Teemu P - Alta Ego Radio (November 2007)

13 posts, 1 page, 1,896 views

Avatar
#1 • • tjp Guest
teknominimaltrance
tekno

tracklist:
Ada - Fizzmann [Areal]
Burger / Voigt - Bring Trance Back To Life [Kompakt]
Daso - Meine [Spectral Sound]
Pele - Childhood's End [Connaisseur Superieur]
Einmusik - Jittery Heritage [Italic]
Joris Voorn - This Is Our Fiction (dark science mix) [Green]
Joy Kitikonti - A [Footlovers Music]
Kollektiv Turmstrasse - Freiflug [Musik Gewinnt Freunde]
Compuphonic & Kolombo - Antimatter [Turbo]
Guy Gerber & Chaim - My Space [Supplement Facts]
Paul Kalkbrenner - Treibsand [BPitch Control]

lisätiedot - kuuntele
Karna

Posts: 155

#2 • • Karna
Lähes täydellinen poppisteknosetti. Näin melodinen ei ehkä kestä mulla kuuntelua ikuisesti, mutta monta kertaa kuitenkin.
Avatar
#3 • • tjp Guest
Kiitos kommentista.
Hyvä että toimii, vaikka ei ikuisesti.
jukkaboy

Posts: 96

#4 • • jukkaboy :--D
Jittery Heritage! Potkii! Melodinen ainakin täällä kestää kuuntelussa. Hieno miksaus kaikenkaikkiaan.
Forehard

Posts: 113

#5 • • Forehard
Leppoisasti lähti käyntiin kival tyhmäilyllä joka kyl eteni ihan meneväksi loppua kohden. Itse pidin tuosta keskivaiheesta ehkä eniten, tai ainakin nyt ;) Kuuntelin tän tos pyykkiä pestessä joten ehkä pitää kuunnella ihan vaan huvikseenkin joku päivä. ps. Melodioita ei voi olla koskaan liikaa. hyvät jatkot!

--
Tekno syntyy tekemällä, lapsi vahingossa.

reinoh

Posts: 818

#6 • • reinoh
Tuossa seiniä maalatessa tän kuuntelin ja kyllähä toi tela heilui ihan ok tämän tahtiin, mutta minulle liian melodista, ei pysty. Kait siel tekniikka ol kunnos anyways. teknomaku ei kohdannu.
introvert

Posts: 254

#7 • • introvert focussed inwards to the soul
No tässähän oli meleko meininki alusta loppuun. Reivimatskuu. Todella oiva selektio - niitä harvoja miksauksia täällä jonka jaksaa kuunnella alusta loppuun skippailematta. Jätkällä kyllä on hyvä maku biisiselektion suhteen aina mitä oon miksauksia tai livenä kuunnellu. Muutama biisi oli ennestään tuttuja mutta paljon myös uutta. Melodisuudesta ja rehellisyydestä biiseissä pointsit. Tässä on sitä oikeeta trancea. :] Tekniikka on myös ensiluokkaista. Hyvä!
Jinx

Posts: 2,615

#8 • • Jinx Superfeminine
Hyvin näin melodinen setti toimii erityisesti propsit Guy Gerber & Chaim - My Space biisistä *plur*

--
Pyllykkä

Avatar
#9 • • tjp Guest
Kiitokset kommenteista!
Kyllä niitä melodioitakin tosiaan pitää harrastaa.
Homegrove

Posts: 2,102

#10 • • Homegrove Further
Tiukkaa settii mut Teemu nyt on aina osannut.

--
Forward thinking house music

thomas

Posts: 5,618

#11 • • thomas
tää on kyl stä itteensä. ei tätä oikein voi luokitella mihinkään genreen kun on elementtejä housesta, teknosta, progesta ja trancesta - puhumattakaan vanhoista genreistä. todella hyvä sekoite ja tekniikka on lähes virheetöntä. hemmetin tiukkaa tavaraa - suosittelen lämpimästi !
Avatar
#13 • • tjp Guest
sitä justiinsa :)