Annetaan Jääkaappi/pakastin

8 posts, 1 page, 4,156 views

Syce

Posts: 1,649

#1 • • Edited Syce
Toimiva Upo ... Kaupunki kustansi uuden jääkaapin asuntooni (kaupungin kämppä) ja nyt olis tarve päästä vanhasta eroon. korkeutta 136cm ja leveyttä 55cm. Pakastin on erillinen. Kaapin voipi noutaa itäkeskusksesta.
Syce

Posts: 1,649

#2 • • Syce
nosto
Leppäkerttu

Posts: 225

#3 • • Leppäkerttu
eks ois helpompi soittaa Kierrätyskeskukseen kun venaa puol vuotta et ketään kiinnostais?
tomii

Posts: 3,594

#4 • • tomii kallion herttua

Leppäkerttu, 25.6.2008 23:37:
eks ois helpompi soittaa Kierrätyskeskukseen kun venaa puol vuotta et ketään kiinnostais?



Noi ei muuten nykyään enää ota läheskään kaikkea vastaan, nimimerkillä "tulivat katsomaan hyvässä kunnossa olevia sohvia ja sanoivat, että liian huonossa kunnossa, ei oteta". Mut joo muuten oon kyl samaa mieltä, et jos ei puoleen vuoteen oo menny, niin tuskin täältä kukaan sitä haluaakaan :)

--
reivaan kunnes kuolen

Syce

Posts: 1,649

#5 • • Syce

Leppäkerttu, 25.6.2008 23:37:
eks ois helpompi soittaa Kierrätyskeskukseen kun venaa puol vuotta et ketään kiinnostais?



Tuleeko ne hakee pois? ei toi mun tiellä milläänlailla ole. Eikä ole mielenkiintoa lähteä itse roudaa
Syce

Posts: 1,649

#6 • • Syce

tomii, 25.6.2008 23:44:
---
Leppäkerttu, 25.6.2008 23:37:
eks ois helpompi soittaa Kierrätyskeskukseen kun venaa puol vuotta et ketään kiinnostais?

---


Noi ei muuten nykyään enää ota läheskään kaikkea vastaan, nimimerkillä "tulivat katsomaan hyvässä kunnossa olevia sohvia ja sanoivat, että liian huonossa kunnossa, ei oteta". Mut joo muuten oon kyl samaa mieltä, et jos ei puoleen vuoteen oo menny, niin tuskin täältä kukaan sitä haluaakaan :)



No toi tosiaan on hyvässä kunnossa. Ei kovin vanhakaan. Mut tämä on nyt viimeinen kysely ja sen jälkee se lähtee vaikka omatoimisesti
tomii

Posts: 3,594

#7 • • Edited tomii kallion herttua

Syce, 25.6.2008 23:45:
---

Tuleeko ne hakee pois? ei toi mun tiellä milläänlailla ole. Eikä ole mielenkiintoa lähteä itse roudaa



Tulee, jos se vaan kelpaa niille. Meidän sohvia ne tuli ainakin pakulla katsomaan, mut kriteerit yllätti aika 100-0, että mikä niille kelpaa ja mikä ei. Mut jos toi sun laite, joka on vähän erilainen kulutustavara kuin sohva, on vaan kunnossa (myös pintapuolisesti), niin ottavat se mukaansa ilman mitään kuluja.

"Miten voin tilata ilmaisen noutopalvelun?

Noutopalvelun voi tilata sivuiltamme löytyvällä tavaran noutolomakkeella. Linkki lomakkeeseen löytyy alla. Voit myös soittaa lähimpään kauppaamme ja tilata noudon puhelimitse arkisin kello 10-16 ja lauantaisin 10-15 välisenä aikana. Ennen kuin tilaat noudon tutustuthan vastaanotto-ohjeisiin.

Lisätietoja: http://www.kierratyskeskus.fi/noutolomake.php "

--
reivaan kunnes kuolen

Syce

Posts: 1,649

#8 • • Syce
jooh.. sinne tungen jos ei kelpaa kellekkään. Pesukoneeni jo roudasin sörnäistenrantatien kupeessa olevaan kierratyskeskukseen. Oma vaivansa aina hommaila pakuja tms. mut joh-->