Miten ripata dvd:ltä puhesampleja audioksi?

33 posts, 2 pages, 8,492 views

sts

Posts: 7,969

#22 • • sts Sama pyynti aitta!
adobe audition, avaa vaan siihe ja nappaa :D sil voi vetää kans mistä tahansa videofilusta soundit.
CM

Posts: 1,507

#24 • • CM

sts, 4.10.2007 12:46:
adobe audition, avaa vaan siihe ja nappaa :D sil voi vetää kans mistä tahansa videofilusta soundit.



Kantsii hommata ennemmin Nuendo tähän hommaan :)
sts

Posts: 7,969

#25 • • sts Sama pyynti aitta!

CM, 4.10.2007 14:47:
---
sts, 4.10.2007 12:46:
adobe audition, avaa vaan siihe ja nappaa :D sil voi vetää kans mistä tahansa videofilusta soundit.

---


Kantsii hommata ennemmin Nuendo tähän hommaan :)



Miks? Kantsii kans ostaa mäkki ja saada himmeesti respektii sitä kautta, mut en mä halua.
CM

Posts: 1,507

#26 • • CM

sts, 4.10.2007 15:37:
---

Miks? Kantsii kans ostaa mäkki ja saada himmeesti respektii sitä kautta, mut en mä halua.



Niin kun satun omaamaan Macin, se tekee minusta Apple-fanaatikon? Omistan kyllä PC:nkin. Apple-vihaajat tuntuu olevan enemmän fanaattisia, kuin nää pahimmat Apple-fanaatikot (ja just Windowsista Linuxiin vaihtaneet WINSUCKS pösilöt). Helppo tunnistaa molemmat, kun itse on muinoin vuonna x ollut molempia, valitettavasti
Caro²

Posts: 5,301

#27 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ei niitä biisejä kuitenkaan kukaan halua kuulla, joten lopettakaa rahojen tuhlaaminen geariin ja menkää sen sijaan vaikka Mäkkiin sapuskalle.
SamHard

Posts: 2,098

#28 • • SamHard

Caro², 4.10.2007 16:02:
Ei niitä biisejä kuitenkaan kukaan halua kuulla, joten lopettakaa rahojen tuhlaaminen geariin ja menkää sen sijaan vaikka Mäkkiin sapuskalle.



Useimmiten näin*nauru* Muuten hyvä mutta taidan mennä hieman etnisempään mestaan
kuin mäkki*joo*
sts

Posts: 7,969

#29 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

CM, 4.10.2007 15:46:
---
sts, 4.10.2007 15:37:
---

Miks? Kantsii kans ostaa mäkki ja saada himmeesti respektii sitä kautta, mut en mä halua.

---


Niin kun satun omaamaan Macin, se tekee minusta Apple-fanaatikon? Omistan kyllä PC:nkin. Apple-vihaajat tuntuu olevan enemmän fanaattisia, kuin nää pahimmat Apple-fanaatikot (ja just Windowsista Linuxiin vaihtaneet WINSUCKS pösilöt). Helppo tunnistaa molemmat, kun itse on muinoin vuonna x ollut molempia, valitettavasti



No mitäs noista oon, joudun työssä käyttämään niin mäkkiä kuin raskaita unix järjestelmiä kuin windowssia, itse nyt satun vain arvostamaan enemmän windowssia kuin applen supasupaYÖKdisainia ja macosx:ää.

Ainiin ja minähän sinusta arvasin makin parhauden.
CM

Posts: 1,507

#30 • • Edited CM

sts, 4.10.2007 17:00:
---

No mitäs noista oon, joudun työssä käyttämään niin mäkkiä kuin raskaita unix järjestelmiä kuin windowssia, itse nyt satun vain arvostamaan enemmän windowssia kuin applen supasupaYÖKdisainia ja macosx:ää.

Ainiin ja minähän sinusta arvasin makin parhauden.



Ja tämä liittyy mihin? Ja miten se *Nuendo-kommentti liittyi johonkin Mac-rispektiin? Joku kysyi tässä aiemmin, miten joku homma tehdään Macilla, vastasin asiallisesti ja puolueettomasti ja sen jälkeen pelkkää paskaa koko loppu topic. Ihan, kun olisin vastannut tyyliin "WINDOWSSSS SUCKSCSKS!!!!!!! OSTA MAC"!11!1"

*Ja pointti siihen Nuendo-kommenttiin: suosittelet yli 300e softaa tommosen jutun tekemiseen. Oletin, että se oli sarkasmia ja vastasin sarkasmilla takas että "osta 1700e Nuendo, silläkin se voi tehdä". Niin ja Nuendon saa PC:llekin, ettei sen takia tartte Macia ostaa ;)
josh

Posts: 733

#31 • • Edited josh
Huh.
Pakko jauhaa tota "PC vs Mac"- shittii joka topicis?!
CM

Posts: 1,507

#33 • • CM

sts, 4.10.2007 18:43:
---
*piis* :)

Kerranki mäkkisti jolla on munaa, propsit siitä :)



Heheh hyvä että oma pointtini meni perille. Ei tässä mitään käyttissotaa oltu rakentelemassa, koska kaikissa on aina omat hyvät ja huonot puolensa. :D Ja Piis bäk! :) *piis*