Wow. Hait pelkää delffiineitä!?

53 posts, 3 pages, 15,376 views

epicuros

Posts: 7,734

#41 • • epicuros

--
Valid criticism does you a favor.

epicuros

Posts: 7,734

#42 • • epicuros

Caro², 19.6.2008 10:38:
Imho aihe on ihan riittävä keskusteluun (niinkun on muutaman henkilön toimesta huomattu), mutta topikki on ehkä hieman.. miten sen nyt laittais.. tavallisuudesta poikkeava.



Tavallisuudesta? - Aivan. KKKlupparista poikkeava.

Tämähän on täydellistä "kamaa", mitä useimmilla viihdyttävillä forumeilla tulee vastaan :)

Lisää näitä ja näistä aiheutuvia järkeviä keskusteluja, sekä vähemmän sitä "im so serious about threads"-paskaa.

/WTB Draamaaa YAM YAM YAM!!! :)

--
Valid criticism does you a favor.

plink

Posts: 1,405

#43 • • plink team paska
mä käytin vartin aikaa tän topikin lukemiseen, mut itse aihe meni ohi ja tuli mieleen ainoastaan se, et miten noi nillittäjät pärjää oikeessa elämässä. jos jokaiseen sanaan ja lauserakenteeseen takerrutaan, ni on kyl varmaan oikein seuraelämän huippuihmisiä. sosiaalinen järki on unohdettu asia, kunhan pätemään pääsee vittu.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

epicuros

Posts: 7,734

#44 • • epicuros

Epailija, 17.6.2008 16:58:
---
029, 17.6.2008 16:29:
A) Miten päin ja mihin sellaseen viestiketjuun tän vois sisällyttää, joka käsittelee haita ja delffiineitä?
---


Pikaisella haulla ei mitään suoraan sopivaa löydy, mutta hait ja delfiinit eivät ole sellainen aihe, että pelkästään niille tarvitsisi omaa topicia perustaa. Sen sijaan olisit voinut perustaa jonkun yleispätevämmän aiheen, kuten esim. "Merenelävät" tai "Ihmeellinen luonto", jonka aloitukseksi olisit voinut tämän yksittäisen tapauksen laittaa. Vai oletko sitä mieltä, että myös hiiret ja norsut ansaitsevat oman viestiketjunsa?



/yawn

Ilman tätä otsikkoa kyseiselle topicille en olisi tulleet ajatelleeksi moista toistaiseksi käytännössä tarpeetonta _paskaa_ :D

Mutta tieto ei koskaan ole pahitteeksi, voi joskus päteä jollekin maallikolle nii! :)

--
Valid criticism does you a favor.

Caro²

Posts: 5,301

#45 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Epicuros, 20.6.2008 01:41:
---
Caro², 19.6.2008 10:38:
Imho aihe on ihan riittävä keskusteluun (niinkun on muutaman henkilön toimesta huomattu), mutta topikki on ehkä hieman.. miten sen nyt laittais.. tavallisuudesta poikkeava.
---
Tavallisuudesta? - Aivan. KKKlupparista poikkeava.


Jeps. Silloin kun kommentoin klubbariin, klubbariin liittyvistä topikeista, viittaan termillä "Tavallisuudesta".

[Q]
Tämähän on täydellistä "kamaa", mitä useimmilla viihdyttävillä forumeilla tulee vastaan :)
[/quote]
En itse koe viihdyttäväksi sitä, että kaksi eri arvomaailmalla varustettua henkilöä vääntää kättä asioista, joista heidän ei pitäisi
epicuros

Posts: 7,734

#46 • • Edited epicuros

Caro², 20.6.2008 02:25:
, joista heidän ei pitäisi

care.jpg



ai Miksi ei pitäisi?

Eikö ihmiset muka kehity / kasva / aikuistu - no okei, muutu ?
hmm,

--
Valid criticism does you a favor.

Avatar
#47 • • REivaaja Guest

Tuula, 19.6.2008 08:06:
:D

Ei ihme että forum-viestit/viikko on ollut laskussa jo jonkin aikaa. Kun kaikki on jo sanottu, eikä delfiineistä ja haistakaan saa perustaa uusia topikkeja, ja kun boardilla vähänkin liikahtaa ja joku rohkenee uuden threadin tehdä, se innokkaasti revitään kappaleiksi.

