Oden - Troublemaker

10 posts, 1 page, 1,547 views

Oden

Posts: 111

#1 • • Oden
exokansi.jpg


psy

tracklist:
1. Super Freak All Stars - Pasta in the forest
2. Hutti Heita - Sailing in the sky
3. Nexus Crawler - Sadako
4. Nommos - Mental ritual
5. Penta - Piscotech
6. Penta - Foggy
7 Penta - Time jump
8. Kindzadza - Proto constructor
9. Nordwindia - Raggsokk

lisätiedot - kuuntele
Lionel Tiger

Posts: 719

#2 • • Edited Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]
Kuunnellaas.. Edit: You have got yourself into a serious trouble*hih*
harhainen

Posts: 243

#3 • • harhainen yodlaiuuuuuu
psyke uppoo aina.. mut en tajuu mikä siin on et enemmän mä nautin siitä, jos sen nopeuttaa skidisti... siis lähes joka hiton biisi ja setti... aina nopeempi kuulostaa kovemmalt... tietysti klassikoita lukuunottamatta... mut tää oli kova setti tosiaan... psykeeeeee lisää psykeee... kai sitä pitää lähtee elixiriaan kylään, ku tääl alkaa olee taas nii paljo tota plip plop minimal elektroo, mikä vittu vois vetää mun puolest händyynsä! *nauru* ((((*tähti**tähti**tähti* ½))))
*piis*
Oden

Posts: 111

#4 • • Edited Oden
Tyyppaappa Cosmoo 160-180bpm. Siin tulee aika kiire...
Tossa miksaukses on semmonen 146-150 bpm. Perus tattimeno. : )
*PEACE* ja kiitti kommentista...
Rivakka

Posts: 593

#5 • • Rivakka T2xikerien
Pakko korjata: THE NOMMOS
*hymy*
Muuten kyl näyttää iha kivalt.. Harmi vaa, ku ei oo vähään aika pystyny kuuntele mistään musaa, ku kaikki toosat vähä mäshänä.. Mut joku päivä sit..
Oden

Posts: 111

#6 • • Oden

Rivakka, 17.12.2007 21:24:
Pakko korjata: THE NOMMOS
*hymy*
Muuten kyl näyttää iha kivalt.. Harmi vaa, ku ei oo vähään aika pystyny kuuntele mistään musaa, ku kaikki toosat vähä mäshänä.. Mut joku päivä sit..


oops... nonni homma hoidettu... oi äkkii hoitaan jostain uudet poppikoneet niin pääset joulutunnelmiin.
: )
Rivakka

Posts: 593

#7 • • Edited Rivakka T2xikerien

harhainen, 16.12.2007 21:01:
psyke uppoo aina.. mut en tajuu mikä siin on et enemmän mä nautin siitä, jos sen nopeuttaa skidisti... siis lähes joka hiton biisi ja setti... aina nopeempi kuulostaa kovemmalt... tietysti klassikoita lukuunottamatta... mut tää oli kova setti tosiaan... psykeeeeee lisää psykeee... kai sitä pitää lähtee elixiriaan kylään, ku tääl alkaa olee taas nii paljo tota plip plop minimal elektroo, mikä vittu vois vetää mun puolest händyynsä! *nauru* ((((*tähti**tähti**tähti* ½))))
*piis*


Ja sit kannattaa tutustuu ehdottomasti Psykovskyn (jos, et jo oo), joka on mun mielest laadukkaimpiin kuuluva"nopeemman darkin" tuottaja.. Et Cosmol ja Psykovskyllä + paril muul o yhteinen lafka (Osom Music)... Tai jotai...
harhainen

Posts: 243

#8 • • harhainen yodlaiuuuuuu
thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx *ökkö*
Jinx

Posts: 2,615

#9 • • Jinx Superfeminine
Aikas herkku on! *joo* *hih*

--
Pyllykkä