NDJ SummerHouse

10 posts, 1 page, 2,528 views

[NDJ]

Posts: 39

#1 • • [NDJ] Tremble, SeutulanPolkkaJullet
Aurinkoisten kesäkelien kunniaksi heitin vaihteen vapaalle ja kokoilin setillisen kesätunnelmaista hiekkarantahaussia holashortsi/kaislahame -henkisille lantionpyörittäjille. Kerro ihmeessä nostattaisko tää setti sun jalkaa, vai jättikö kylmäksi?
house

tracklist:


lisätiedot - kuuntele
gr

Posts: 1,116

#2 • • Edited gr Hu-hu
Kerrankin joku jaksanut työstää mukavan lempeetä housuu tällekin forumille (joka osuu vielä silmiinkin) aika vanhaa matskua kun kerran biisejäkin tuli bongailtua aimo läjä *hymy*
osa oli kyllä aika raiskausremixejä vaan *uros*
ehkä parhaana jäi mieleen tuo rinneradion kuvala, jota ei ollut pitkään aikaan kuullutkaan, muutenkin kokonaisuutena oikein mukavaa settiä eniveis *piis*
[NDJ]

Posts: 39

#3 • • [NDJ] Tremble, SeutulanPolkkaJullet
Joo sitä mää mietinkin kun mun on pitäny työstää toi setti jo monta vuotta, mutta kun en cd-soittimia itse omista ja nyt kerrankin oli sellaset hetken lainassa, niin lähinnä omaks ilokseni sen soitin. Vituttaa tosiaan ne pari reisille mennyttä miksausta, en vaan jaksanu/ei ollu aikaa alottaa koko settiä kolmatta kertaa uudestaan kun piti palauttaa ko.laitteisto takas omistajalleen. Koitan hankkia cd:t itelle ja päivitän noi virheet pois niin tulee parempi mieli kaikille :)
blastic

Posts: 930

#4 • • blastic ballistic ballstick
Ohhoh. Polkkajätkä housen parissa :-o
... no mutta mikäs se parempaa!

Maistuvia raitoja oli kyllä alusta loppuun, eikä ne "paskat vaihdot" mitenkään kokonaisuutta häirinneet.
Tekninen puoli oli myös ihan ok, aika lyhyillä vaihdolla näköjään mentiin koko ajan suvantovaiheita vältellen. Ehkä pieni vaihtelu olisi kuitenkin tuonut pientä särmää ja vaihtelua settiin.

Kyllä tää kovasti kesältä haisi *joo*
villelope

Posts: 2,846

#5 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Skenaario: Julisteiden teippailua räntäsateessa.
Soundtrack: Summerhouse
Lopputulos: Tehokkaasti käytetty tunti ja hymy korviin saakka.

Tätä settiä kuunnellessa palautui mieleen kesäinen reissu Ibizalle, iltapäiväaurinko terassilla ja Blasticin hehkutukset siitä kuinka hyvää San Miguel oikein onkaan.

Nappiluureilla liikenteen seassa kuunneltuna en löytänyt mitään erikoisempia tekniikkavirheitä tuota erästä töks-töks-liuku-alas-vaihtoa lukuunottamatta. Flow oli läpi setin hyvää.

Olin yllättynyt setin laadusta, hyvää työtä.
Jinx

Posts: 2,615

#6 • • Jinx Superfeminine
Nostattaa tanssijalkaa! Tästä ei setti enää kesäisemmäksi muutu *plur*

--
Pyllykkä

jjkobsson

Posts: 959

#7 • • jjkobsson
Hyvää kesäistä saundia jota kuuntelis kyllä enemmänkin. Tuli kuunneltua harjoitustyötä tehdessä, mutta silti alkoi jalka vipattamaan. Tekniikka vaikutti ainakin ihan mukiin menevältä.

Äänenlaatu pääsi kyllä hieman häiritsemään: 128 kbs menee vielä just ja just, mutta kyllä tän nyt olisi voinut pistää purkkiin stereona.

--
||jjkobsson||

[NDJ]

Posts: 39

#8 • • [NDJ] Tremble, SeutulanPolkkaJullet
ahaa, hyvä kun sanoit. Mä luulen että se äänenlaatu osittain johtu niistä soittimista (denonit ajalta ennen sotia) ja pari biisiä oli poltetulta cd:ltä joten sekin varmaan on ottanut osansa tosta. Mut kiitos kommenteista ja kiva jos ootte tykänny :)
[NDJ]

Posts: 39

#10 • • [NDJ] Tremble, SeutulanPolkkaJullet
no mites toimi? :)