Nyt menee kyllä vähän ohi aiheen. Tulolla on pätevämpiäkin topickeja missä nillittää.
Epailija

Posts: 5,636

#48 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Ja niin topicin valtasivat nillittäjistä nillittäjät. Ja minä nillitän nillittäjistä nillittäjistä. Meno sen kuin paranee.

Morrowe, 19.6.2008 16:04:
Joo, samaa mietin itsekin... ensimmäisenä uuteen topicciin tullaan avautumaan kuinka turha se on, osoittelemaan typoja, ja muutenkin kertomaan, ettei tällasia nyt tarvii perustaa, KOSKA SEN VOISI KUITATA LAAJEMMALLA YLÄOTSIKOLLA. Voi lollero. Ehdottaisinkin, että koko foorumin ylätopiciksi annettaisiin "Universumi". Siitä sitten voisimme galaksijaon myötä siirtyä Tellukselle, ja jakaa homman aluksi vaikkapa Elottomiin (valokuvaus), Floraan (huonekasvikeskustelu ja kannabis) ja Faunaan, joka jaetaan yksinkertaisesti Merenelävät -tänne siis hait ja delfiinit - ja Maallaliikkuvat. Kaikki klubbaritopicit kuuluisivat luonnollisesti Maallaliikkuvien alaluokkaan Ihmisapinat - Kädelliset ja kädettömät - Käyttäytyminen ja laumaelämä. *hih*



Huoh. Jos yrittää olla nokkela, niin kannattaisi yrittää jotain uutta ja omaa, eikä kierrättää topicista löytyviä juttuja. Mitä itse ehdotukseesi tulee, niin anqqa on ohjeistanut seuraavasti:

Aiheen nimeäminen
Mieti aiheelle mahdollisimman kuvaava ja selkeä otsikko. Rajaa se järkevästi, ettei se ole liian suppea, muttei myöskään liian yleinen. Yksi kysymysmerkki riittää kysymykseen, huutomerkkejä ja pistettä ei tarvitse. ÄLÄ KIRJOITA ISOILLA KIRJAIMILLA, Caps Lock ei ole mikään 'awesome button'.


Ehdotuksesi on siis huono, koska aiheen rajaus menee tuolloin liian yleiseksi. *tirsk*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#49 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Morrowe, 21.6.2008 21:02:
Niin, lainasin vaan sinun merenelävät-ehdotusta ja rakensin sen ympärille ajatuskehitelmän, doomsday-parodian, miltä koko foorumi näyttäisi, jos ehdotustasi topiccien nimeämisestä jatkettaisiin.



Ei vaan otit BigBananan kritiikin ja kerroit sen uudestaan eri muodossa omana vitsinäsi. Tjeu:

Pitäisikö soijapavut, kikherneet ja maapähkinätkin purkittaa yhdeksi hernekeitoksi, jotta se (muka) maistuisi mahdollisimman monelle? Miksei Klubituksen kaikki keskustelukin voisi itseasiassa tapahtua yhdessä keskusteluaiheessa: "Keskustelut"?



Ja takaisin topicciin...



Topic käsittelee haiden delfiinipelkoa, joten menee itse asiassa ohi aiheen siinä missä keinot puolustautua haiden hyökkäyksiltäkin. Ettei olisi liian tiukkaan rajattu topic? *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

BigBanana

Posts: 12

#50 • • BigBanana

Epailija, 19.6.2008 08:13:

Tontsis-vibat ovat sellaiset, että keskustelua on turha jatkaa, koska se johtaa vain syvemmälle suohon.



Miksi sitten jatkat sitä kuitenkin muiden kanssa? Ja millä perusteilla keskustelumme oli muka menossa suohon? Enkös jo moneen kertaan näyttänyt, ettei käytöksellesi ole järkiperäisiä perusteluita? Ja siltikin yhä edelleen yrität päteä täällä - edelleen ilman niitä perusteita ja vieläpä väärin.

Epailija, 20.6.2008 10:23:
Ja niin topicin valtasivat nillittäjistä nillittäjät. Ja minä nillitän nillittäjistä nillittäjistä. Meno sen kuin paranee.



Juu. Eikä kukaan halua pysäyttää sitä! Jonkun pitäisi järjestää tänne jonkinlainen hyökkäys useamman käyttäjän voimin ja perustaa parisentuhatta TURHAA topikkia ja postailla kaikkiin mahdollisiin topikeihin silkkaa paskaa. Ehkä se herättäisi nukkuvan silmän. Mutta samapa se kai sitten, kunhan mainokset pyörii sivunreunassa. Uusi Klubitus-teemaideakin olisi seuraavaan julkaisuun: KKK-lubitus.

