Underground Clinic & Cube presents Aril Brikha (SE) @ Rose Garden 28.3.2008

45 posts, 3 pages, 8,544 views

uniqe

Posts: 397

#41 • • Edited uniqe suski
KYLLÄ*sydän*
TÄYDELLISTÄ!
kiitos ja kumarrus että aril brikha raahattiin suomeen! Oli myös oikein mukavaa että koko henkilkunta oli pukeutunu valkotakkeihin ;)
katrihana

Posts: 127

#42 • • Edited katrihana
No niin... *sars*

Tähän alkuun mainittakoon että olin aika hyvässä jurbelossa mutta ihan tosissaan, en muista milloin musiikki olis vienyt mukanaan niinkuin perjantaina pääsi käymään!!
Ei ole yleensäkkään tapana nurkassa lymyillä vaan tällä kertaa olin oikeasti liekeissä!! Jälkikäteen mietin että muistinkohan edes tanssia kun fiilistelin niin kovin tuuletettua paikkaani loistavan dj:n edessä (ja stetoskooppia kaulassani, kiitti vielä kun sain sitä mukanani roikottaa, me taaperot tullaan iloisiksi juuri tuollaisista pienistä punaisista asioista!:).

Sekin hetki oli aivan huippu ku musat loppu (nyt kukaan ei enää usko että kuulin edes musiikkia *känni*) kun sain käydä mittailemassa kanssatanssiain sykkeitä! Ja tsorppa jos joku häiriinty siitä että tulin liikaa iholle! *blush*

Kiitos herrat ja ketkä ties Clinicin takana kun saitte tuollaisen helmen tänne kevätmieltä sytyttämään. Tästä on hyvä aloittaa humpaton huhtikuu, hymyillen.

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

Dirt

Posts: 105

#43 • • Dirt Chiken hunting
palatakseni aiheeseen niin erittäin hyvää soundia tuli myös enne Brikhan settiä, joten biisilistaa tai settiä jakoon vain mahdollista, k-tos.
arash

Posts: 5

#44 • • arash

Dirt, 4.4.2008 01:09:
palatakseni aiheeseen niin erittäin hyvää soundia tuli myös enne Brikhan settiä, joten biisilistaa tai settiä jakoon vain mahdollista, k-tos.





Yo,

kiitos palautteesta...tässä muutamia:

Solomun-Ghostdog (org. mix)
Radio Slave-Bell Clap Dance (org. mix)
Mountain People-Mountain 005.2 (org. mix)
Milton Jackson-Ghost in my machine (org. mix)


Lisää 30.4. vappuna kun lämmitellään REDSHAPE:)