Selaile Basso-lehden uusinta numeroa digiversiona

12 posts, 1 page, 4,393 views

zapasnik

Posts: 46

#1 • • Edited zapasnik
1958.jpg

Uusi Basso-lehti ilmestyy lähiaikoina. Voit tutustua uusimpaan numeroon 5/2007 selailemalla sitä digiversiona osoitteesta:

http://www.basso.fi/digilehti

Juttua mm. Milla Lehdosta ja metsäreivien saloista.
stefanus

Posts: 192

#2 • • stefanus B.O.B.
Huhhei. Ei näyttäny kauheen huonolta, vaikka ei mun suosikki artisteja ollu lehteen päässykkää. Aika paljon saman tyyppinen lehti kun toi VELI, joka kyl oli pienoinen pettymys. Mut peukut pystyyn et tää olis positiivinen yllätys :)
Chatte

Posts: 4,085

#4 • • Chatte Team Teknolipat :)
Mie selailen ihan sitä paperiversiota kyllä. *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Skenemursu

Posts: 1,568

#5 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
tää varmaan kuuluis tonne kysy tyhmiä threadiin... mutta pystyykös tuota zoomaamaan mitenkään kun ei näe näillä vanhoilla silmillä lukee muuta kuin noi isommat otsikot.. vaikuttais otsikoiden puolesta mielenkiintoiselta luettavalta ja tää netistä lukemin sopis mulle parhaiten kun tohon hintaan sitä ei kuitenkaan ulkomaille kanneta mitä mainostavat :)
toma

Posts: 2,009

#6 • • toma Tototoototo

Skenemursu, 10.11.2007 00:27:
tää varmaan kuuluis tonne kysy tyhmiä threadiin... mutta pystyykös tuota zoomaamaan mitenkään kun ei näe näillä vanhoilla silmillä lukee muuta kuin noi isommat otsikot.. vaikuttais otsikoiden puolesta mielenkiintoiselta luettavalta ja tää netistä lukemin sopis mulle parhaiten kun tohon hintaan sitä ei kuitenkaan ulkomaille kanneta mitä mainostavat :)


Taitaa olla tarkoitus ettei niitä pysty lukemaan ;)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

stefanus

Posts: 192

#8 • • stefanus B.O.B.

Skenemursu, 10.11.2007 13:01:
---


Taitaa olla tarkoitus ettei niitä pysty lukemaan ;)

---


täh taasko mua on huijattu... mikäs se sellainen verkkolehti on jota ei pysty lukemaan? :)


ton tarkotus taitaa olla mielenkiintoa herättävä...
stefanus

Posts: 192

#10 • • stefanus B.O.B.
Luultavasti molempia :D
relaxcope

Posts: 3

#11 • • relaxcope

Skenemursu, 10.11.2007 00:27:
vaikuttais otsikoiden puolesta mielenkiintoiselta luettavalta ja tää netistä lukemin sopis mulle parhaiten kun tohon hintaan sitä ei kuitenkaan ulkomaille kanneta mitä mainostavat :)



kolme egeä enemmän kun ladot tiskiin, niin postittavat ulkomaillekin!
Avernian

Posts: 7,451

#12 • • Avernian Kerettiläinen

stefanus, 15.11.2007 21:29:
---
Skenemursu, 10.11.2007 13:01:
---


Taitaa olla tarkoitus ettei niitä pysty lukemaan ;)

---


täh taasko mua on huijattu... mikäs se sellainen verkkolehti on jota ei pysty lukemaan? :)

---

ton tarkotus taitaa olla mielenkiintoa herättävä...



Toimii omasta mielestäni huonosti. Ei mua ainakaan kiinnosta tippaakaan mimmonen leiska tai mimmosia kokosivun mainoksia jostain lehdestä löytyy. Jutut sitä mielenkiintoa mahdollisesti herättävät.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*