etsii: levykauppoja hesasta..

6 posts, 1 page, 2,108 views

Trance Tinke

#1 • • Trance Tinke
eli löytyykö helsingistä levykauppoja, joissa olisi tarjolla hyvin konemusiikkia.

Tampereella päin aikas nihkeä tarjonta, joskus vastaan tullut esim. epesissä joitain kokoelmia mutta aika huonosti, pääsääntöisesti suomi poprockhiphopiskelmä. itse vlpna hesaan päin menossa ja varmaan on joutoaikaa sen verran että kerkeisi putiikkeja kiertään. eli mieluusti cd-lättyjä eikä vinyylejä. kaikennäkösiä kokoelmia ja artisteja siis, itse oon keräilly mm. niin d. trance kuin tunneltrance kokoelmiakin. laittakaahan putiikkien nimiä tulemaan..jaksais aina tilaillakkaan mistään tai warettaa :)
Styge_

#2 • • Edited Styge_
www.streetbeat.ac
Tää on nyt mun mielestä aika toimiva kauppa.

edit: linkki siistitty...
checki

#4 • • Edited checki

Trance Tinke, 15.11.2007 21:38:

Pitää myös mainita legendaarinen Anttila! Joko asematunnelin taikka Kampinkeskuksen, jossa pikkasen suurempi valikoima. Kokoelmia löytyy välillä enemmän ja välillä vähemmän trancesta hardiin.

--
Ämpäriin ei huku.

noemi

#5 • • noemi
Hopla!

Jos asioit Tampereella useamminkin, suosittelen Plattaa
(Aleksanterinkatu 22, auki ma-pe 10-18 ja la 10-16)

Kaupasta löytyy vakiona kohtalainen valikoima edullista (levyt n. 17-22 e) jytämusaa, mutta jos et löydä etsimääsi Platan söpöt myyjäpojat tilaavat maksutta sulle mitä vaan...toimitusaika levyillä on n. 1-3 vkoa. Niin, ja kymmenen levyostoksen jälkeen saa aina bonuksena yhden ilmaseksi!

terv. Tyytyväinen kanta-asiakas *vink*

P.S.
Netskusta löytyy kans:
http://platta.net/

--
Oikeutta koneille!