milo: "Kyllä sinäkin jostakusta haaveilet" [tsill, taas yksin nukkumaan]

27 posts, 2 pages, 7,714 views

nomic

Posts: 4,120

#21 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

milo, 13.11.2007 23:38:
---

Se on kai viralliselta nimeltään Slushnik Luna - Symphony (Performed by The Lowland Orchestra) eli suomesta suomalaisille ja löytyy Slushnik Lunan Aamukaste 5AM -levyltä



Kiitos oikein paljon. Meneekin tilaukseen. *sydän*
Lippe

Posts: 438

#22 • • Lippe
Joo, täytyy sanoa et TYKKÄÄN. Vähän tältä munkin hetki ennen nukahtamista vois kuulostaa, tosin mulla on Mansikki. Mut tosi kaunis kokonaisuus, herättää monenlaisia herkkiä tunteita :) *hellokitty* *sydän*

Tällästä sais tulla lisääkin ;)
milo

Posts: 860

#23 • • milo Plaugenaut

Hemppa, 14.11.2007 23:35:
Joo, täytyy sanoa et TYKKÄÄN. Vähän tältä munkin hetki ennen nukahtamista vois kuulostaa, tosin mulla on Mansikki. Mut tosi kaunis kokonaisuus, herättää monenlaisia herkkiä tunteita :) *hellokitty* *sydän*

Tällästä sais tulla lisääkin ;)



Herättää siis tunteita, hyvä niin. Täytyy kyllä myöntää, että vaikka omistankin erinäisiä tekoeläimiä, ei niistä loppujen lopuksi mihinkään ole. Tyynykin on parempi vaihtoehto. :/

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Lippe

Posts: 438

#24 • • Lippe

milo, 15.11.2007 16:49:
---
Hemppa, 14.11.2007 23:35:
Joo, täytyy sanoa et TYKKÄÄN. Vähän tältä munkin hetki ennen nukahtamista vois kuulostaa, tosin mulla on Mansikki. Mut tosi kaunis kokonaisuus, herättää monenlaisia herkkiä tunteita :) *hellokitty* *sydän*

Tällästä sais tulla lisääkin ;)

---


Herättää siis tunteita, hyvä niin. Täytyy kyllä myöntää, että vaikka omistankin erinäisiä tekoeläimiä, ei niistä loppujen lopuksi mihinkään ole. Tyynykin on parempi vaihtoehto. :/



Mut se vaan on sitä ettei sulla ole Mansikkia, se korvaa kaiken mitä ikinä voi tarvita <3
68053663.jpg
milo

Posts: 860

#25 • • milo Plaugenaut

Hemppa, 15.11.2007 18:50:
---
Mut se vaan on sitä ettei sulla ole Mansikkia, se korvaa kaiken mitä ikinä voi tarvita <3
68053663.jpg



Mansikki. *plur*

Laitan tässä joku päivä tuon raitalistan kohdilleen, sitä odotellessa loputkin yhteisön jäsenet voisivat tämän kuunnella ja kommentoida. *hali*

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Human Sound

Posts: 55

#26 • • Human Sound
Kahdeksantoista minuutin jälkeen oli pakko stopata. Oli liian synkkää ja masentavaa mulle, ainakin tähän hetkeen. Mieleen tuli jotkut massatuholeffat.

Tuskin tätä halusit kuulla, mutta kommentti se on tämäkin.
milo

Posts: 860

#27 • • milo Plaugenaut

Human Sound, 18.11.2007 17:23:
Kahdeksantoista minuutin jälkeen oli pakko stopata. Oli liian synkkää ja masentavaa mulle, ainakin tähän hetkeen. Mieleen tuli jotkut massatuholeffat.

Tuskin tätä halusit kuulla, mutta kommentti se on tämäkin.



Onhan Scarface jossain mielessä massatuholeffa mutta ei todellakaan ole tarkoitus ajaa ketään syvemmälle masennuksen synkkiin laaksoihin. Tämä nyt vain on edelleen se henkilökohtainen näkemys itsestäni joissain tilanteissa.

Ja haluan toki kuulla kaikki kommentit, mietteet mitä tekeleeni on mahdollisesti saanut esille. Et todellakaan ole ensimmäinen joka ei ole pystynyt kuuntelemaan loppuun saakka, olit vain ensimmäinen joka uskalsi avata suunsa julkisesti. Kiitokset siitä.

Lähes tuhannennen katsomisen kunniaksi laitoin biisilistan järjestykseen.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First