40 posts, 2 pages, 9,057 views
Miinapiina, 7.1.2008 12:04:
ekan (maratoonina jouluna 2003) ja tokan kauden katoin, muut on jäänyt kattomatta.
eilen sit katoin ne kaks jaksoo, ja kait se on alettava taas seuraa, ehkä.
en oo koukus.
(miks se bauer oli siel kinkkivankilas?)
Miinapiina, 7.1.2008 12:04:
(miks se bauer oli siel kinkkivankilas?)
C-Hill, 7.1.2008 12:16:
SPOILER ALERT
Se stormas niiden lähetystöön ja nappasi sieltä pahiksen jota lähetystö suojeli. Taisipa ampua jonkun korkea-arvoisen kiinalaisenkin siinä sivussa. Onnelliseksi lopuksi Bauer kaapattiin ja kausi päättyi kuvaan rahtilaivasta, kun Jackkia kuskattiin kauko-itään.
Lost-Soul, 2.3.2008 22:50:
Ha taas esiteltiin joku henkilö, joka on ollu jossain edeltävässä kaudessa ja tehnyt jotain. Vielä ku muistais mitä se teki yms. ni olis hyvä.
fosa, 2.3.2008 23:00:
---
Lost-Soul, 2.3.2008 22:50:
Ha taas esiteltiin joku henkilö, joka on ollu jossain edeltävässä kaudessa ja tehnyt jotain. Vielä ku muistais mitä se teki yms. ni olis hyvä.
---
meni vähä ohi mut eikös se lopun tyyppi, jolle jaska soitti, ollu edellisessä pääpiruna..
edit. nimi sama ku aiempana olleella presidentillä mut näyttelijä ollu ehkä piruna
Snaggo, 2.3.2008 23:01:
uittu tääl oli tämmönenkin topik?
Mähän oon ihan koukus tähän sarjaan tästä tuotantokaudesta lähtien. Pirun hulluks toi koko storyline menny jo, mahtavaa<3
plink, 1.6.2008 22:02:
kyllähän se tekijätiimi onnistui ryssimään tämänkin kauden. meno oli melko jännää ydinpommijahdin aikaan, mutta piirilevyn tullessa mukaan mulle tuli väkisin pitkittämisen fiilis. subilta tulleet viimeiset muutamat jaksot ovat olleet aivan käsittämätöntä paskaa ja tais mun osalta loppua sarjan katsominen juuri äsken päättyneeseen jaksoon.