundi oli enemmän tai vähemmän outoa.
Emma

Posts: 54

#38 • • Emma

domi, 26.3.2008 20:49:
---
Emma, 26.3.2008 20:05:
en kyllä muista koska oisin viimeks ollut noin paskoissa bileissä.oli kyl tosi pettymys! toivotaan et ens madwawet on jo sen arvoiset et kannattaaa maksaa 10e sisälle.

---

Kannattaisi perustella, miksi bileet eivät olleet kympin arvoiset. Itse olen täysin eri mieltä, vaikka ajoittain pääesiintyjän soundi oli enemmän tai vähemmän outoa.



eiköhän se musiikki yleensä ratkaise!loppua kohti se varmaan paranikin mut eipä siellä niin kauaa viihtynyt.
UzU

Posts: 2,361

#39 • • UzU [33100]

Emma, 30.3.2008 15:41:
---
domi, 26.3.2008 20:49:
---
Emma, 26.3.2008 20:05:
en kyllä muista koska oisin viimeks ollut noin paskoissa bileissä.oli kyl tosi pettymys! toivotaan et ens madwawet on jo sen arvoiset et kannattaaa maksaa 10e sisälle.

---

Kannattaisi perustella, miksi bileet eivät olleet kympin arvoiset. Itse olen täysin eri mieltä, vaikka ajoittain pääesiintyjän soundi oli enemmän tai vähemmän outoa.

---
eiköhän se musiikki yleensä ratkaise!loppua kohti se varmaan paranikin mut eipä siellä niin kauaa viihtynyt.



Vai oliskohan tassa sittenkin vain kaynyt niin etta sa olit vaaris bileis?
Chadonna

Posts: 152

#40 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
Nojaa. VÄlistä ei ollu niin hyvää soundia, mutta kivaa kuunneltavaa. Kyllä tuota tanssikin mielellään. Alko olemaan vaan loppuajasta liian perseet.. mut sen se teettää :P

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!