Sloganehdotuksia:
Jo lähes 16 000 vittuiltavaa urpoa!
Järjestäytyneempää pätemistä kuin puoskareiden AY:ssä!
Suomen laajin ja paatunein päänaukomisen foorumi!
Koulupihan jatkot!
Lynkkauksen verkkoversio!

NOTE!
Kyllä kierrätin topikissa jo mainittua ideaa. Voi apua, miten turhalta minusta nyt tuntuu :)))))) Huomauttamisen arvoinen asia kenties?

Epailija, 20.6.2008 10:23:

Huoh. Jos yrittää olla nokkela, niin kannattaisi yrittää jotain uutta ja omaa, eikä kierrättää topicista löytyviä juttuja.


lollero

Epailija, 23.6.2008 08:05:
---
Morrowe, 21.6.2008 21:02:
Niin, lainasin vaan sinun merenelävät-ehdotusta ja rakensin sen ympärille ajatuskehitelmän, doomsday-parodian, miltä koko foorumi näyttäisi, jos ehdotustasi topiccien nimeämisestä jatkettaisiin.
---

Ei vaan otit BigBananan kritiikin ja kerroit sen uudestaan eri muodossa omana vitsinäsi. Tjeu:
---
Pitäisikö soijapavut, kikherneet ja maapähkinätkin purkittaa yhdeksi hernekeitoksi, jotta se (muka) maistuisi mahdollisimman monelle? Miksei Klubituksen kaikki keskustelukin voisi itseasiassa tapahtua yhdessä keskusteluaiheessa: "Keskustelut"?
---



Luetunymmärtäminen edelleen hakusessa? Tasan kaksi eri läppää tuossa. Jospa ihan todella vaikenisit jo vähitellen, kun ei tuo sinun päteminen näytä onnistuvan ei sitten millään.

Topic käsittelee haiden delfiinipelkoa, joten menee itse asiassa ohi aiheen siinä missä keinot puolustautua haiden hyökkäyksiltäkin. Ettei olisi liian tiukkaan rajattu topic? *vink*



Klubituksen ala-arvoisin pätemisyritys siinä.
Avatar
#51 • • REivaaja Guest
Missä on se kuuluisa sisälukutaito josta aina puhutaan? Mä en oo ainakaan täällä törmänny?
Pitäis varmaan itse miettiä tarkemmin kun ei kukaan mua ymmärrä :(
Epailija

Posts: 5,636

#52 • • Epailija Physicist, 2nd class.

BigBanana, 23.6.2008 13:01:
Miksi sitten jatkat sitä kuitenkin muiden kanssa?



Jos sain ne vibat sinusta, niin miksi minun pitäisi pidättäytyä keskustelusta muiden kanssa?

Luetunymmärtäminen edelleen hakusessa? Tasan kaksi eri läppää tuossa.



Niinpäs muuten onkin. Tämän siitä saa, kun lukee hutaisten. Kerrankin osui kritiikki oikeaan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#53 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Morrowe, 21.6.2008 21:02:
Niin, lainasin vaan sinun merenelävät-ehdotusta ja rakensin sen ympärille ajatuskehitelmän, doomsday-parodian, miltä koko foorumi näyttäisi, jos ehdotustasi topiccien nimeämisestä jatkettaisiin. Eli itseasiassa SINUN ehdotuksesi merenelävistä oli huono, koska rajaus menee tuolloin liian yleiseksi. Hyvä että huomasit sen lopulta itsekin. *hymy*



Hep, BigBanana sai minut vihdoin huomaamaan, että olin lukenut tuosta em. nokkeluudestasi vain sen ensimmäisen kohdan huolella ja loput hutaisten, joten tajusin pointin päin mäntyä. Pahoitteluni siis väärän puun haukkumisesta. *piis* Nyt kun pointti on tajuttu oikein, niin vastataan nokkeluuteen asiallisesti:

Esimerkkini olivat juuri niitä, esimerkkejä. En väittänyt niitä ainoiksi tai parhaiksi mahdollisiksi vaihtoehdoiksi. Mitä forumin yleiseen linjaan tulee, niin rajauksen suhteen löytyy esimerkkejä suuntaan ja toiseen kuten esim. "Viimeaikainen turhistarhaisku & Ekoterrorismi yleensä" tai "Melbourne shuffle". Ensimmäinen aihe käsittää varsin laajan kentän ja jälkimmäinen ei niinkään.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous