[PILLUSIONS NYE 2008] @ STUDIO 51

51 posts, 3 pages, 12,347 views

ezzy

#41 • • ezzy Droid-pappa

JsL, 1.1.2008 15:27:
---
ezzy, 1.1.2008 12:50:
---
tumpsi, 1.1.2008 12:35:
ai ne ei soittanu pianoo, pfft.

---

Biisiä ei kuulemma ole enää missään tallessa ni ei voi soittaa, jokseenkin outoakin kyl :D Olis vissiin kannattanu ostaa se samperin mixtape hypestä 99 UV:na *grr*

---

SIIS MITÄ VITTUA EIKÖ NE VEDÄ LIVENÄ!?*täh*

Kyllä ne veti. Niillä ei siis ole biisiä missään soitettavassa muodossa tallessa tms (ei sikseen, että se nyt maailman monimutkaisin biisikään olis) :P
Mikcore

#42 • • Mikcore Eternity has passed
Hyvä bileet oli.

William Orbit- Adaggio 4 strings ja
Skynet Uk- Open the Floodgates oli illan parhaimmat biisit :))

Vähän enemmän olis saanu olla porukkaa...
Mimmit oli kyl nättejä <3

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!!

*iloinen*
Mikki

#43 • • Mikki
Olipas kiva nähdä Perwertti taas livenä.
Toimii edelleen *joo*

--
Names are for friends, so I dont need one.

kemuttaja

#44 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Aluks vaikutti aika nihkeeltä ku ei ollu oikeen ketään mestoilla:( mut onneks 12 jälkeen alko tulee porukkaa ja fiilis koheni:) loppuilta meniki sit kavereitten kans jammailemas*tanssittel**iloinen*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

kemuttaja

#45 • • Edited kemuttaja Team Kemuttajat
Olisko muuten mahdollista saada Maniac:in soittolista?*kuolaa*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

monoxide

#46 • • monoxide Lipton Cocton
Toimivat bileet oli kyllä, harmittaa vaan kun tuli TAAS jälleen kerran missattua perwert kun etkoilut vähän venähti pitemmän puoleiseksi mutta onneksi U&K paikkasi tilanteen rautaisella otteella ja groovella soundilla. Ja open the floodgates 99 räjäyttikin pakin sitten lopullisesti. porukkaa oli ehkä hintsusti vähän liikenteessä mutta meikää se ei ainakaan haitannut millään tapaa, olipahan ainakin tilaa tanssia ja pyöriä muutenkin.

Kaikein kaikkiaan hyvää kakkaa.

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

senimi-semini

#47 • • senimi-semini Ellan toinen täydellinen puolisko

10-, 1.1.2008 12:28:
täytyy kyl sanoo että ei sytyttäny ihan kauheesti nää kemut.. perwert rokkas. muuten olikin aika kesy meininki. ja sit vielä joku ihana ihminen oli löytäny mun narikkalipun ja noutanu mun takin ja hupparin. vittu jeejee.

eli jos tämä ihminen lukee tätä niin olisin erittäin kiitollinen jos palauttaisit tavarani lähimpään löytötavara toimistoon. pliis! pelasta mun päivä.*nyyh*

kappas, tota on harrastettu enemmänki..*hmph* ite hukkasin laukun ja toivoin et sen löytäjä olis vaan tyhjentänyt mun lompakon ja vieny kännykän ja that's it mut ei, vei mun laukun mis oli kaikki mun henkkarit, passi jossa kaksois kansallisuus, kotiavaimet, dösätsetti, mp3 soitin ja vajaa 200e rahaa *nyyh* ja kaiken kukkuraks ku kävin kysyy 1h sulkemisen jälkeen et onko kamoist tietoa niin ne oli ottanut narikkalapun laukust ja hakenut mun aivan ihanan pitkän mokkatakin narikast jonka sisäl oli poolo, kaulahuivi ja hansakt....*grr* eli oli aika voittaja fiilis tepastella pois pelkkä toppi pääl himaan...
kuolo

#48 • • kuolo elo
kuulostaa et joku liiga ois käyny ritsaa jengin tavaroita sieltä, hyvää uutta vuotta vaan kaikille, tehkää ihmees rikosilmoitus ja tota öö jos se on joku baari niin siel vissiin on kaikki kävijät kameralla kuvattu

--
18 and life to go
and counting..

zorri

#49 • • zorri Do I have something to say?
Jeps tuli kans oltua tääl puolenyön jälkeen. Täytyy todeta että mielenkiintoisia persoonia n. ensimmäisen 5 min sisään baaritiskin läheisyydessä *igor*. Oli melko lähellä vuoden ensimmäine "nyrkkiä" tapahtuma *joo**ding**hymy*. Mut selvittiin *hymy*.
Musiikki toimi mielestäni todella maittavasti, ja tulihan siel lattial pyörittyäkin *joo**tanssittel*.
Porukkaa sellai suht sopivasti, ei liikaa eikä liian vähän.
minspa

#50 • • minspa
Joo bileet oli ja meni ihan suht hyvin pienii miinuksii lukuunottamatta, harmi ettei aamuille asti ehtiny*hmph*
plink

#51 • • plink team paska
jeah, oli loistava päätös vuodelle 2007. kerrankin oli sopiva määrä jenggiä ja bileissä mahtui oikeasti tanssimaankin, ilman että joutui kokoaika humaltuneen väkimassan jyräämäksi. perwert oli muuten loistava, mut ei tullu pienoo (luin syynkin siihen jo) eikä symphonicia:( muutkin soittajat veti hyvää perussoundia ja hyvässä kännissä jalka nousi illan aikana harvinaisen paljon.

alkuillasta mestoilla oli todella paljon pissiksiä, jotka tulivat kyselemään multa(?), miksei baarissa soi r'n'b. näytänköhän mä "king of cheese" -paidassa joltain r'n'b-mieheltä:P ja mä kun koitin olla kiksu. koitin parhaani mukaan ohjailla heitä onnelaan, mut kyl niitä näki sitte vielä pilkun tienoilla kiksuilemassa tanssilattialla:) jees, kokonaisuutena tosi hyvät bileet, kiitti paljon!

jatkoille en jaksanut, kun alkoi 5 vuorokauden mittainen pohjienotto viemään miehestä voiton. btw kävellessäni kotiin näin kuolleen ~20-vuotiaan naisen, jota poliisi koitti elvyttää. :/

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.