wednesday? 7.11.2007 @ Kotka

19 posts, 1 page, 3,039 views

Sampson

Posts: 634

#3 • • Sampson Bujashaka
Meiksi joutuu kaikella todennäköisyydellä passaamaan nää kemut. Korealaiset on päättäny roudata +10 000 autoa Kotkan sataman kautta Venäjälle tällä viikolla ja niissä on vähän ajelemista. Pitäkää hauskaa.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Dementation

Posts: 2,892

#4 • • Dementation wednesday?

Sampson, 6.11.2007 13:11:
Meiksi joutuu kaikella todennäköisyydellä passaamaan nää kemut. Korealaiset on päättäny roudata +10 000 autoa Kotkan sataman kautta Venäjälle tällä viikolla ja niissä on vähän ajelemista. Pitäkää hauskaa.



Äkkiäkös sä yhdellä niistä autoista ajat meriniemeen ja oot hetken eksyksissä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Caro²

Posts: 5,301

#7 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tästä joutuu lähtemään parturiin, kun mestan tarjoilija vihjasi kuontaloni muistuttavan mikrofonin tuulisuojusta.

Sitten kameran kera paikalle *joo*
Max Raven

Posts: 85

#8 • • Max Raven
irtoox tänää niiku
wednesday?

Posts: 118

#9 • • wednesday?
Kiitos jälleen kaikille paikallaolijoille, järjestäjille, ravintolahenkilökunnalle sekä soittajille.

Soittamassa tällä kertaa:
18.00 - 20.00 René B.
20.00 - 22.00 Oliver Chase
22.00 - 23.40 Pekko Haimi

Tällä kertaa fiilis oli aika paljon vapautuneempi, kun ensimmäistä kertaa hieman vaivannut jännitys oli poissa. Oli ilo katsella kun paikallaolevat ihmiset pelasivat pelejä, nauroivat, lukivat lehtiä, heittivät vitsejä, keskustelivat niitä näitä ja kaikin puolin meno oli rentoa ja iloista, kuten olohuoneessa kuuluukin.

Olisi vielä mukavampaa nähdä että ihmisiä tulisi jo hieman aikaisemmin kuuntelemaan musiikkia ja vaikka lukemaan kirjaa tai juomaan teetä ja istuskelemaan sekä tietenkin pelailemaan pelejä. Olemme kuitenkin auki klo 18.00 alkaen ja meillä ei ole juopottelupakkoa, eikä paikalla tarvitse olla pilkkuun asti. *pepsodent*

Oli myös ilo nähdä monia uusia kasvoja ja muutamia viimekertaisiakin, mukava tietää että viihtyvyys saa tulemaan uudestaankin. *sydän*

Hyvin saitte syötyä kaikki popparit vaikka vähän pelkäsimme että niitä tuli tehtyä liiankin paljon, pähkinöitä vielä jäi *slurps*

Ensi viikolla taas uudet kujeet. *vink*
Caro²

Posts: 5,301

#10 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Olin kyllä jokseenkin yllättynyt Oliver Chasen garage-biiseistä. Tietty kun "samassa tallissa" veivaa levyjä, niin sitä aina ajattelee, ettei ihan kauheasti tule yllätyksiä. Mutta tulihan niitä. Träklistiä odotellen (notta voi taas pummia muutaman raidan listoilta *hihu*).

Hyviä biisejä. Popparit hävis johonkin (kerpele) ja nautintoaineet maistui taas "kohtuudella"..

Ensikertaan *joo*

EDIT: Kirjotusvihre: Chansen -> Chasen
Holle

Posts: 793

#12 • • Edited Holle Beach X Member
Illan filosofinen saavutus:

Sveitsin merivoimat (2 busteria, joissa mies hirvikiväärin kanssa). Kuinka tällainen sotavoima pärjää Sveitsin järvillä Yhdysvaltalaisia lentotukialuksia vastaan? Kyllähän tukialuksen saa sinne järvelle, mutta...(nyt tulee se filosofinen suuri kysymys)...

Mistä löydät tuon kokoisen trailerin??*igor*
Daniel Braun

Posts: 1,626

#14 • • Daniel Braun wednesday?
Kiitoksia kovasti, oli kivaa.
Mä en vaan näköjään pärjää ristiseiskassa :(
OC soitti erittäin kivoja ralleja, Pekko samoin.
Velipoikaa en paljoa kerenny kuunnella, sori.

Ens viikolla sit uudestaan :)
René Patrick

Posts: 826

#15 • • René Patrick

Daniel Braun, 8.11.2007 16:30: Velipoikaa en paljoa kerenny kuunnella, sori.[/Q]

Tuli hyvä breiksit, että ois kannattan kuulla *vink*

Ens viikolla sit uudestaan :)



Niin pääset treenaamaan ristiseiskaa!

NinnuX

Posts: 132

#16 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy
Siis tota...Oli kivaa,kiitos,ja anteeks.*tirsk*
En eeeees ehkä muista koska ois ollu ensinnäkään keskiviikkona missään,
ja siis tuollahan tuntui olevan erittäin mukava fiilis.
(saatoin kyllä itse sitä "pienellä" humalatilallani sekottaa,mut eihän se mitään?)
Mut varmasti viihtyis ihan selvinpäinkin.:)

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

NinnuX

Posts: 132

#18 • • Edited NinnuX TiTiTyy-TyTy

Individual, 9.11.2007 16:39:
No Ninnu, kuhan pysyt jatkossa pystyssä. *vink*



Ei varmana oo ollu mun vika se,että oon kaatuillu.*nauru*

SITÄPAITSI,mä sentään pääsin vessasta ulos hajottamatta vessanpönttöä.*jiihaa*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

V3|cr4x

Posts: 46

#19 • • V3|cr4x
aijaa.. noniinno, mitäpä tohon enää mitään sanois.. "semmost sattuu" :D - kelle sattuu.. Kuinkahan moni oikeesti rikkoo pönttöjä? :) ei mut ihan mukava fiilis oli noin muuten, ainaki mun pankkikortti on nähtäväst tehny sen kannattavaks jos ei muuta *lmao*
Ens kerral sit iisimmin *pepsodent*