Cosmic City 24.11.2007 @ Helsinki

6 posts, 1 page, 2,232 views

samlainio

Posts: 1,264

#1 • • samlainio
Kyllä kannatti lähteä Redrumiin! Rich, Newhouse ja Jaska veti kyl aivan älyttömän hyvää housea! Pitkäst aikaa hyvää sielukasta menoa. Siinä sivussa oli mukava seurata sitä tanssija possea, ketkä oli tullu redrumiin näyttään, kuinka hienosti voi ihminen tanssilattialla liikkua. Ja yks niin söpö tyttö siinä porukassa, ett oksat pois! Minä kiitän illasta, näitä ehdottomasti lisää!!!
Jaques

Posts: 1,390

#2 • • Edited Jaques HUGC / So Nice!

samlainio, 25.11.2007 03:07:
Kyllä kannatti lähteä Redrumiin! Rich, Newhouse ja Jaska veti kyl aivan älyttömän hyvää housea! Pitkäst aikaa hyvää sielukasta menoa. Siinä sivussa oli mukava seurata sitä tanssija possea, ketkä oli tullu redrumiin näyttään, kuinka hienosti voi ihminen tanssilattialla liikkua. Ja yks niin söpö tyttö siinä porukassa, ett oksat pois! Minä kiitän illasta, näitä ehdottomasti lisää!!!



Minä komppaan Samia. Hyvää deepiä soundia höystettynä vähän menevimmillä ralleilla. Ja street tanssijat oli kyl hyvä plussa. Sami, Kati, Sumppi jne kiitooosss!!!

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Newhouse

Posts: 24

#3 • • Newhouse
Kiitti loistavalle yleisölle ja soittokollegoille. :) Oli todella kuuma ilta!

Tattis Lainio kommenteista, mutta heeei.... mikäs tollanen kotiinlähtöaika on? Tohon sun postaamisaikaan oli bileet kuumimmillaan ;-) ;-) ;-)
deffyjeff

Posts: 2

#4 • • deffyjeff
Aivan mieletön ilta! *rispekt*
samlainio

Posts: 1,264

#5 • • samlainio

Newhouse, 25.11.2007 15:05:
Kiitti loistavalle yleisölle ja soittokollegoille. :) Oli todella kuuma ilta!

Tattis Lainio kommenteista, mutta heeei.... mikäs tollanen kotiinlähtöaika on? Tohon sun postaamisaikaan oli bileet kuumimmillaan ;-) ;-) ;-)



Vanhalle tulee väsymys nykyisin niin nopeesti, ett oli pakko lähtee nukkumaan ;)