24

40 posts, 2 pages, 8,816 views

Jinx

Posts: 2,615

#21 • • Jinx Superfeminine
Kyllähän tämä sarja on varsin addiktoiva *hih* Alusta asti oon seurannu.

--
Pyllykkä

Miinapiina

Posts: 3,494

#22 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ekan (maratoonina jouluna 2003) ja tokan kauden katoin, muut on jäänyt kattomatta.
eilen sit katoin ne kaks jaksoo, ja kait se on alettava taas seuraa, ehkä.
en oo koukus.
(miks se bauer oli siel kinkkivankilas?)

--
pinkki on pop!!!

jusqu

Posts: 762

#23 • • jusqu pilipalipilotti

Miinapiina, 7.1.2008 12:04:
ekan (maratoonina jouluna 2003) ja tokan kauden katoin, muut on jäänyt kattomatta.
eilen sit katoin ne kaks jaksoo, ja kait se on alettava taas seuraa, ehkä.
en oo koukus.
(miks se bauer oli siel kinkkivankilas?)



Koska.. *rumpujenpäristel ja spoilerwarning viidennestä kaudesta*

Edellisellä kaudella (Vai oliko edellinen?) Jack ystävineen tunkeutui Kiinan suurlähetystöön, josta he kidnappasivat jonkun tärkeän henkilön. Operaatio meni vähän överiks, ja kiinalaiset sai selville, että Jack oli ko. iskun takana (CTU muistaakseni pesi kätensä asiasta, joten Jack teki kaiken "omissa nimissään") 5. kauden päätösjaksossa kiinalaiset sitten kostivat ja muiluttivat Bauerin Kiinaan lusimaan.

Vähän ehkä menny maku ko. sarjasta. Meni vähän naurettavaks eilen, kun Bauer pakeni terroristeiltä puremalla kaverilta kurkun auki :) Pitäähän tuo silti katsoa!

--
*pupu**piis*

C-Hill

Posts: 1,141

#24 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

Miinapiina, 7.1.2008 12:04:
(miks se bauer oli siel kinkkivankilas?)


SPOILER ALERT
Se stormas niiden lähetystöön ja nappasi sieltä pahiksen jota lähetystö suojeli. Taisipa ampua jonkun korkea-arvoisen kiinalaisenkin siinä sivussa. Onnelliseksi lopuksi Bauer kaapattiin ja kausi päättyi kuvaan rahtilaivasta, kun Jackkia kuskattiin kauko-itään.
Miinapiina

Posts: 3,494

#25 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
jaahas, vai sellaista *hymy*
kiitän infosta *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

antOn°

Posts: 1,094

#26 • • antOn° 02200

C-Hill, 7.1.2008 12:16:
SPOILER ALERT
Se stormas niiden lähetystöön ja nappasi sieltä pahiksen jota lähetystö suojeli. Taisipa ampua jonkun korkea-arvoisen kiinalaisenkin siinä sivussa. Onnelliseksi lopuksi Bauer kaapattiin ja kausi päättyi kuvaan rahtilaivasta, kun Jackkia kuskattiin kauko-itään.



Ei vaan ne lähetystön vartiat ampuivat yhden omista virkamiehistään siinä hässäkässä. Jack sai sit tietty syyt niskoilleen 'luvattoman operaation' vastuuhenkilönä..
Syce

Posts: 1,649

#27 • • Syce
Loistava sarja*joo* neljä sarjaa mitkä menee ylitse muiden simpsonit,pako,24 ja house *piis* muut on täyttä shittiä*joo*
Neko

Posts: 943

#28 • • Neko No äläpä kerro enempää
Vieläkö tämä jatkuu, tuleeko viikko täyteen ennen kuin loppuu?
Mikcore

Posts: 914

#29 • • Mikcore Eternity has passed
En edes muista milloin olisin innostunut
jostain tv-sarjasta yhtä paljon :)

Ensimmäistä tuotantokautta en ole nähnyt, kaikki muut kyl.
Nykyinen 6. tuotankokausi vaikuttaa hyvältä.

*ensi sunnuntaita odotellen*

*iloinen*
Avatar
#30 • • jesus Guest
6. kausi on jo aika bauerkomediaa. Jack tulee, Jack ottaa, Jack tappaa *nauru*
Mikcore

Posts: 914

#31 • • Mikcore Eternity has passed
Aina noi jää niin jännään kohtaan, ettei saa
taaskaan viikkoon nukuttua :D
Lost-Soul

Posts: 3,107

#32 • • Lost-Soul los pallos
Ha taas esiteltiin joku henkilö, joka on ollu jossain edeltävässä kaudessa ja tehnyt jotain. Vielä ku muistais mitä se teki yms. ni olis hyvä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

fosa

Posts: 382

#33 • • Edited fosa

Lost-Soul, 2.3.2008 22:50:
Ha taas esiteltiin joku henkilö, joka on ollu jossain edeltävässä kaudessa ja tehnyt jotain. Vielä ku muistais mitä se teki yms. ni olis hyvä.



meni vähä ohi mut eikös se lopun tyyppi, jolle jaska soitti, ollu edellisessä pääpiruna..*ding*

edit. nimi sama ku aiempana olleella presidentillä mut näyttelijä ollu ehkä piruna

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

plink

Posts: 1,405

#34 • • plink team paska
vahingossa tuli alettua katteleen ja on kyl ihan ok:lta vaikuttanut tää tuotantokausi. ykkösen ja kakkosen kattelin aikanaan ja etenkin ekasta tykkäsin paljon. kolmosta rupesin kattomaan, mut se oli niin paska, että jäi kesken, ja sen myötä seuraavatkin kaudet nyt siis tähän kutoseen(?) asti.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Snaggo

Posts: 1,147

#35 • • Snaggo ;__;
uittu tääl oli tämmönenkin topik?
Mähän oon ihan koukus tähän sarjaan tästä tuotantokaudesta lähtien. Pirun hulluks toi koko storyline menny jo, mahtavaa<3

--
bojoing.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#36 • • Edited Lost-Soul los pallos

fosa, 2.3.2008 23:00:
---
Lost-Soul, 2.3.2008 22:50:
Ha taas esiteltiin joku henkilö, joka on ollu jossain edeltävässä kaudessa ja tehnyt jotain. Vielä ku muistais mitä se teki yms. ni olis hyvä.

---


meni vähä ohi mut eikös se lopun tyyppi, jolle jaska soitti, ollu edellisessä pääpiruna..*ding*

edit. nimi sama ku aiempana olleella presidentillä mut näyttelijä ollu ehkä piruna


Joo siis se jolla jaska soitti oli pressana. Mut sitä en muista oliko se pahis ja jos oli, niin mitäs se yritti tehdä. No ehkä seuraavassa jaksossa taas toi alkaa selvitä.

edit: nyt ku tässä tuotantokaudessa herätellään noita edeltäviä pahiksia henkiin, ni koskakohan Nina tulee takas. Sehän sentään oli parissakin eri tuotantokaudessa joko pääpahis tai pahis.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Juge

Posts: 257

#37 • • Juge
Itekin tullu seurattua kyseistä sarjaa ihan ekasta tuotantokaudesta lähtien ja koukkuun olen kyllä jäänyt. :) Kyllä tää kuudeskin kausi vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Muutama kausi ollu ehkä hiukan saman toistoa mutta eipä se nyt ole suuresti itseäni ainakaan haitannut. Jaska rules! *hih*
FS

Posts: 414

#38 • • FS

Snaggo, 2.3.2008 23:01:
uittu tääl oli tämmönenkin topik?
Mähän oon ihan koukus tähän sarjaan tästä tuotantokaudesta lähtien. Pirun hulluks toi koko storyline menny jo, mahtavaa<3


Huomaa, ku joutuu lähtee kilometrien päähän et pääsis näkee yhen jakson *reps*

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

plink

Posts: 1,405

#39 • • plink team paska
kyllähän se tekijätiimi onnistui ryssimään tämänkin kauden. meno oli melko jännää ydinpommijahdin aikaan, mutta piirilevyn tullessa mukaan mulle tuli väkisin pitkittämisen fiilis. subilta tulleet viimeiset muutamat jaksot ovat olleet aivan käsittämätöntä paskaa ja tais mun osalta loppua sarjan katsominen juuri äsken päättyneeseen jaksoon.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#40 • • Lost-Soul los pallos

plink, 1.6.2008 22:02:
kyllähän se tekijätiimi onnistui ryssimään tämänkin kauden. meno oli melko jännää ydinpommijahdin aikaan, mutta piirilevyn tullessa mukaan mulle tuli väkisin pitkittämisen fiilis. subilta tulleet viimeiset muutamat jaksot ovat olleet aivan käsittämätöntä paskaa ja tais mun osalta loppua sarjan katsominen juuri äsken päättyneeseen jaksoon.


No ehkä se seuraava jakso kannattaa katsoa, koska se vaan sattuu olemaan sit vika jakso koko kaudesta. Olen kyllä kanssasi samaa mieltä siinä, että ton piiri mukaan tuleminen oli todella huono veto tekijätiimiltä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis